מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה בנוגע למצב פסכולוגי הנמשך תקופה מסויימתדוד25/08/2016
שלום,
שמי דוד, בן 22. אני אדם מאוד שאפתן, אמביציוני, שסך הכל מאוד מרוצה מהמקום שלי בחיים כרגע.
יחד עם זאת, מאז ומתמיד חוויתי מעין "התקפים" כאלה שבמהלכם אני מרגיש:
1. רגשות ריקנות, חוסר משמעות, כאילו כל דבר לא שווה כלום. אין לאן לשאוף, אין לאן לכוון כי הכל חסר משמעות.
2. שקיעה בזכרונות, כאילו העבר היה מושלם ואף פעם לא אוכל לשחזר את אותה הרגשה.
3. חוסר הרגשה (עצב, שמחה, ריגוש וכ') , חוסר סיפוק ותחושת ניתוק
4. הרגשה של "אני לא נמצא פה": פיזית אני במקום אחד אבל הראש במקום אחר, לא בסיטואציה, הרבה פעמים בוהה ומנוכר.
ההתקפים האלו קרו מאז שאני זוכר את עצמי, אולם הם התרחשו אחת להמון זמן וכלל לא הפריעו לי. לפני כשנה עברתי פרידה רומנטית (שלא הייתה מאוד קשה אז) ולפני כחצי שנה מוות של דמות אהובה. מאז, ההתקפים האלה חזקים יותר ובתדירות גבוהה יותר. חשוב לי להדגיש שזה קורה אני מרגיש שזה לא אני.
המצב הזה עדיין לא מפריע לי בתפקוד היומיומי - כשאני לא באחד ההתקפים האלה אני מתפקד מצויין (חוץ מקהות מסויימת של הרגשות).
הייתי מאוד רוצה להיפטר מההתקפים האלה, או לפחות להחזיר את המצב לכמו שהיה פעם.
הייתי שמח לחוות דעת מקצועית,
דוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר n - תגובה
יאיר לוי29/08/2016חדווה יקרה,
אינני מכיר אותך, אך אין זו הפלטפורמה לפירסום ולשיווק אישי. בטח כשהדבר נעשה ללא בקשת רשות ממנהלי הפורום, במקרה זה - אני.
זו פעולה מאד בוטה, שאין מקומה בפורום זה.
אנא ממך, הימנעי מכך להבא, ולא - איאלץ לחסום את הגישה שלך לפורום זה.
בברכה,
יאיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובות בפורום
חדוה אזולאי29/08/2016שלום יאיר.
אני רק רוצה להבין אותך לגמרי.
האם יש בעיה לענות על שאלות בפורום. או שהבעיה לשים קישור או טלפון אישי?
בכל מקרה אני מתנצלת כי לא ידעתי שיש איזו בעיה בכלל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובות בפורום - תגובה
יאיר לוי30/08/2016היי חדווה,
אשמח להסביר לך יותר באופן פרטי.
מוזמנת לכתוב אלי למייל ונדבר.
יאיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי דוד
אנונימית01/09/2016היי דוד... ממליצה לך מאוד ללכת לדיקור סיני- עוזר מאוד לאיזון רגשי וגופני.. ואם אתה מפחד ממחטים- שיאצו.
אתה לא לבד ויש המון אנשים שמרגישים כמוך- ויש לזה טיפול.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בנוגע למצב פסכולוגי הנמשך תקופה מסויימת - תגובה
יאיר לוי01/09/2016היי דוד,
אם הבנתי אותך נכון, אתה מתאר התקפים של ריקנות חוסר משמעות, של ניתוק מעצמך.
בעקבות פרידות כואבות שחווית בשנה האחרונה, אתה מציין כי התקפים אלו אף גברו.
קשה לי לת לך כאן חוות דעת ולומר לך בדיוק במה מדובר, מכיוון שהסימפטומים האלו שאתה מתאר יכולים להיות קשורים לכל מיני דברים. נדרשת כאן היכרות מעמיקה ובחינה מקיפה של תיאוריך.
מאחר ולפי דבריך, זה מלווה אותך "מאז ומתמיד", וכי היית מאד רוצה להיפטר מההתקפים האלו, או לפחות להפחית את תדירותם, אני יכול להמליץ לך לפנות לטיפול פסיכולוגי דינמי,
שם בעזרת הפסיכולוג/ית תוכל לברר בדיוק את הסוגיות שאתה שואל עליהן כאן (ביניהן, על קצה המזלג - מדוע זה קורה לך, מה נלווה לזה, בעקבות מה זה מגיע וכדומה).
בברכה,
יאיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

