מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לגב נטע היקרהדנית29/05/2016
שלום לך יש לי שאלה בבקשה .שאלה ילדותית אבל אלמד מזה משהו בבקשה.אני סובלת מאו סי די תעשי מצווה טובה ותעני לי ובבקשה אל תגידי לי אין צורך לענות בבקשה אני רק אברך אותך. אז כחה
נערה עברה עם כלב מסוכן קרוב אלי ממש רעדתי מפחד.אחרי דקות של בהלה ראיתי שהיא גרה בסביבה .ניגשתי לגינה שאלה ואמרתי לה שנבהלתי נורא.אגב הכלב שלה רוטווילר. היא ענתה לי היא היתה רחוקה ממני וזה שקר.לפתע אמא שלה התערבה והתחילה לצעוק עלי ולקלל אותי הרבה קללות שלא נדע. אני כמובן בלחץ רועדת בגוף וחוץ מזה הם היו שנים ואני אחת. אמרתי לה שתעבור מה שעברתי והלכתי. את האשה הזאת אני רואה הרבה במספרה .אני לא יודעת אם היא זוכרת אותי.אנו לא חברות אבל מחלפות מילים במספרה.בא לי להגיד לה למה קיללת.בסך הכל באתי מפחד מהכלב.והיא קיללה תקפה הרבה.האם כדאי להגיד לה ואיך? ובנוסף מה שרציתי בבקשה שתעני לי לפנים משורת הדין ,האם המשפט שאמרתי לה שתעבור מה שעברתי .זו תגובה עדינה מדי לאחת שקיללה הרבה ועוד אשה מבוגרת? תודה בבקשה תעני לי סליחה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגב נטע היקרה - תגובה
יאיר לוי05/06/2016היי דנית,
מאחר ונטע סיימה השבוע את תפקידה כמנהלת-שותפה לפורום, אענה במקומה.
את מתארת סיטואציה באמת לא נעימה, שבסופה הגבת כפי שהגבת. אין לי תשובה לשאלה שלך, האם המשפט שאמרת הוא תגובה עדינה מדי לכמות הקללות שספגת מהאישה המבוגרת. אני מניח שנוכל לדעת זאת רק אם נשאל את אותה הגברת, איך היא הרגישה באותה נקודת זמן. יחד עם זאת, מעצם השאלה שלך אני יכול אולי להניח שהעניין כן מציק לך, שמשהו שם לא נותן לך מנוח.
אני יכול להמליץ לך לבדוק עם עצמך האם את יכולה לתת לכל הסיטואציה הזאת לחלוף ולשקוע מאחורייך. הרי היא כבר התרחשה לפני די הרבה זמן. לא בטוח שאותה הנערה ואמה חושבת עלייך ועל מה שקרה באותה המידה שזה מעסיק אותך. נסי לערוך לך רשימה של נושאים שמבחינתך הם הכי חשובים עבורך בחיים, ולדרג אותם על פי סדר העדיפויות שלך. מה מעסיק אותך, מה באמת דורג דאגה וטיפול, למה כן עלייך להתייחס. בדקי האם הסיטואציה הזו נכללת בחמשת הדברים הראשונים שתצייני.
בברכה,
יאיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

