בעיה במקום עבודה - תופעה שחוזרת על עצמה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה במקום עבודה - תופעה שחוזרת על עצמה
    שמרית
    26/09/2016

    חברתי בת 35 עובדת במקום שנה ואז מסתכסכת או שמעזיבים אותה. זה כבר מקום 5 ברצף... נשמע לי שהבעיה בה. יש לציין שהיא גרה עדיין עם אמה... שדואגת לכל צרכיה ככאילו היתה בת 5.. שלא היה לה מעולם קשר זוגי.
    איך אני יכולה לעזור לה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה במקום עבודה - תופעה שחוזרת על עצמה - תגובה

    יאיר לוי
    27/09/2016

    היי שמרית,

    אני שומע שאת מאד ערה למה שקורה עם חברתך, שאת דואגת לה ורוצה לעזור לה.
    על פניו (מבלי כמובן להכיר אותך או את חברתך), ממה שאת מתארת, נשמע שטיפול פסיכולוגי דינמי יוכל לסייע לה.
    השאלה הגדולה היא האם גם היא חושבת שהיא צריכה עזרה? האם היא תפנה לטיפול מרצונה?
    זו נקודה מאד חשובה, שבאמת עולה כאן בפורום מדי פעם - אנשים דואגים לאנשים בסביבתם (חברים, משפחה) ורוצים לעזור להם, אך לעיתים קורה שזה אף יותר ממה שאותם האנשים רוצים לעזור לעצמם.
    נראה לי שכל שאת יכולה לעשות כחברה טובה, זה פשוט לדבר על לבה, להמליץ, לסייע, לנסות ולשכנע ללכת אפילו לפגישה-שתיים של ייעוץ אצל פסיכולוג, בתקווה שתתפתח אצלה המודעות והמוטיבציה ללכת לטיפול בעצמה.

    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודה חשובה שלא ציינתי

    שמרית
    28/09/2016

    היא לא מודעת למצבה או לפחות לא מראה את זה.. כאמור היא גרה אצל אמא שלה שמראה לה ולסובבים אותה רק את הצדדים הטובים שלה ... הבעיה תמיד באחרים, בבוס, בצוות, כולם לא בסדר, היא תמיד בסדר.
    זה מוזר לי. מוזר שהיא תמיד נתקלת באנשים שהם לא בסדר.
    מוזר לי שהיא תמיד בסדר וגם מאמינה בזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודה חשובה שלא ציינתי - תגובה

    יאיר לוי
    29/09/2016

    היי שמרית,

    אכן, לא תמיד האדם שאנחנו חושבים שהוא זקוק לעזרה, אכן מרגיש כך גם בעצמו. אז כפי שציינתי, נראה לי שמלבד לדבר איתה כחברתה הטובה, אין הרבה מעבר שתוכלי לעשות למענה.

    שתהיה לך שנה טובה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו