מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חושב שסובל מחרדות במצבים מסוימיםאושרי28/06/2016
היי
אני בחור בן 25. סטודנט.
לא יודע אם לקרוא לזה חרדות, אבל לפני כל אירוע או אפילו סתם שיחה עם מנהלת בעבודה שרוצה לדבר איתי, ואפילו בטלפון אני נכנס ללחץ דפיקות לב והרגשה לא טובה בגוף. גם לאחר מכן מרגיש כאילו משהו רודף אותי ואני לא רגוע ושלו. עד שאני מגיע למצב שאומר לעצמי רגע.. מה הבעיה בסה"כ חושב על התמונה הכללית של החיים שלי ומבין שהכל בסדר, צריך להרגע. אבל ככה זה תמיד. לפני ראיונות עבודה, בזמן ראיונות עבודה. פגישות חשובות, ואפילו בכיתה שאני צריך לדבר כולי נכנס לסטרס דפיקות לב אומר משהו ורק מחכה לרגע שיסתיים המשפט שאני צריך לומר ויעברו הלאה, ואם המרצה מחזירה לי תשובה אני בכלל לא קשוב אליה מרוב הלחץ וסתם אומר לה שהבנתי. אני לא האני הרגיל שלי. וגם בדייטים עם בחורות, לפחות בהתחלה כן... אחר כך זה מי שאני. ברור שזה לא תמיד ככה.. ולפעמים רמות הלחץ שונות זה תלוי בסיטואציה... לא יודע אם זה קשור לבעיית ביטחון. אבל זה מפריע לי. בא לי להיות אדם רגיל . שנכנס בחיוך לראיון עבודה נכנס בחיוך למנהל כאילו הכל בסדר (אולי אני גם עושה את זה אבל זה לא מה שאני מרגיש באמת בפנים). מה עושים.? זה מקרה שצריך טיפול פסיכולוגי? יש לי הרגשה אולי שזה קשור גמגום קל שממנו שאני סובל וככה זה מרתיע אותי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חושב שסובל מחרדות במצבים מסוימים - תגובה
יאיר לוי30/06/2016היי שלומי,
נשמע שאתה חווה הרבה קשיים, בעיקר בתחום החברתי, ושאתה נתקל בזה במגוון סיטואציות. לפני שיחה עם מישהו, גם שיחת טלפון, לפני ובזמן של ראיונות עבודה, לפני שאתה מדבר בכיתה, בפגישות חשובות, בדייטים ועוד.
אתה גם כותב ש"אני לא האני הרגיל שלי" בסיטואציות האלה, וש"בא לי להיות אדם רגיל". אפשר ממש לשמוע עד כמה המצבים האלה קשים לך.
מכיוון שרמת החרדה והמצוקה שלך במצבים האלה היא גבוהה, ומכוון שאני שומע ממך שהיית רוצה שההתמודדות החברתית שלך תיראה אחרת, אני יכול להמליץ לך בחום על טיפול פסיכולוגי שיכול לעזור לך רבות סביב הקשיים שאתה חווה בסיטואציות חברתיות. ישנו טיפול קוגניטיבי-התנהגותי או טיפול פסיכולוגי דינמי, שניהם לדעתי יכולים להועיל לך. אתה יכול לקרוא על סוגי הטיפולים באינטרנט, להתייעץ גם עם המטפלים עצמם, ולבחור לעצמך את הטיפול שיתאים יותר לצרכיך.
בהצלחה,
יאיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

