אמא פוגעת בי כמו שהיה בילדותי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אמא פוגעת בי כמו שהיה בילדותי
    סיוון
    24/09/2016

    אנא את עזרתכם! אמא בת 70+ פוגעת בי, בת 40+ שוב ושוב במילותיה הקשות בדיוק כפי שהיה בילדותי כלום לא השתנה. מה עושים? מבליגים ומנסים להתרחק עם מועקה בלב? או אולי כדאי להתעמת איתה אחת ולתמיד אולי זה "יעורר "אותה? כדאי לקחת בחשבון שהיא מבוגרת כבר ולוקחת תרופות ללחץ דם גבוה. בבקשה אני אובדת עצות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא פוגעת בי כמו שהיה בילדותי - תגובה

    יאיר לוי
    01/10/2016

    שלום סיוון,

    מתנצל על העיכוב בתשובה.
    שאלת שאלה טובה, שכנראה אין לה תשובה "טובה" כל כך וחד משמעית.
    אמך, כך תארת, פוגעת בך מזה שנים רבות. גם היום, כשאת בת 40+. אז מה לעשות באמת? תארת כמה אפשרויות לתגובה, שלכל אחת מהן היתרונות והחסרונות שלה. זו באמת סיטואציה מורכבת - להבליג? להתעמת? מצד אחד, היא עם לחץ דם גבוה, מצד שני, אז מה, "להתרחק עם מועקב בלב"?
    מאחר וזה נמשך שנים רבות, ומכיוון שנשמע לי שאת חיה עם מועקה גדולה בלב \כבר הרבה זמן, אני יכול להמליץ לך סיוון לפנות לטיפול פסיכולוגי דינמי, שם תהיה לך הזדמנות לבחון לעומק מה קורה במערכת היחסים הזו בינך לבין אמך, ולבדוק יחד עם הפסיכולוג/ית מה יכול לעזור לך להתמודד טוב יותר עם היחסים הלא פשוטים האלה בחייך.

    בברכה,
    יאיר.



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא מעצבנת ומבוגרת. האם הן יכולות ללמוד בגיל הזה?

    ליאת
    29/10/2016

    שלום לך. גם אני נתקלת בבעיה הזו ואמא שלי בת 60 ואני בת 30. אני לא חושבת שבגיל מבוגר אפשר לשנות בן אדם. האופי של הבן אדם מתעצב בעיקר בגיל שלוש. לכן צריך ללמוד ולהכיר את המגבלות. זה קשה אני מאוד מאוד מבינה אבל אם עושים מספיק מאמצים בסוף מצליחים להבין מה טוב באמא שלנו ועל מה אנחנו צריכים להתפשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליאת, להתמודד זה לא בהכרח לשנות את האמא

    שמוליק
    31/10/2016

    שלום ליאת.

    התמודדות היא גם לשנות את היחס כלפי ההורים, זה גם יכול להיות הפנמה והבנה שלא ניתן לשנות אותם, וצריך לבדוק איך הבן הצעיר מתמודד טוב יותר עם המצב הקיים בלי שאיפות לשנות את ההורים אלא לשנות את עצמו כך שיהיה לו טוב יותר.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו