מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עיפות נפשית לאחרונה, אנא התיחסותךמילה24/06/2016
אני מרגישה שאין לי כוחות. החום העיפות המתח הלחץ גורמים לי להחלשות.
אני עובדת, לומדת ומטפלת באמי בת ה86. פשוט ירידה בכל , לפעמים בא לי לצעוק שקשה לי, קשה לי לדעת מה הסיבות. בת 53. אני מפחדת שאחי ינטוש אותי בגלל הוא עצמו
מתוסבך מכל מיני סיבות. הוא גרוש, וכל הזמן חסר לו כסף. מאוד חשובה לי המסגרת המשפחתית, אבל אני מרגישה שהיא די פוגעת בי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני פוחדת שמהו יקרה
מילה25/06/2016חרדת נטישה, יש לנו משפחה קטנה , אבי לפני שנה וחצי התאבד בן 89 היה במותו , מאוד אהבתי אותו, ניצול שואה, הוא הקים את מדינת ישראל, מאז אני חרדה שמשהו יקרה למשפחתי, לא פעם אני חושבת שאחי רוצה לנתק את הקשר איתי, גם לו יש בעיות קשות ובמיוחד לאחר שפוטר מעבודתו וקשה לו להתקיים. יש לי אחיין אחד שחי עם אמו, הוא נוסע לחו"ל ואוהב את החיים לא פעם אני חרדה שמשהו יקרה לו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיפות נפשית לאחרונה, אנא התיחסותך - תגובה
יאיר לוי26/06/2016שלום לך,
אני שומע שאת כעת בתקופה מאד עמוסה בחייך - פיזית ונפשית. הטיפול באמך המזדקנת, הפרידה מאביך, יחסייך המורכבים עם אחיך...ובתוך כל זה יש לך את החיים שלך. כפי שציינת, את עובדת, לומדת וגם צריכה לטפל בכולם - בו זמנית. נדמה לי שאת נמצאת גם במצב שבו מה שלא תעשי - אם תתנהלי כך או אחרת ביחס לאמך, או לאחיך, או אפילו ביחס לעצמך למשל - לא תרגישי טוב עם מה שאת עושה. משהו תמיד ירגיש לך לא בסדר מספיק, לא טוב מספיק. כך שאני שומע שאת במצוקה מאד גדולה, וכי הנטל על כתפייך הוא רב עד מאד.
במצב הזה, אני יכול להמליץ לך בחום לפנות לטיפול פסיכולוגי עבורך, עבור עצמך. אני שומע מדברייך עד כמה את זקוקה לטיפול, למקום ולשעה שתהיה רק בשבילך, עבור הצרכים שלך. מקום לנוח, לעבד את כל מה שאת עוברת, ולשאוב ממנו כוחות להתמודדויות שלך עם המציאות המאד לא פשוטה שכעת את חווה בחייך.
אגב, בדיוק אתמול קראתי במוסף ה"הארץ" כתבה בדיוק על מה שאת עוברת. על הקשיים שחווה מי שמטפל בקרובים לו.
בהצלחה,
יאיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

