מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אמא פוגעת בי כמו שהיה בילדותיסיוון24/09/2016
אנא את עזרתכם! אמא בת 70+ פוגעת בי, בת 40+ שוב ושוב במילותיה הקשות בדיוק כפי שהיה בילדותי כלום לא השתנה. מה עושים? מבליגים ומנסים להתרחק עם מועקה בלב? או אולי כדאי להתעמת איתה אחת ולתמיד אולי זה "יעורר "אותה? כדאי לקחת בחשבון שהיא מבוגרת כבר ולוקחת תרופות ללחץ דם גבוה. בבקשה אני אובדת עצות!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא פוגעת בי כמו שהיה בילדותי - תגובה
יאיר לוי01/10/2016שלום סיוון,
מתנצל על העיכוב בתשובה.
שאלת שאלה טובה, שכנראה אין לה תשובה "טובה" כל כך וחד משמעית.
אמך, כך תארת, פוגעת בך מזה שנים רבות. גם היום, כשאת בת 40+. אז מה לעשות באמת? תארת כמה אפשרויות לתגובה, שלכל אחת מהן היתרונות והחסרונות שלה. זו באמת סיטואציה מורכבת - להבליג? להתעמת? מצד אחד, היא עם לחץ דם גבוה, מצד שני, אז מה, "להתרחק עם מועקב בלב"?
מאחר וזה נמשך שנים רבות, ומכיוון שנשמע לי שאת חיה עם מועקה גדולה בלב \כבר הרבה זמן, אני יכול להמליץ לך סיוון לפנות לטיפול פסיכולוגי דינמי, שם תהיה לך הזדמנות לבחון לעומק מה קורה במערכת היחסים הזו בינך לבין אמך, ולבדוק יחד עם הפסיכולוג/ית מה יכול לעזור לך להתמודד טוב יותר עם היחסים הלא פשוטים האלה בחייך.
בברכה,
יאיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמא מעצבנת ומבוגרת. האם הן יכולות ללמוד בגיל הזה?
ליאת29/10/2016שלום לך. גם אני נתקלת בבעיה הזו ואמא שלי בת 60 ואני בת 30. אני לא חושבת שבגיל מבוגר אפשר לשנות בן אדם. האופי של הבן אדם מתעצב בעיקר בגיל שלוש. לכן צריך ללמוד ולהכיר את המגבלות. זה קשה אני מאוד מאוד מבינה אבל אם עושים מספיק מאמצים בסוף מצליחים להבין מה טוב באמא שלנו ועל מה אנחנו צריכים להתפשר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליאת, להתמודד זה לא בהכרח לשנות את האמא
שמוליק31/10/2016שלום ליאת.
התמודדות היא גם לשנות את היחס כלפי ההורים, זה גם יכול להיות הפנמה והבנה שלא ניתן לשנות אותם, וצריך לבדוק איך הבן הצעיר מתמודד טוב יותר עם המצב הקיים בלי שאיפות לשנות את ההורים אלא לשנות את עצמו כך שיהיה לו טוב יותר.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

