בודדה ולא יודעת לאן אני צריכה לפנות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בודדה ולא יודעת לאן אני צריכה לפנות
    בודדה
    24/06/2016

    אני לא יודעת איפה הכתובת, קשה לי בחיים, אני בת 25 ,המשפחה שלי לא כל כך משפחה, אני מרגישה שאני לא עושה כלום בחיים שלי, אף על פי שלמדתי לתואר ראשון כרגע אני עובדת בעבודה אחרת שמבחינתי אני צריכה לצאת ממנה כמה שיותר מהר, אני מרגישה בודדה ואן לי באמת חברים. אני רוצה לעבוד בעבודה טובה יותר וכסף טוב יותר, אני רוצה להיות עם יותר שמחת חיים , כל דבר קטן עלול להשפיע על עליי(רוצה יותר שמחת חיים)
    יש לי קשיים שונים, אני לא יודעת אם אני צריכה פסיכולוג(אף על פי שניסיתי ללכת למישהו והרגשתי שהיא לא מבינה אותי)
    אולי אני צריכה אימון אישי, אולי משהו אחר?
    איזה עוד טיפולים יעילים יכולים להיות על מנת לטפל בקשיים שלי, בבעיות שלי, בעצב שלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בודדה ולא יודעת לאן אני צריכה לפנות - תגובה

    יאיר לוי
    27/06/2016

    שלום לך,

    ניתן ממש לשמוע כמה כאב יש בדברייך...
    את בחורה צעירה, בת 25, ונדמה שחייך, ממש חיי היומיום שלך, מלאים בכל כך הרבה עצב ובדידות.
    את מתארת שאת לא מרוצה מהעבודה הנוכחית שלך, שהמשפחה שלך לא תומכת, את מרגישה הרבה בדידות. נשמע שכרגע לפחות, אין תחום אחד בחייך - עבודה, משפחה, חברים - ששם את מרגישה טוב, ששם את מרגישה רגועה ובטוחה.
    יש הרבה מצוקה ואי שקט, הרבה בדידות וצער. כמה קשה זה לחיות ללא שמחת חיים.
    אני מבין שבעבר הלכת לפסיכולוגית והרגשת שהיא לא מבינה אותך. אינני יודע מתי זה היה, אך לצערנו, גם זה יכול לקרות לעיתים.
    אני כן הייתי רוצה לעודד אותך לתת צ'אנס נוסף לטיפול, ובעצם לתת צ'אנס נוסף לעצמך, כי נראה לי שקשה מאד להתמודד לבדך עם כל הקשיים שתיארת.
    לכן אני ממליץ לך בחום לפנות שוב לטיפול, לטיפול פסיכולוגי דינמי (אינני יודע אם כך היה בעבר). בטיפול שכזה יהיה לך את המרחב והזמן להשקיע בעצמך, לשאוב תמיכה ועידוד, וביחד עם הפסיכולוג/ית תוכלי גם לחשוב על התמודדות שתהיה יעילה יותר עבורך עם המציאות המאד לא פשוטה שאת חווה כעת.

    תני לעצמך את ההזדמנות לטיפול,
    טפלי בעצמך.
    את ראויה לכך.

    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו