הבת שלי במצוקה רוצה להפסיק לימודים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הבת שלי במצוקה רוצה להפסיק לימודים
    נור
    17/10/2016

    שלום לך
    יש לי בת 20.5 היא לומדת באונברסיטה כבר סיימה שנה ראשונה,באה היום ואומרת לי אין לי כוח אני רוצה לעשות הפסקת לימודים,הבת שלי היתה מהתלמידים המצטיינים ,היא לא חברתית ולזה היא מטופלת אצל פסיכולוג כבר היא במפגש ה 8 ,והבעיה אני לא רואה שהיא מתקדמת ,להיפך מחליטה על דברים בצורה לא הגיונית,היא בן אדם שקט ,לא מביעה אם היא במצוקה,אומרת לי שהיא עייפה,אין לה כוח,ותמיד אני מנסה להבין אותה אבל היום כעסתי ומאוד,מה אפשר לעשות,אני נלחצת אני מרגישה נחנקת רק לראות אותה במצב הזה , אחרי י"ב לקחה חופש שנה לא עבדה בה אלא היא חזרה על הפסיכמטרי וקבלה 742 ,איך כאמא להתנהג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבת במצוקה

    יאיר לוי
    20/10/2016

    שלום לך,
    את מתארת מצב מורכב, שבו מצד אחד, את רואה שבתך במצוקה, והתנהלותה מלחיצה ומכעיסה אותך. מצד שני, בתך בת 20.5, היא אדם בוגר לכל דבר ועניין, ונשמע שהיא מנהלת את חייה, כפי שהיא רואה לנכון. כלומר, מה שאת מזהה כמצוקה, יתכן ולבתך זה נראה אחרת. במילים אחרות, כלל לא בטוח שגם היא מרגישה במצוקה שאת רואה אצלה.
    את שואלת כיצד עלייך להתנהג? קשה לי לתת לזה תשובה קונקרטית וחד משמעית. נדמה לי שכל שאת יכולה לעשות כאמא, הוא בעיקר להיות שם בשבילה. את יכולה לשבת עם בתך לשיחה פתוחה, להסביר לה את דאגתך, אולי אף לייעץ לה, וכן גם להקשיב למה שיש לה לומר, לאיך היא רואה את הדברים. מעניין לאן שיחה שכזו תתפתח.
    בברכה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו