עיפות נפשית לאחרונה, אנא התיחסותך

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עיפות נפשית לאחרונה, אנא התיחסותך
    מילה
    24/06/2016

    אני מרגישה שאין לי כוחות. החום העיפות המתח הלחץ גורמים לי להחלשות.
    אני עובדת, לומדת ומטפלת באמי בת ה86. פשוט ירידה בכל , לפעמים בא לי לצעוק שקשה לי, קשה לי לדעת מה הסיבות. בת 53. אני מפחדת שאחי ינטוש אותי בגלל הוא עצמו
    מתוסבך מכל מיני סיבות. הוא גרוש, וכל הזמן חסר לו כסף. מאוד חשובה לי המסגרת המשפחתית, אבל אני מרגישה שהיא די פוגעת בי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני פוחדת שמהו יקרה

    מילה
    25/06/2016

    חרדת נטישה, יש לנו משפחה קטנה , אבי לפני שנה וחצי התאבד בן 89 היה במותו , מאוד אהבתי אותו, ניצול שואה, הוא הקים את מדינת ישראל, מאז אני חרדה שמשהו יקרה למשפחתי, לא פעם אני חושבת שאחי רוצה לנתק את הקשר איתי, גם לו יש בעיות קשות ובמיוחד לאחר שפוטר מעבודתו וקשה לו להתקיים. יש לי אחיין אחד שחי עם אמו, הוא נוסע לחו"ל ואוהב את החיים לא פעם אני חרדה שמשהו יקרה לו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיפות נפשית לאחרונה, אנא התיחסותך - תגובה

    יאיר לוי
    26/06/2016

    שלום לך,

    אני שומע שאת כעת בתקופה מאד עמוסה בחייך - פיזית ונפשית. הטיפול באמך המזדקנת, הפרידה מאביך, יחסייך המורכבים עם אחיך...ובתוך כל זה יש לך את החיים שלך. כפי שציינת, את עובדת, לומדת וגם צריכה לטפל בכולם - בו זמנית. נדמה לי שאת נמצאת גם במצב שבו מה שלא תעשי - אם תתנהלי כך או אחרת ביחס לאמך, או לאחיך, או אפילו ביחס לעצמך למשל - לא תרגישי טוב עם מה שאת עושה. משהו תמיד ירגיש לך לא בסדר מספיק, לא טוב מספיק. כך שאני שומע שאת במצוקה מאד גדולה, וכי הנטל על כתפייך הוא רב עד מאד.
    במצב הזה, אני יכול להמליץ לך בחום לפנות לטיפול פסיכולוגי עבורך, עבור עצמך. אני שומע מדברייך עד כמה את זקוקה לטיפול, למקום ולשעה שתהיה רק בשבילך, עבור הצרכים שלך. מקום לנוח, לעבד את כל מה שאת עוברת, ולשאוב ממנו כוחות להתמודדויות שלך עם המציאות המאד לא פשוטה שכעת את חווה בחייך.

    אגב, בדיוק אתמול קראתי במוסף ה"הארץ" כתבה בדיוק על מה שאת עוברת. על הקשיים שחווה מי שמטפל בקרובים לו.

    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו