ביזבוז כספים של בעלי אל מול ההוצאות שלי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ביזבוז כספים של בעלי אל מול ההוצאות שלי
    מירי
    10/09/2016

    נשואה לגבר כ17 שנה עם 3 ילדים .
    ישנה בעיה שחוזרת על עצמה במשך כל השנים ורק מתעצמת עם הזמן.
    בעלי מת על עצמו.
    אוהב את עצמו לפני הכל אפילו לפני הילדים.
    גם את רכושו אוהב לפני הכל המכונית שלו קודש קודשים
    חס וחלילה לא יהיה שם פרור או ליכלוך מהילדים ....
    הבעיה שלי היא שאני לא כזו וזה מעצבן אותי...
    הוא בזבזן ברמות מטורפות על עצמו.
    אני לא חוסכת אבל אין לי צורך כמהו לבזבז ...
    הוא לכל מקום יקפוץ וירצה לנסוע ולי אין את הפרטנר/ית לנסוע לבד...
    הוא לא סוגר אותי בכסף יש לי חופשי הכל פתוח...
    וגם לילדים כמה שצריך בלי הגבלה .

    אבל אני לא בזבזנית ואני לא יכולה להיות כזו אני עצורה!

    אני גם לא חסכנית...( אני למשל מבזבזת חופשי על אוכל בחוץ) בשבילי זו הנה.
    בשביל בעלי ללכת לשחק קלפים ולהפסיד 400 ש״ח בשבוע זה מהנה .
    אבל לי זה כואב לי להפסיד כסף...

    לבעלי לא כואב הוא אומר נהנתי.

    כואב לי שסתם קונים דברים בלי מחשבה .
    ממש הלב כואב אני אומרת אלך לבזבז גם אני ולא יעשה חשבון לכסף.
    אבל זה לא בא מאותו מקום של בעלי אני מבחנתי עם או בלי
    עןד בגד פחות בגד יותר טיול פחות טיול מסתדרת .
    אני אמא אווזה החלום שלי זה ההצלחה של הילדים אתן את עצמי למענם.
    אני חיה את החיים שלי אבל הילדים בסדר עדיפות ראשון אחרי זה אני...
    בקיצור מה יכול לעזור לי לשחרר לא לחשוב על הכסף שהוא מספיד מבזבז ....
    שוב לא לשכוח גם לי יש בזבוזים בעיקר על אוכל אבל זה כאילו ממלא אותי כי זה חסך ממני עבודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביזבוז כספים של בעלי אל מול ההוצאות שלי - תגובה

    יאיר לוי
    13/09/2016

    היי מירי,

    את כותבת שאת נשואה כבר 17 שנים, ושיש קונפליקט בינך לבין בעלך כל שנים האלו, וזה קונפליקט שרק מתעצם עם הזמן. הביעה היא כפי שאת מציינת היא ש"הוא בזבזן ברמות מטורפות ואני לא כזו...". ותארת באמת איזה השלכות יש לזה על חיי הנישואים שלכם ממש ברמה היומיומית.
    את שואלת "מה יכול לעזור לי לשחרר לא לחוב על הכסף שהוא מפסיד ומבזבז...".
    זו שאלה מאד חשובה ומשמעותית.
    כפי שתארת את זה, זו סוגיה מאד מרכזית בחיים שלכם, שאת חיה אותה יומיום כבר 17 שנים (ואולי אף יותר). נשמע לי שיהיה מאד קשה פתאום יום אחד לא לחשוב על זה יותר, או לא להיות עסוקה בזה יותר. אפילו להיפך, את מציינת שהבעיה הולכת ומתעצמת עם הזמן. קשה יהיה לא לחשוב או להתעלם מזה לגמרי.
    מאחר ואנו כמובן לא מכירים, אני יכול לשתף אותך בכמה שאלות שעלו אצלי כשקראתי את מה שכתבת -
    האם אי פעם המצב ביניכם היה אחרת? האם דיברתם על הנושא הזה בעבר? האם יש ביניכם הסכמות לגבי זה? האם במסגרת הזוגיות שלכם, יש לכם קונפליקטים בנושאים נוספים?. וגם שאלתי את עצמי מדוע את פונה עכשיו לעזרה? האם משהו השתנה, או קרה משהו מיוחד בהיבט הזה לאחרונה? ועוד ועוד.
    את יכולה להתבונן פנימה ולחשוב עם עצמך על הנקודות האלו. מעבר לזה, בגלל שאני שומע שזה משהו שמאד מטריד ומעסיק אותך, אני יכול להמליץ לך גם לטיפול פסיכולוגי דינמי, שם תוכלי לבחון את מערכת היחסים שלכם לעומק, וכן ולחשוב יחד עם הפסיכולוג/ית על דרכי התמודדות טובים יותר עם המציאות הלא פשוטה שלך היום.

    בברכה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו