התנכלות תעסוקתית - זלזול וחוסר אמפתיה של אנשי מקצוע

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התנכלות תעסוקתית - זלזול וחוסר אמפתיה של אנשי מקצוע
    שירלי
    11/10/2016

    שלום,

    עברתי התנכלות והתעללות על ידי מנהל ועובדת במחלקת משאבי אנוש, בחברה שעבדתי בה. הגשתי תלונה על היחס של המנהל, וה"עובדת" במחלקת משאבי אנוש טייחה את התלונה וניסתה להציג אותי כלא אמינה. נפגעתי מאוד מהפרשה, חדלתי מלעבוד ואני מסתגרת בביתי.

    למרבה הזעזוע, כשאני פונה לפסיכולוגים ופסיכיאטרים (והחלפתי כבר כמה), עוד לפני שאני נכנסת לפרטים, אני שומעת מהם בחיוך ובזלזול על "פארנויות" ועל "תחושות רדיפה". אני מניחה שלא היו מעזים לזלזל כך בבחורה שמתלוננת על פגיעה מינית, אז למה כן מזלזלים בתלונה על פגיעה בעבודה?

    התמיכה והאמפטיה כל כך חשובה לי, ובמקום זה מחזקים למעשה את הצד השני, ומשאירים אותי פגועה.

    מישהו קבע שטראומה, כעס, ומטען רגשי כתוצאה מפגיעה של עובדים ומנהלים הם "לא אמיתיים"? לא לגיטימיים? כך מלמדים? מאיפה זה מגיע?

    תודה, חתימה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנכלות תעסוקתית

    יאיר לוי
    14/10/2016

    היי שירלי,
    נשמע שעברת במקום העבודה חוויה כואבת מאד. נדמה שגם התגובות שקיבלת מאנשי המקצוע פגעו בך. זו חוויה מאד לא קלה להיות זקוקה לאמפטיה, ובמקום לקבל יחס פוגע ומזלזל, כפי שחווית זאת. טוב שאת מבקשת לטפל בעצמך. אני מקווה שתמצאי לבסוף את המטפל/ת שתרגישי שאת יכולה ללת בו אמון, שהוא מסוגל לתת לך את היחס שאת מחפשת.
    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו