הפסיכולוגית נוטשת את הטיפול בגלל שהיא עוברת לעיר אחרת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הפסיכולוגית נוטשת את הטיפול בגלל שהיא עוברת לעיר אחרת
    יעל
    25/09/2016

    הפסיכולוגית שלי עוברת לעיר אחרת ואנני יודעת אם אוכל להמשיך איתה או לא.זה מאוד מלחיץ כי אני אצלה הרבה זמן ועד שבונים קשר עם מישהו חדש זה מסובך.זה מלחיץ ומאבסס אותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסיכולוגית נוטשת את הטיפול בגלל שהיא עוברת לעיר אחרת - תגובה

    יאיר לוי
    27/09/2016

    היי יעל,

    את צודקת, זו סיטואציה לא פשוטה. מצד אחד, את מציגה שתי אפשרויות פתוחות - או להמשיך אצלה, או להתחיל טיפול עם מישהו חדש. מצד שני, שתיהן קצת "מסובכות", כל אחת מסיבות אחרות. האם דיברת על זה עם הפסיכולוגית שלך? נסי לעשות זאת ולראות מה היא אומרת בנושא.
    וסתם כהצעה לדוגמא, את יכולה אולי לנסות ולהמשיך איתה תקופה במקום החדש, ולראות איך זה מסתדר לך, ואחרי תקופה מסוימת, תהיי יותר חכמה ותוכלי לעשות עם עצמך חושבים לגבי המשך הדרך. כך תוכלי לבדוק עם עצמך מה יהיה לך הכי נוח (או הכי פחות "מסובך").

    בברכה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה על המעבר

    יעל
    28/09/2016

    הבעיה היא שאולי היא תסגור את הקליניקה כבר עכשיו.היא הציעה להפגש בבתי קפה .זה נשמע מגניב אבל הבעיה שבבתי קפה אין פרטיות.הכל בסימני שאלה.והיא לא תחזור לעבור עד אחרי החגים כי היא בכלל היתה בחופשת לידה, וקראה לי וכנראה לעוד מטופלים כדי להודיע על המעבר.הכל באויר.שום דבר לא סגור.אין לה שום הכרעה בינתיים.וזה הכי מאבסס.סה"כ דיברנו על זה פעם אחת כשהיא הודיעה,ולא הספקתי אז לעכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה נוספת

    יעל
    28/09/2016

    היא תעבור לישוב כפרי ואמרה שאולי תשכור קליניקה בישוב לייד שבו עוצרת הרכבת.היא אמרה כמה אפשרויות.בדקתי בבית ומצאתי שרק אם תשכיר קליניקה בישוב אחד בלבד ,רק לשם אוכל להגיע כי שאר המקומות רחוקים,וצריך להחליף שתי רכבות ,ובישוב הזה יש רכבת ישירה.חוץ מזה בבית שלה,היכן שתגור תהיה לה קליניקה.לשם לא אוכל להגיע בכלל.ואני מאמינה שלא משתלם לה כלכלית לשכור קליניקה כשיש לה קליניקה בבית החדש.אני קוראת את כל המלל שכתבתי ואני בעצמי רואה שכתבתי בסגנון קצת אובסיסיבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה נוספת - תגובה

    יאיר לוי
    29/09/2016

    היי יעל, נשמע שצפויה לך תקופה לא קלה עם הרבה אי ודאות סביב הנושא. ונשמע לי שיהיה צריך פשוט לנשום עמוק ולנסות ולעבור את התקופה הזו, עד אשר יתקבלו החלטות לגבי המשך הדרך מצדה של הפסיכולוגית, אך גם מצדך.

    יאיר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו