נקשרת לאנשים הלא נכונים, בעלי סמכות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • נקשרת לאנשים הלא נכונים, בעלי סמכות
    ליה
    12/06/2016

    שלום, קצת רקע על עצמי לפני- אני בת 26. יתומה מאם. אמי נפטרה לפני כשלוש שנים. אין לי חברים (מבחירה.) אני נוטה להקשר לאנשים הלא נכונים שעימם לא אוכל לקיים קשר הדדי לעולם. מדובר בדמויות בעלות סמכות,כמו: מורה /מפקדת בצבא/ פסיכולוגית/זמרת שהערצתי בעבר . בכל פעם זה אדם אחד ספציפי וזה יכול להמשך חודשים ואפילו כמה שנים. אני חושבת על אותו אדם הרבה במהלך היום למרות שאני אדם מאד מאד עסוק (עובדת,לומדת, עם הרבה פעילויות פנאי וכ'ו..) כמעט ואין לי זמן למנוחה. עם זאת המחשבות האלה מתישות אותי ומתסכלות מאד והכי גרוע שזה מכשיל אותי כי אם אני מגיעה למורה על מנת שתלמד אותי משהו ספציפי ובסוף מרוכזת במחשבות עלייה כל הזמן ,זה ודאי מפריע לי להגיע למטרות שלי כי אני לא מספיק עסוקה ביעדים שהצבתי לעצמי אלא בדברים אחרים שאינם רלוונטיים ושלשמם הגעתי לשיעור. עכשיו לדוגמה זה קורה עם המורה הפרטית שלי (מעדיפה לא לכתוב מה היא מלמדת אותי כדי לא להיחשף אבל מדובר במקצוע ספורטיבי כלשהו.) אני מאד נבוכה כשאני מדברת אתה, אני יכולה פתאום לצחוק באמצע השיעור בלי קשר עם זאת נראה לי שיש בינינו קשר דיי טוב (של מורה ותלמידה בלבד) ושתינו משתפות אחת את השנייה לפעמים בנושאים שהם מעבר לשיעור ולחומר הלימודי. אני נוטה להראות מאד מטופחת לפני שאני מגיעה לשיעור (למרות שאני לא כל כך מטופחת ביומיום) וזאת כדי שהיא תקבל רושם טוב ממני. היא תמיד מרשימה אותי מאד וזו מן תחושה כזו של הערצה. לפעמים אני מרגישה שהיא אולי קצת מרגישה שאני מעריכה אותה ואוהבת אותה והיא מנסה להתרחק ממני. לפני מספר ימים הייתה לי הזדמנות לומר לה הכל , נראה לי שהיא הרגישה שאני כועסת עליה כי נעלמתי לאחרונה אבל לא יכולתי לומר לה למה, לא יכולתי להסביר לה שאני פגועה ממשהו שאני אפילו לא כל כך בטוחה שהיא באמת עשתה , לא יכולתי לתאר לה את כל המצב המסובך הזה אז פשוט אמרתי לה שאני עסוקה מדי ולכן לא עונה וזהו ..וזה לא אישי וככה זה נגמר. פספסתי את ההזדמנות. למרות שאני יודעת בסתר לבי שלעולם לא אוכל להסביר לה את זה.. אני ארגיש ואצטייר כאובססיבית חסרת חיים.ברגע שהיא אמרה לי שהיא דואגת לי כי נעלמתי אז פתאום הכל צף והרגשתי ממש פגועה אפילו יותר משהייתי. הרגשתי שאין טעם לכלום ורק ברגע שאמרתי שהכל בסדר אז הפסקתי להרגיש את התחושות האלה ולהיות עצובה. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לי (קרה לי גם עם אחרים.) ברגע שאולי מרגישים שמשהו לא כשורה ומנסים לבדוק מה קורה אז אני איכשהו לוקחת עוד יותר קשה את כל העניין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזדהה איתך

    אלה
    13/06/2016

    שלום יקרה !
    לא יכלת לתאר את זה יוצר טוב.החוסר במהוגר אחראי תומך שימלא וממלא את המחשבה והאכזבה. אני בטיפול חמש שנים וכיום המטפלת היא הדמות אני שונארת את התלות אבל זה ממלא אותי .גם אני עסוקה מאד ורק עכשיו מתחילה מעט מעט חברויות הלואי היה לי פתרון .המטפלת שלי טוענת שאני צריכה להשלים עם האין ולא יהיה יותר אמא. מאחלת לך שלך זה יהיה יותר קל מאשר לי .בכל אופן מנסיון שלי זה פשוט נודד.מאחלת לך יחסים שיוויונים וממלאים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצוב לי לשמוע..

