חוסר ביטחון מיני וחברתי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר ביטחון מיני וחברתי
    מודאג
    12/08/2016

    יאיר שלום,
    אני מקווה שאני נמצא בפורום הנכון.
    אני בחור בן 31, מהנדס בהשכלתי.
    אשמח לקבל ממך ייעוץ מקצועי/ עזרה לגבי 2 בעיות אישיות שיש לי:
    הדבר אולי החשוב כאן ביותר זה נושא הזוגיות: למזלי הפורום הזה די אנונימי לכן אוכל לחלוק את הבעיה שיש לי. אני לא יודע איך להגדיר זאת איך יש לי חוסר בטחון עם נשים. מעולם לא הייתה לי חברה רצינית/קשר רציני, הדייט האחרון שהיה לי היה לפני 5-6 שנים. אני גם חייב לציין שאני בתול (לצערי) ואני ממש משתגע בלי סקס. ההורים לוחצים לחתונה ולא פעם הם שאלו אותי בקשר לנטיותי המיניות. ממש קשה לי להתחיל עם בחורה אפילו סתם כך ברחוב ולהגיע איתה לקשר מיני. יש לציין שאובחנתי לפני 5 שנים כסובל מOCD חמור ביותר על כן אני מטופל באופן רציף ע"י פסיכיאטר ע"י נטילת כדורים.
    הדבר השני זה, שמאז סיום לימודיי (לפני 5 שנים) אני לא מוצא עבודה. הייתי באינספור ראיונות ולצערי בכולם נכשלתי. זה ממש אוכל אותי מבפנים ובאמת באמת אני לא פחות מוכשר מאחרים. אני גר עם ההורים ואין באפשרותי לצאת מבית ההורים כי אין לי עבודה. הייאוש כבר אוכל אותי ואני ממש לא יודע מה לעשות.
    הייתי לפני 4 שנים אצל פסיכולוגית אבל מהר מאוד הבנתי שהיא מעוניינת לעשות עליי כסף לכן עזבתי אותה.
    בתור איש מקצוע, אשמח לכמה מילים ממך על שני הבעיות הגדולות שלי שציינתי.
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר ביטחון מיני וחברתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר ביטחון מיני וחברתי - תגובה

    יאיר לוי
    05/09/2016

    שלום לך,

    אני מתנצל על העיכוב בתשובה.
    אתה מתאר שתי בעיות בחייך, בשני תחומים שהם באמת מאד מרכזיים ומשמעותיים - בזוגיות ובעבודה. על אף רצונך להתפתח ולהתקדם בשני התחומים האלה, אינך מצליח בכך. זו חוויה קשה מאד. זה מאד מתסכל וכואב לחוות את חוסר הצלחה שכזה. אתה גם כותב ש"זה אוכל אותי מבפנים ...הייאוש כבר אוכל אותי...".
    אני שומע את הכאב, את הייאוש ואת המצוקה שלך.
    אינני יודע כמובן מה היה בטיפול שלך לפני 4 שנים, ומדוע יצאת ממנו עם הרגשה שכזו.
    אני כן יכול להזמין אותך לתת לזה צ'אנס נוסף, לתת לעצמך צ'אנס נוסף. הרושם שלי הוא שאם תסתכל אחורה, אולי גם תראה שלא הרבה השתנה בחייך ב4-5 שנים אחרונות.
    מכיוון שאתה חש הרבה כאב וייאוש, ומכיוון שאני שומע עד כמה היית רוצה שיחול שינוי בחייך, שהם יראו אחרת ולטובה, אני יכול להמליץ לך לפנות לטיפול פסיכולוגי דינמי. שם תמצא את המרחב הבטוח להעמיק ולהבין את עצמך טוב יותר, ובעזרת הפסיכולוג/ית גם לראות כיצד אתה יכול להתמודד טוב יותר עם המציאות הזו של חייך.

    מקווה שאכן תתן לעצמך הזדמנות נוספת ושתטפל בעצמך,
    אתה ראוי לכך.

    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו