מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חוסר ביטחון מיני וחברתימודאג12/08/2016
יאיר שלום,
אני מקווה שאני נמצא בפורום הנכון.
אני בחור בן 31, מהנדס בהשכלתי.
אשמח לקבל ממך ייעוץ מקצועי/ עזרה לגבי 2 בעיות אישיות שיש לי:
הדבר אולי החשוב כאן ביותר זה נושא הזוגיות: למזלי הפורום הזה די אנונימי לכן אוכל לחלוק את הבעיה שיש לי. אני לא יודע איך להגדיר זאת איך יש לי חוסר בטחון עם נשים. מעולם לא הייתה לי חברה רצינית/קשר רציני, הדייט האחרון שהיה לי היה לפני 5-6 שנים. אני גם חייב לציין שאני בתול (לצערי) ואני ממש משתגע בלי סקס. ההורים לוחצים לחתונה ולא פעם הם שאלו אותי בקשר לנטיותי המיניות. ממש קשה לי להתחיל עם בחורה אפילו סתם כך ברחוב ולהגיע איתה לקשר מיני. יש לציין שאובחנתי לפני 5 שנים כסובל מOCD חמור ביותר על כן אני מטופל באופן רציף ע"י פסיכיאטר ע"י נטילת כדורים.
הדבר השני זה, שמאז סיום לימודיי (לפני 5 שנים) אני לא מוצא עבודה. הייתי באינספור ראיונות ולצערי בכולם נכשלתי. זה ממש אוכל אותי מבפנים ובאמת באמת אני לא פחות מוכשר מאחרים. אני גר עם ההורים ואין באפשרותי לצאת מבית ההורים כי אין לי עבודה. הייאוש כבר אוכל אותי ואני ממש לא יודע מה לעשות.
הייתי לפני 4 שנים אצל פסיכולוגית אבל מהר מאוד הבנתי שהיא מעוניינת לעשות עליי כסף לכן עזבתי אותה.
בתור איש מקצוע, אשמח לכמה מילים ממך על שני הבעיות הגדולות שלי שציינתי.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר ביטחון מיני וחברתי - תגובה
יאיר לוי05/09/2016שלום לך,
אני מתנצל על העיכוב בתשובה.
אתה מתאר שתי בעיות בחייך, בשני תחומים שהם באמת מאד מרכזיים ומשמעותיים - בזוגיות ובעבודה. על אף רצונך להתפתח ולהתקדם בשני התחומים האלה, אינך מצליח בכך. זו חוויה קשה מאד. זה מאד מתסכל וכואב לחוות את חוסר הצלחה שכזה. אתה גם כותב ש"זה אוכל אותי מבפנים ...הייאוש כבר אוכל אותי...".
אני שומע את הכאב, את הייאוש ואת המצוקה שלך.
אינני יודע כמובן מה היה בטיפול שלך לפני 4 שנים, ומדוע יצאת ממנו עם הרגשה שכזו.
אני כן יכול להזמין אותך לתת לזה צ'אנס נוסף, לתת לעצמך צ'אנס נוסף. הרושם שלי הוא שאם תסתכל אחורה, אולי גם תראה שלא הרבה השתנה בחייך ב4-5 שנים אחרונות.
מכיוון שאתה חש הרבה כאב וייאוש, ומכיוון שאני שומע עד כמה היית רוצה שיחול שינוי בחייך, שהם יראו אחרת ולטובה, אני יכול להמליץ לך לפנות לטיפול פסיכולוגי דינמי. שם תמצא את המרחב הבטוח להעמיק ולהבין את עצמך טוב יותר, ובעזרת הפסיכולוג/ית גם לראות כיצד אתה יכול להתמודד טוב יותר עם המציאות הזו של חייך.
מקווה שאכן תתן לעצמך הזדמנות נוספת ושתטפל בעצמך,
אתה ראוי לכך.
בהצלחה,
יאיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