    ליה
    13/06/2016

    שגם אצלך זה ככה כי אני יודעת כמה זה קשה. תודה, מאחלת גם לך רק טוב. אם תרצי אפשר להתכתב במייל על הבעיה המשותפת גם מבלי להזדהות, זה יוכל לעזור לשתינו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח מאד

    אלה
    13/06/2016

    איך נעשה את זה?
    אני בטיפול דנמי כבר חמש שנים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכתוב את כתובת המייל כאן.

    ליה
    13/06/2016

    רק צריך אישור של מנהל הפורום. אפשר כמובן גם לפתוח מייל חדש כדי לא להזדהות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנהל הפורום בקשת רשות

    אלה
    13/06/2016

    להתכתבות מחוץ לפורום,תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלה שלחתי ליאיר את הכתובת...

    ליה
    17/06/2016

    אם זה עדיין רלוונטי תשלחי גם את :) תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה לא ידעתי שיש תגובה

    אלה
    24/06/2016

    אני אשלח ליאיר להשתמע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלחתי ליאיר את הכתובת

    אלה
    26/06/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקשרת לאנשים הלא נכונים - תגובה

    יאיר לוי
    13/06/2016

    היי ליה,

    אני שומע שאת נמצאת במצב מאד לא פשוט, שנמשך כבר לא מעט זמן. כשקראתי את מה שכתבת, חשבתי לעצמי שמצד אחד כתבת שאין לך חברים מתוך בחירה. מצד שני, את נוטה להיקשר לאנשים הלא נכונים כפי שתיארת. אז קצת נותרתי מבולבל, ושאלתי את עצמי האם את רוצה להיות בקשר עם אחרים או לא? נדמה לי שהמצב סבוך. נראה כי התחום של קשרים בין אישיים בכלל וקשרים יותר אינטימיים וקרובים בפרט - נוטה להיות מאד מסובך ומורכב עבורך.
    את כותבת שהמחשבות האלו סביב קשרים וסביב מושא הקשר מעסיקות אותך מאד. שלמרות כל עיסוקייך, המחשבות הללו מלוות אותך כמעט 24/7, מתישות אותך ופוגעות בריכוז שלך ובמטרות שאת מציבה לעצמך. אני שומע גם שהיית מעוניינת שהדברים יראו אחרת, שחייך יראו אחרת בהיבט הזה.
    לאור זאת ליה, אני יכול להמליץ לך בחום לפנות לטיפול פסיכולוגי דינמי. טיפול מסוג זה הוא בדיוק המקום לנסות ולהבין בשביל עצמך מדוע זה כך, למה זה קורה לך? מה המשמעות של קשר קרוב עבורך, כיצד את תופסת "הדדיות"? מה זה אומר בכלל בשבילך "להיות בקשר עם מישהו/י"? ועוד ועוד שאלות וסוגיות בתחום הזה. נראה לי שיש הרבה דברים סביב הנושא הזה שכדאי לך לברר בשבילך, ומשם תוכלי גם לבדוק בטיפול כיצד תוכלי להתנהל קצת אחרת, באופן שאת תרגישי יותר טוב, שיהיה יותר יעיל עבורך.

    בהצלחה,
    יאיר.



    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה.

    ליה
    13/06/2016

    אף פעם לא חשבתי על הנקודות שהעלת. הבטחתי לעצמי לעשות לזה סוף בקרוב.
    שיהיה שבוע טוב! :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא יכולה להישאר אדישה למה שכתבת

    חסוי
    15/06/2016

    אני כל כך מזדהה איתך ומסתבר שאני לא היחידה, אני גם מרגישה תלות בפסיכולוגית שלי ואני ממש אובססיבית לגבייה ורגישה אלייה ולכל מבט או פיפס שהיא אומרת. אני יכולה לקום באמצע הלילה ולחשוב עליה את יודעת...,אני לא יכולה להפסיק לחשוב עלייה ועל מה שאני רוצה שהיא תעשה לי ואני סובלת,אני מאוכזבת כי זאת רק אשליה וזה לא קשר אמיתי ונורמלי, אני תלויה בה יותר מידיי עד שיוצאת לי הנשמה אבל זה הגיהנום הכי יפה בעולם,אני מאוהבת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא ציפיתי..

    ליה
    16/06/2016

    וואו. לא ציפיתי שכל כך הרבה יעידו שחוו את זה . שותתי ברשת וקראתי על עוד הרבה מקרים כאלה. בטח גם אתן אומרות לעצמכן-יופי, לפחות אני לא היחידה עם השריטה הזו.. זה עצוב לדעת שעוד מישהי חווה את הכאב הזה אבל גם מנחם שאולי את לא כל כך חריגה.
    יאיר- תודה רבה. אשלח לך במייל את הכתובת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו