משקל גוף/ביטחון/ערך עצמי נמוך

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • משקל גוף/ביטחון/ערך עצמי נמוך
    lia
    30/10/2016

    שלום ,אני בת 35 ,ומאז ומתמיד יש לי אישיו עם המשקל שלי ,לא משנה כמה סביבי אומרים שאני מהממת ,שיש לי גטף יפה וסקסי וחטוב מבחינתי אני לא כמו שאני רוצה ...דעתם של אחרים בקטע הזה לא מספיקה בשבילי ץלפני 8 שנים נהייתי מאמנת כושר כי חשבתי שזה אסדר הכל .תמיד היו לי 5 קלו יותרץ
    תמיד הייתי בוכה על זה שאני לא אוהבת את מה שאני רואה ,אפילו היום פעם בכמה זמן אבכה ,בכי של ילדה בת 14 שהיא רוצה להיות רזה וחטובה ץ
    במשפחה שלי ,אף אחד לא היה כזה ,צתמיד פרגנו לי ,תמיד תמכו,היו קולים וזורמים ,לא פנטים על גופם ,היו תמיד בסדר ,ומאוזנם ,אבל רק אני הייתי אובססיבית על גופי .....ועד היום.אני בוכה ממש.אבל אין לי מוטיבציה לרזות ,(אני אוהבת מתוקים) זה הכי קשה לי למרות שאני בפועל יודעת מה לעשות ,איך לעשות ,אבל תמיד אפנה לעזרה ,אני כוטעסת בנוסף לזה על זה שאני חלשה בנושא הזה,מאוכזבת מעצמי שאני לא רוצה לעשות שום דבר בנדוןץפשוט בראש קשה לי איזו מין דוגמה למתאמנים שלי אני .אני רוצה להבין: אם בן אדם כל כך שונא את מה שהוא רואה במנראה ,למה לא לעשות שינוי באמת ,למה לא להתמיד ,למה לא בא לו ,ולמה אין לו מוטיביציה ? למה אני בוכה וכועסת על זה ועל עצמי ,ולא מסוגלת לעשות שינוי ממשי !!! למה ?? אני מותשת מלנסות ,אני מותשת ומתישה את עצמי ץ חוץ מהדבר הזה ,אני בן אדם עם נטיות מאוד חיוביות ,ומעודדות ,בגלל העבודה שלי ,אבל ספציפי בתחום הזה ,שאמור להציג אותי ,אני חלשה ,וממש חסרת ביטחון .ממה זה בא ? לא זכור לי משהו בילדות שנורא פגע בי עד כדי כך .....זוכרת שתמיד רציתי להיות רזה ...יש לי גוף של אישה ונשבר לי שאונרים לי ,את סקסית ונראית אישהץץץאני מלאה ,עסיסיצת בעניי אנשים ....מה לא בסדר אצלי ואיך אני יוצאת מזה מהר ,רע לי להיות במקומות כאלה שחורים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקל גוף/ביטחון/ערך עצמי נמוך

    יאיר לוי
    31/10/2016

    היי ליה,
    את מתארת תחושות מאד לא פשוטות - את שונאת את מה שאת רואה במראה, ולא מרגישה שאת מצליחה לעשות שינוי בנידון.
    אני שומע הרבה כאב, כעס ועצב בדברייך. את לא מצליחה להגיע למשקל או למראה שאת היית רוצה, ואת מבקרת את עצמך קשות על כך. איך כתבת? "אני מותשת מלנסות ,אני מותשת ומתישה את עצמי". זו חוויה מאד קשה, שגורמת לך למצוקה גבוהה.
    את מעלה הרבה שאלות, למה זה כך, למה את לא מצליחה להתנהל אחרת וכדומה. מאחר ואיננו מכירים, אין לי כמובן את היכולת לענות על כך. אבל ליה, אלו שאלות מאד חשובות ומשמעותיות.
    בגלל תחושת המצוקה והכאב שאת חווה, אני יכול להמליץ לך לפנות לטיפול פסיכולוגי עבורך. את משקיעה הרבה בעצמך מבחינה גופנית, תני הזדמנות גם להשקעה בנפש שלך.
    הטיפול זהו בדיוק המקום להעלות את השאלות החשובות האלו שלך, לחשוב עליהן יחד עם הפסיכולוג/ית, לנסות ולהבין את עצמך יותר טוב, וביחד לנסות ולראות כיצד תוכלי להתמודד עם הסוגיה המרכזית הזו בחייך, בצורה שתהיה טובה יותר עבורך.
    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו