אני מנודה בגלל המראה החיצוני שלי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אני מנודה בגלל המראה החיצוני שלי
    יהב
    14/08/2016

    אני מנודה בכיתה ואין לי חברים ואני חוששת שזה בגלל שאני מכוערת מאוד, כולם צוחקים עליי ומציקים לי כשאני באה בבוקר לכיתה לוקחים לי את הכסא ככה שאין לי איפה לשבת ,קוראים לי בכינויים כמו ביז׳ו וגבר ומכוערת ,וסיסמאות של ביז׳ו חטף מכות וכולי ,פעם אחת שתי בנים אמרו לי -״שבי לי״ וילד אחד זרק עליי אבן ולמזלי זה לא פגע בי פיזית. אני לא מצליחה להבין מה לא בסדר איתי ולמה מתייחסים אליי ככה? לא עשיתי לאף אחד שום דבר רע. כנראה זה בגלל המראה החיצוני מיכוון שאני משתדלת להיות מאוד נחמדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מנודה בגלל המראה החיצוני שלי - תגובה

    יאיר לוי
    15/08/2016

    היי יהב.

    נשמע לי כמו חוויה מאד כואבת. את מתארת ממש מציאות יומיומית שבה את חווה יחס של דחיה, נידוי, תוקפנות ולעג מצד הסובבים אותך. זו חוויה קשה וכואבת מאד.
    אני שומע שאת עסוקה באמת בדבר הזה, ושואלת את עצמך מדוע זה כך, למה זה קורה לך, "מה לא בסדר איתי?". גם השאלות האלו כואבות.
    מכיוון שאת חווה מצוקה כה רבה ויומיומית, אני יכול להמליץ לך לפנות לטיפול פסיכולוגי, שם תוכלי לקבל את העזרה המקצועית, שתסייע לך להתמודד עם מציאות קשה זו.

    בברכה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יהב

    פעם מגניבה
    05/10/2016

    יהב אני מקווה שאת שיתפת את ההורים ואת המחנכת בבית הספר -נושא כזה צריך להיות מטופל ואני מבטיחה לך שאם הוא יטופל ההתנהגות הזו תפסיק.
    ילדים קוראים לך כך כי הם ילדים ולא כי משהו לא בסדר אתך!!
    תשתפי ותבקשי עזרה מהקרובים לך ומהאנשים שאת סומכת עליהם ..
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התגובה שלך.

    שירן
    07/10/2016

    תודה רבה על התגובה זה מאוד עודד אותי,
    אני רק מקווה שזה יעבור כבר.
    טוב לשמוע שיש אפשרות לשיפור המצב. (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו