אבחונים - האם אבחון שנעשה לפני שנים ניתן לאיתור

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אבחונים - האם אבחון שנעשה לפני שנים ניתן לאיתור
    תמר
    15/06/2016

    שלום רב
    לפני כ-17 שנים הייתי בפנימיה ועקב התנהגות מעט חצופה (דגש על מעט- מעולם לא קיללתי אנשי צוות או נהגתי באלימות) והפרעות אכילה. התנו את השארותי בפנימייה באיבחון פסיכולוגי אותו עשיתי בלית ברירה ובכעס רב.
    בכיתה י' מאותן סיבות, עשו לי שיחה שנראה שעדיף שאגור בבית ואני טענתי שבבית מצבי יורע. הציעו שאעבור שוב אבחון והסכמתי, באבחון ניסיתי כמה שיותר להראות שעדיף שאשאר בפנימיה.. (ציירתי את ההורים קצת מפחיד וכו) השאלה שלי זה איך אני היום יכולה לראות את התוצאות והאם תהיה גישה לזה במידה שאוותר על סודיות רפואית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחונים - האם אבחון שנעשה לפני שנים ניתן לאיתור - תגובה

    יאיר לוי
    16/06/2016

    היי תמר,

    לפי מה שתארת, האבחונים שלך אמורים להיות בפנימיה (בתיק הטיפולי שלך, בארכיון או משהו מעין זה). את יכולה לפנות אליהם בבקשה, ולברר היכן הדברים מצויים כעת, בתקווה שאמנם זה נשמר כמו שצריך.
    במידה וגורם כלשהו יפנה היום בבקשה לקבל את התיק שלך מהפנימיה, את צריכה כמובן לחתום על ויתור סודיות. אם את חותמת על טופס זה, פירושו של דבר שאת מסכימה שלאותו הגורם תהיה גישה לחומר הטיפולי שיש בפנימיה אודותייך. אם לא תחתמי על טופס ויתור הסודיות - לא אמורה להיות לאף גורם מחוץ למסגרת הפנימיה גישה לחומר זה.

    בברכה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו