חוסר שינה כבר 4 ימים והיפוכונדיריה בן 23

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר שינה כבר 4 ימים והיפוכונדיריה בן 23
    ע.א
    24/07/2016

    שלום רב,
    בן 23 כבר כמה שנים עסוק בבריאות שלי, רוג הזמן לא באופן שמפריע לשגרת חיי יותר מדיי, ביום רביעי האחרון חזרתי הביתה מהלימודים ולא נרדמתי כלל כל הלילה, נלחצתי מאוד, למחרת ישנתי 3 שעות, ובשישי ישנתי 6 שעות, בלילה האחרון שוב לא ישנתי כלל ואני מאוד לחוץ, הראש שלי לא שקט בכלל, אני כאילו עייף מאוד אך לא נרדם, אני פוחד לקבל סכיזופרניה ולהשתגע פוחד מאוד שיש לי מחלה קשה, הרופא נביא לי ביום חמישי קלונקס 0.5 שאקח במידה ולא ארדם אך אני חושש מאוד מהכדור ומתופעות הלוואי שלו, אשמח מאוד ליעוץ מה עליי לעשות? אני קרוב מאוד ללכת לבית חולים שיתפלו בי שם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר שינה כבר 4 ימים והיפוכונדיריה בן 23 - תגובה

    יאיר לוי
    01/08/2016

    שלום לך,

    מתנצל על העיכוב בתשובה.
    נשמע שאתה עובר עכשיו תקופה לא קלה. תקופה לא רגועה של לחץ, מתח ואי שקט. אם נוסיף לזה את כל הדאגות שציינת, חשוב גם שתטפל בעצמך בהקדם. לא כתבת אצל מי אתה מטופל ואיזה רופא נתן לך את הקלונקס (רופא משפחה, פסיכיאטר). אני יכול לייעץ לך כן לגשת בתור התחלה לרופא משפחה, ומשם לראות כיצד הדברים מתפתחים.

    בתקווה שתדע קצת רגיעה בקרוב,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו