בעלי לא מסתדר עם חמותי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעלי לא מסתדר עם חמותי
    נעמה
    27/04/2017

    שלום,
    בעלי לא מסתדר עם חמותי,ממש לא אוהב אותה,היתה איזשהו תקרית לא נעימה בינהם והוא לא מוכן לדבר איתה עד שהיא תתנצל,זה מורכב והיא לא מוכנה להתנצל כי זה מקרה משני הצדדים ,כל הדיבורים לא עוזרים ואני באמצע,איך פותרים את זה שתחזור התקשורת?
    מחכה לעדכון
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעלי לא מסתדר עם חמותי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקרה קלאסי של מלחמת אגו

    אנונימית
    02/05/2017

    היי נעמה, נראה שהסתבכת עם שני אנשים שנמצאים במלחמת כבוד. זה מצער מאוד.
    חמותך מצפה לכבוד כמבוגרת יותר, וכאמא, ואילו בעלך מצפה לכבוד כבן זוגך, כחצי השני שלך שבו את בחרת.
    מהניסיון שלי לא תמיד דיבורים עוזרים.
    מה עושים כשדיבורים לא עוזרים? קודם כל מפסיקים לבזבז זמן ואנרגיות וציפיות שדיבורים (מאותו הסוג) יעזרו.
    אם לא הצלחת ניסית לערב אנשי מקצוע כמו מטפלים משפחתיים?

    הייתי שוקלת יעוץ משפחתי, קודם כל את עם בעלך, ואפילו את לבד כדי לקבל כלים ותמיכה.

    כי אולי אין אהבה אבל כבוד יכול להיות.
    לא לדבר בגלל תקרית לא נעימה?
    לי נשמע שצריך דווקא לדבר יותר, על מנת להבין מה פגע ולראות איך אפשר למנוע שפגיעה כזו תתרחש בעתיד.
    מה שכן בעלך צריך לדבר עם מישהו ניטרלי ואמפטי ולא בהכרח מול החמות כי סביר להניח שכשהוא כבר ידבר- זה יהיה בשטף ולא הכי בטאקט..
    לכן במקומך גם לא הייתי מנסה לעודד אותו לדבר.
    קודם כל- הוא לא רוצה, שנית, זה לא מועיל כבר ניסית ושלישית- זה יכול להביא לנזק במקרה הזה.
    לך זה מפריע? לכי את לייעוץ, ואחר כך הוא יצטרף.

    (כמובן שאני לא איש מקצוע)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעלי לא מסתדר עם חמותי

    יאיר לוי
    04/05/2017

    היי נעמה, אכן מצב מסובך. איך פותרים כדי שתחזור התקשורת? זה נשמע כמו משהו שיהיה עליהם לפתור בעצמם, לא? אני כמובן לא מכיר את הסיפור ומה בדיוק הייתה הסיבה, אבל עדיין, הם שני אנשים בוגרים, וכל אחד מהם קיבל את ההחלטה שלו. אני שומע שזה לא נעים עבורך. אז במקרה הזה, נראה לי שאולי הם לא רוצים לשמוע האחד את השני, אבל אולי לך הם יקשיבו. את יכולה לדבר עם כל אחד בנפרד, להסביר לו את עמדתך ואיך את רואה את הדברים, ומכאן והלאה, הדבר יהיה תלוי אך ורק בהם. אם את רואה שזה משפיע עלייך, על הזוגיות שלכם ועל חיי המשפחה שלכם יותר ויותר, הייתי שוקל ללכת לייעוץ זוגי/משפחתי, כדי להבין קצת יותר טוב את הסוגיה, ובעזרת איש מקצוע לנסות ולמצוא פיתרון ל"פלונטר" הזה.
    בברכה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו