מקום המטפל בבכי בטיפול

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מקום המטפל בבכי בטיפול
    מישהי
    23/08/2016

    התחלתי טיפול פסיכולוגי והאמת שזה קצת קשה לי להיחשף.. עוד לא היה מצב שבכיתי בו אבל אני יודעת שזה יגיע..
    רציתי לדעת במקרה שזה קורה, מה המקום של המטפל? מה הוא בדיוק עושה בזמן הזה?
    והאם מטפל נוגע במטופל / מותר לו לגעת? כי זה קצת מלחיץ שזה יקרה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מקום המטפל בבכי בטיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקום המטפל בבכי בטיפול - תגובה

    יאיר לוי
    25/08/2016

    שלום לך,

    את מתארת קושי שהוא לגיטימי בהחלט, קושי טבעי מאד לתחילת טיפול. הקושי להיחשף, להיפתח, לשתף בעניינים מאד פרטיים ואינטימיים עם מטפל/ת, שאת לא מכירה, שאת אולי עוד לא מרגישה שאת יכולה לבטוח ולתת בו אמון מלא. גם בטיפול, כמו בחיים, הרבה פעמים לוקח זמן לבסס יחסים שכאלה.
    אז אני שומע את הקושי שלך בעיקר בהקשר הזה, בתוך התקופה של תחילת הטיפול. את מדברת על הקושי להיחשף, על החשש לבכות בפני המטפל/ת, מה הוא יעשה כשאני אבכה ועוד.
    אני ממליץ לך בחום לשתף את המטפל שלך בחששות ובתהיות שאת מעלה, ותראי איך הוא יגיב, לאון זה יתפתח. כאמור, הן מאד לגיטימיות והטיפול הוא בהחלט מקום טוב להעלות ולברר את הדברים הללו.

    בברכה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו