מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בת יחידה מקנאה במשפחות של אחריםזוהר28/09/2016
היי יאיר
יש לי בעיה שלפי דעתי מורכבת ושכנראה מצריכה טיפול אישי.אשמח לדעתך בנושא..
אז ככה,אני בת 24 בת יחידה.
מאז ומתמיד שנאתי את עצם היותי כזאת ,מאז ומתמיד בכיתי על זה ריחמתי על עצמי בגלל זה, נכנסת מפעם לפעם לסוג של דאון בגלל זה ,מקנאת המון המון המון באירועים משפחתיים בבני דודים שלי שבכל משפחה של דוד או דודה שלי יש הרבה ילדים ורק אני מכל המשפחה המורחבת ילדה אחת.ופשוט זה תוקף אותי במליון סיטואציות בחיים שלי ולפי דעתי זה פצע שילווה אותי לנצח.שאלה ראשונה זה האם יש דרך לגרום לי להשלים עם המציאות שלי ועם מי שאני?בלי רחמים עצמיים..
בנוסף יש לי חבר כבר קרוב ל3 שנים וגם איתו קוראת לי התופעה הזאת של הקנאה .
רק שפה הקנאה אפילו יותר חזקה וגדולה .א.אני מקנאת בזה שיש לו אח קטן שחבר שלי ממש אוהב אותו ומראה לו אהבה גדולה כלפיו(ואז אני פשוט מתחילה לקנא שחבר שלי אולי אוהב את אחיו יותר ממני,ושהלוואי שגם לי היה אח קטן לאהוב אותו ככה)ב.תמיד מקוננת בי המחשבה שממני תמיד הוא יוכל להיפרד מתישהו בחייו אם משהו לא יסתדר בנינו (לא משנה עד כמה הוא אומר לי שהוא אוהב אותי כיום)אבל מאחיו הוא לעולם לא יפרד כי זה אח שלו.ואז שוב אני נתקפת קנאה.
אני שונאת שונאת שונאת להרגיש את התחושות האלה וזה קורה לי מלא פעמים.אפילו כשהוא מראה לי תמונה שלו ושל אחיו ואחותו סתם יושבים בסלון אני מקנאת ומתקשה לפרגן על התמונה שהראה לי באותו רגע.איך פותרים את הסוגייה ה מ ע י ק ה הזאת?תודה על העזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
זוהר28/09/2016חשוב לי לציין שאני לא בן אדם קנאי בדברים או נושאים אחרים רק בעניין הזה של משפחות ואחים ואחיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה ב ב ק ש ה. - תגובה
יאיר לוי29/09/2016היי,
נשמע לי שהיותך בת יחידה זו סוגיה מורכבת, ובעיקר - מאד כואבת עבורך. איך כתבת? "לפי דעתי זה פצע שילווה אותי לנצח".
אני גם שומע שאת שואלת - "האם יש דרך לגרום לי להשלים עם המציאות שלי ועם מי שאני?". אז בדיוק בגלל שזה מאד מעיק עליך בחיים בכלל ובחיים הזוגיים בפרט, ומכיוון שהיית רוצה שחייך יראו אחרת, אז אני יכול להמליץ לך בחום לפנות לטיפול פסיכולוגי דינמי, שם תוכלי להבין ולעבד יותר לעומק מה עובר עליך. שם גם תוכלי לבדוק יחד עם הפסיכולוג/ית כיצד תוכלי להתמודד טוב יותר עם המציאות הזו של חייך.
שנה טובה,
יאיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

