מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אני מנודה בגלל המראה החיצוני שלייהב14/08/2016
אני מנודה בכיתה ואין לי חברים ואני חוששת שזה בגלל שאני מכוערת מאוד, כולם צוחקים עליי ומציקים לי כשאני באה בבוקר לכיתה לוקחים לי את הכסא ככה שאין לי איפה לשבת ,קוראים לי בכינויים כמו ביז׳ו וגבר ומכוערת ,וסיסמאות של ביז׳ו חטף מכות וכולי ,פעם אחת שתי בנים אמרו לי -״שבי לי״ וילד אחד זרק עליי אבן ולמזלי זה לא פגע בי פיזית. אני לא מצליחה להבין מה לא בסדר איתי ולמה מתייחסים אליי ככה? לא עשיתי לאף אחד שום דבר רע. כנראה זה בגלל המראה החיצוני מיכוון שאני משתדלת להיות מאוד נחמדה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מנודה בגלל המראה החיצוני שלי - תגובה
יאיר לוי15/08/2016היי יהב.
נשמע לי כמו חוויה מאד כואבת. את מתארת ממש מציאות יומיומית שבה את חווה יחס של דחיה, נידוי, תוקפנות ולעג מצד הסובבים אותך. זו חוויה קשה וכואבת מאד.
אני שומע שאת עסוקה באמת בדבר הזה, ושואלת את עצמך מדוע זה כך, למה זה קורה לך, "מה לא בסדר איתי?". גם השאלות האלו כואבות.
מכיוון שאת חווה מצוקה כה רבה ויומיומית, אני יכול להמליץ לך לפנות לטיפול פסיכולוגי, שם תוכלי לקבל את העזרה המקצועית, שתסייע לך להתמודד עם מציאות קשה זו.
בברכה,
יאיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיהב
פעם מגניבה05/10/2016יהב אני מקווה שאת שיתפת את ההורים ואת המחנכת בבית הספר -נושא כזה צריך להיות מטופל ואני מבטיחה לך שאם הוא יטופל ההתנהגות הזו תפסיק.
ילדים קוראים לך כך כי הם ילדים ולא כי משהו לא בסדר אתך!!
תשתפי ותבקשי עזרה מהקרובים לך ומהאנשים שאת סומכת עליהם ..
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התגובה שלך.
שירן07/10/2016תודה רבה על התגובה זה מאוד עודד אותי,
אני רק מקווה שזה יעבור כבר.
טוב לשמוע שיש אפשרות לשיפור המצב. (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

