חרדת נטישה מאד קשה בקשר שהוא לא נורמטיבי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חרדת נטישה מאד קשה בקשר שהוא לא נורמטיבי
    שרונה
    08/04/2017

    היי
    בת 44
    הכרתי בחור מתוק ומקסים שצעיר ממני ב17 שנים.
    במקום להנות ולחשוב חיובי שסוף סוף בא לי בחור שאשמח להביא איתו ילד והקשר סה"כ בריא ונעים, יש לי הרבה עצבות שבטח הוא ינטוש אם לא אצליח ללדת ובסוף יתחתן עם אישה צעירה.
    אני נכנסת למצב ריגשי קשה אך ורק בגלל הגילאים והחשש מהמשפחה שלו וכו'.
    איך חושבים חיובי בהקשר הזה וזורמים? האם להמשיך את הקשר עם הרגש והחרדות האילו?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדת נטישה מאד קשה בקשר שהוא לא נורמטיבי

    יאיר לוי
    08/04/2017

    היי שרונה,
    נדמה לי שכבר בכותרת תארתמאד יפה את החוויה שלך - "חרדת נטישה מאד קשה בקשר לא נורמטיבי". את שואלת שאלות מאד חשובות בנוגע האם להמשיך את הקשר הזוגי הנוכחי. מאחר ואיננו מכירים כמובן, אז קשה לענות על שאלות אלו באופן ספציפי. אני יכול להמליץ לך לפנות לטיפול פסיכולוגי דינמי בדיוק בשביל זה - על מנת לברר לעצמך את השאלות הללו לעומקן, ולבדוק יחד עם הפסיכולוג/ית מה את יכולה לעשות כדי שאת תרגישי טוב יותר עם עצמך בקשר הזוגי הזה בפרט ובחייך בכלל.
    בברכה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתה מזהה משהוא שקשור להרגשה

    שרונה
    09/04/2017

    היי
    אתה מזהה משהוא שקשור להרגשה כלפי עצמי שאינו קשור בהכרח לקשר זוגי זה?
    יתכן והפחד והחשש הוא כי ההערכה עצמית שלי נמוכה כבר לפני שבכלל הכרתי אותו (בולימיה בעבר וכל המסביב..) ושההצלחה בקשר זה לא קשורה בכלל להפרש גילאים אלה לעצמי והחוסר ביטחון שלי?
    הייתי כבר בטיפול בגלל הבולימיה וממש לא בא לי על זה כרגע..אשמח שתתיחס לאפשרות הצלחה בקשר זה, אם זה קשור אלי ולתסבוכים שלי או לרקע הגילאים שהסברתי..
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    יאיר לוי
    09/04/2017

    היי,
    קשה לי לומר הרבה, מאחר ואין ביננו היכרות כזו או אחרת, בוודאי שלא אוכל לנבא הצלחה עתידית של קשר זה, אבל כן אני שומע שאת מגיעה לקשר הזה עם כל ההיסטוריה האישית שלך ועם החוויות (טובות יותר או פחות) שצברת עד כה בחייך. מהסיבה הזו, מה שחשוב גם זה הצורה שבה את חווה את הדברים. לדג' - אם הפרש הגילאים לכשעצמו לא מפריע לך, וזה לא אישיו מבחינתך - אז יופי. אני לא יודע מה הציפיות שלך מהקשר הזה, התקוות והמשאלות שלך ממנו, איך היו מבחינתך קשרים קודמים ועוד. אילו בדיוק השאלות שניתן לברר לעומק במסגרת של טיפול דינמי. (ועוד הערה - את בהחלט יכולה אגב להגדיר לעצמך ולפסיכולוג/ית שזה הדבר שהיית רוצה להתמקד בו בטיפול הפעם, הקשר הזוגי הנוכחי, ולא למשל בבולימיה של העבר)
    בהצלחה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו