מאוהבת בפסיכולוגית ומבולבלת ,לא יודעת מה לעשות איתי?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מאוהבת בפסיכולוגית ומבולבלת ,לא יודעת מה לעשות איתי?
    שירן
    05/07/2016

    אני נערה מבובלת ויכול להיות שאני טועה, היי ראשית אני קצת מבולבלת ואני לא בטוחה אם אני מאוהבת בה או לא, שנית אני מדמיינת שהיא נוגעת בי ומלטפת אותי ומרגיעה אותי בכל פעם שאני כועסת וזה איך שהוא עוזר לי . אני מתרגשת כל פעם לפני פגישה איתה, אחריי כל פגישה אני לא מפסיקה לחשוב על מה שנאמר ואני לא מסוגלת לאכול בכלל אחריי זה. וזה חוזר לי שוב ושוב ובלי הפסקה, אני חושבת עלייה רוב השבוע ומחכה לפגישות איתה, אני מדמיינת שהיא עושה לי כל מיני דברים מיניים, וזה מרגש אותי קצת, אני סוג של מעריצה אותה , האם זה בסדר להתאהב בפסיכולוגית וזה לא מפריע לטיפול?, והאם יש מקרים שבהם זה מפריע ?, איך אני יודעת מתי זה מפריע לטיפול ומתי זה בסדר, אם זה בסדר? והאם לפי מה שתיארתי אני מאוהבת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים? שאלתי משהו לא בסדר?

    שירן
    10/07/2016

    לא הבנתי למה דילגו עליי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאוהבת בפסיכולוגית ומבולבלת ,לא יודעת מה לעשות איתי? - תגובה

    יאיר לוי
    10/07/2016

    היי שירן,

    את מתארת שהתפתחו בך הרבה רגשות חיוביים וחמים כלפי הפסיכולוגית שלך, ובאופן טבעי עולות אצלך גם הרבה שאלות לגבי המצב הזה - האם זה טוב, זה לא טוב, זה מפריע לטיפול, זה בסדר?
    חשוב לזכור שהקשר שנוצר בין מטופל/ת לפסיכולוג/ית, הוא אמנם קשר ייחודי מהרבה בחינות, אבל בראש ובראשונה, הוא גם קשר בין שני בני אדם. וככזה, טבעי שעולים בו רגשות שונים, כאלה ואחרים, חיוביים יותר ופחות. כלומר, בהחלט יכולים להתפתח בו כל מיני רגשות, כי זה מאד אנושי ובסיסי בקשר שכזה.
    לגבי שאלותייך, אם זה בסדר או לא...בעיניי, אין כאן משהו שהוא "נכון" לעומת משהו שהוא "לא נכון", אלא חשוב יותר לבחון - בלי שיפוטיות וביקורת - מדוע זה קורה לך בקשר הזה. לכן אני יכול להמליץ לך בחום לשתף את הפסיכולוגית שלך ברגשותייך, לשוחח על כך בצורה פתוחה איתה, לשמוע אותה, ולראות כיצד הדברים מתפתחים.

    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתגובתך לעניין הפסיכולוגית

    שירן
    10/07/2016

    היי בהמשך לתגובתך, איך אוכל לספר לה דבר כזה!!??, אשמח אם תוכל לעזור לי, איך לדעתך הדרך הנכונה ביותר לספר לה דבר כל כך אינטימי שלי?!!, איך לא להיות נבוכה ואיך להיות רגועה ,כי מספיק שאני בפגישה איתה אני מזיעה בידיים ומסמיקה ולחוצה ברמה בעייתית ,ואני מרגישה נורא טיפשה כי אני לא מפסיקה לחייך ליידה מרוב מבוכה והתרגשות, אני לא יודעת איך אני אתנהג כשאנסה לספר לה את זה ואני מפחדת מהתגובות שלי ליידה ומתחושת המבוכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתגובתך לעניין הפסיכולוגית - תגובה

    יאיר לוי
    10/07/2016

    היי שירן,

    איך לספר לה את זה...? שאלה חשובה. איך יהיה לך נוח לספר לה?
    נתחיל מזה - את זו שתקבעי את העיתוי שנוח לך, את הקצב, עד כמה לשתף ובמה בדיוק. אני שומע עד כמה את חוששת שתהיי לחוצה ונבוכה מכך. הרי גם אלו רגשות מאד טבעיים ואנושיים...זה בסדר גמור, זה לא משהו שאת "צריכה" לעשות, או "חייבת" לעשות, אם את לא מרגישה בנוח. אני יכול רק להמליץ על כך.
    אז נכון, מצד אחד, אלו דברים שבהחלט יכולים לגרום למבוכה, מצד שני, אני שומע שאלו דברים שמאד מעסיקים אותך, משפיעים עלייך, מלווים אותך גם מחוץ לשעות הטיפול ואת מאד עסוקה בהם. בדיוק בגלל כל זה, כדאי להביא אותם לטיפול, כמו כל דבר אחר שמעסיק, מטריד וכדומה. הטיפול הוא בדיוק המרחב הבטוח לשתף, לחלוק ולשוחח (גם) על הרגשות האינטימיים האלה.

    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בהמשך לסוגייה,חשוב לי לדעת

    שירן
    15/07/2016

    האם במידה והפסיכולוגית תקיים איתי קשר מיני,האם במידה ואני מפסיקה להיות המטופלת שלה אני יכולה להיות איתה ביחד?ולקיים איתה יחסים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בהמשך לסוגייה,חשוב לי לדעת - תגובה

    יאיר לוי
    17/07/2016

    היי שירן,

    באופן חד משמעי - אסור לפסיכולוג/ית לקיים יחסי מין עם המטופלים שלו/ה. זו עבירה אתית חמורה.
    לגבי שאר השאלות שלך, הן שאלות מאד מעניינות, ואין לי אלא להפנות אותך ולשאול זאת את הפסיכולוגית שלך. היא היחידה שתוכל לענות לך תשובה כנה ומקצועית לגביהן.

    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך של בעיה חמורה

    שירן
    07/10/2016

    היי, אני נהיית יותר ויותר אובססיבית לגבייה חושבת עלייה בחלקים רבים מהיום, חושדת בה חולמת עליה חלומות מפחידים, ואז בבוקר מתרגשת מהעובדה שחלמתי עליה, קוראת הודעות שלי איתה אפילו הודעות סתמיות ומחייכת ואפילו אח שלי העיר לי הערה בנושא , כאילו קולטים שזה נראה כאילו אני מאוהבת בה\במישהו לא קולטים במי, אבל מרגישים שאני מאוהבת במישהו שאני מתקשרת איתו בהודעות. וקולטים את זה בבית לדעתי אבל מתעלמים. כל הודעה שהיא שולחת , אני נהיית שמחה ומחייכת גם אם היו מפטרים אותי ממקום עבודה או זורקים אותי מבית הספר הייתי מחייכת ושוכחת הכל כשהיא שולחת לי הודעה.
    ובנוסף אני שמתי לב לזה שאני בטוחה שהיא מושלמת,או שהיא אלוקים ואני סוג של מעריצה אותה ומתרגשת ממנה יותר מידיי, אני לא יודעת מה לעשות , כי לא נראה לי שאי פעם אני יפסיק איתה את הטיפול, היא עונה על הצרכים הרגשיים שלי מצד אחד, מהצד השני הבעיה היא שאני יותר מידיי מאוהבת בה בגלל שכשאני נקשרת למישהי רגשית ישר אני מתחילה לפנטז עליה ולהתאהב בה ואז אני מתחילה להשתגע. לקום באמצע הלילה ולחשוב כל מיני מחשבות ופנטזיות עליה . ואני לא יודעת מה לעשות עכשיו? אני יודעת שאם אני יפסיק את הטיפול זה יפגע בי, אני מפחדת שאני לא אקום מהמיטה. למרות שגם ככה אני סובלת, אחריי טיפול איתה אני יושבת במיטה ואני לא קמה ולא אוכלת אני רק חושבת עלייה ומפנטזת עלייה ומעכלת את מה שהיה . מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאוהבת בפסיכולוגית ומבולבלת ,לא יודעת מה לעשות איתי? - תגובה

    יאיר לוי
    08/10/2016

    היי שירן,

    את מתארת יחס מאד חיובי שלך כלפי הפסיכולוגית שלך. יחס של התאהבות, התרגשות, התרגשות מינית ועוד. ואת שואלת "האם זה בסדר להתאהב בפסיכולוגית?".
    ראשית, יש לי הצעה - בואי ננסה לשים כרגע בצד את המונחים "בסדר" או "לא בסדר", "נכון" או "לא נכון". ננסה להסתכל על זה לרגע בעין לא שיפוטית.
    אם נעשה זאת, נראה שהתפתחו אצלך רגשות מאד עוצמתיים כלפי הפסיכולוגית שלך.
    הרגשות האלו הם לגיטימיים, טבעיים, ואגב, גם לא כאלה נדירים בטיפול. אני מניח שיש סיבה/סיבות מדוע הם התפתחו אצלך דווקא בסיטואציה של טיפול ודווקא כלפי הפסיכולוגית הזו.
    שנית, אני יכול להמליץ לך בחום לשתף את הפסיכולוגית שלך בעניין הזה. כמובן שכדאי לעשות זאת בצורה שנוחה לך (ברמת הפתיחות שנוחה לך, בקצב שנכון לך, במילים שנוח לך איתן וכדומה).
    אני סבור שכדאי לשתף ולדבר על זה בטיפול, מאחר ואלו רגשות עזים שאת חשה, זו חוויה מאד עוצמתית (כך נשמע לפי יאורך), וזה מאד מעסיק אותך. אלו סיבות טובות מאד להביא זאת לטיפול.
    מה הפסיכולוגית שלך תעשה עם זה, כיצד היא תגיב? אני לא יודע, אבל הבה נסמוך על המקצועיות שלה ונניח לה לדאוג לעניין.

    בברכה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו