איך להתמודד עם חרדות ופחדים????

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • איך להתמודד עם חרדות ופחדים????
    אני
    08/08/2016

    שלום רב,
    אני בת 37 ובזמן האחרון יש לי חרדות איומות.
    כשאני יוצאת מהבית אני מפחדת שחלילה יקרה משהו לבית ולמי שנמצא בו.

    תקופה שאני לא עובדת בגלל החרדות.
    אני מרגישה מוגבלת ממש.

    אני סובלת מאוסידי.
    אם כבר אני מאלצת את עצמי לצאת, אני ממהרת לחזור מהר.

    כמה ימים שהתחילו לי כאבים ברגליים, אני יודעת שאלה כאבים ממתח וחרדות ושאין לי בעיה ברגליים.
    גם כשאנו לא מרגישה את החרדות, הרגליים תפוסות לי או שיש םי עויתות שרירים.

    מה לעשות חוץ מלפנות לפסיכולוג?? האם יש איזשהיא טכניקה שעוזרת, כמו תרגילי נשימות וכיוצא בזה?

    אשמח לתשובה.

    שבוע מוצלח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך להתמודד עם חרדות ופחדים???? - תגובה

    יאיר לוי
    09/08/2016

    שלום לך,

    את מציינת שאת סובלת מחרדות, מסימפטומים גופניים של חרדות ומ-OCD.
    אני לא בטוח שהבנתי את הניסוח של שאלתך - "מה לעשות חוץ מלפנות לפסיכולוג?"
    ישנן דרכים רבות להקל על רמת החרדה, ביניהן גם תרגילי נשימה, אם זה הכיוון שלך. אני יכול להמליץ לך על טיפול פסיכולוגי CBT, טיפול קוגנטיבי-התנהגותי, שבו לומדים ומתרגלים תרגילי נשימה, כמו גם כלים נוספים מבחינת עבודה על המחשבות וההתנהגות שלנו.
    בנוסף, את יכולה לבדוק גם טיפול של ביו-פידבק, יתכן וזה גם משהו שיכול לענות על הצורך שלך.

    בברכה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו