אני בחודש האחרון בדיכאון ,אני צריכה תשובה לגבי מה שרשמתי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אני בחודש האחרון בדיכאון ,אני צריכה תשובה לגבי מה שרשמתי
    דנה
    18/07/2016

    שלום
    אני בת 35 נשואה+ילדה בת ארבע
    בחודש האחרון אני במצב נפשי קשה מאוד
    סבתא שלי חולה ואני קשורה אליה מאוד,אני חייתי אצלה והקשר היה ממש הדוק
    יש לי גם הרבה בעיות אחרות והמצב הנפשי שלי קשה,אני לא יודעת איך לצאת מזה
    אני לא מעוניינת לקחת כדורים כימים כי אני רוצה להכנס להיריון
    אני גם אישה שעובדת.
    כמו שאמרתי יש לי ילדה ואני לא רוצה שהיא תראה שאני עצובה ובוכה
    אבל אני ממש בדיכאון
    מחכה לתשובה
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בחודש האחרון בדיכאון ,אני צריכה תשובה לגבי מה שרשמתי - תגובה

    יאיר לוי
    18/07/2016

    היי דנה,

    נשמע שכל כך הרבה קשיים פשוט הלכו והצטברו אצלך, אחד על גבי השני...אני מתרשם שאת עכשיו במצוקה רגשית מאד גדולה. נראה שבכלל זו תקופה לא קלה בכלל עבורך - גם להיות אמא, גם להמשיך ולעבוד, גם סבתך חולה, ועוד הרבה קשיים נפשיים ובעיות שאת חווה. כמה עומס יש על הכתפיים שלך עכשיו, דנה, עומס שמלווה בהרבה צער וכאב.
    כצעד ראשון, אני יכול להמליץ לך בחום לפנות כמה שיותר מוקדם לטיפול פסיכולוגי פרטני עבורך. נשמע שמאד קשה להתמודד עם כל הדברים שכתבת לבדך, וכי איש מקצוע בהחלט יוכל לסייע לך עם ההתמודדות הזו. אחר כך, לצעדים הבאים (כניסה להריון ועוד) - תוכל להתייעץ, לחשוב ולהחליט יחד עם הפסיכולוג/ית שלך, איך היית רוצה להמשיך מכאן והלאה.
    אבל כצעד ראשון, נשמע שטיפול פסיכולוגי יכול בהחלט להועיל לך כעת.

    טפלי בעצמך דנה,
    את ראויה לכך.

    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו