הילד הקטן שבתוכנו וכלליות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הילד הקטן שבתוכנו וכלליות
    שלומי כהן
    05/06/2017

    שלום רב לפורום פסיכולוגיה ומנהל שלו יאיר לוי.

    קודם כל שלום רב לך ולפורום הזה.אני רוצה להגיד שאני לא מכיר כ"כ את הפורום הזה..ולא הייתי בו אף פעם..אבל יש לי משהו שאני חייב להגיד ולפרוץ....ופשוט לא מבין כמה דברים..
    אני בחור בן 24 יש לי שני אחים ואני האמצעי אחת קטן ממני והשנייה (אחות) יותר גדולה ממני ואמא ואבא שלי נפטר לפני שלוש שנים..סיימתי 12 שנות לימוד בגרות מלאה,סיימתי י"ב,הייתה לי מסיבת סיום...אח"כ אבא שלי נפטר(ולקחנו את זה קשה מאוד)..לא קשור..בכל מקרה..נכון להיום אני בן 24...
    ואני גר וחי בבית עם אחי ואמא שלי ואני לא יודע אבל זה מוזר המשפחה שלי ואנשים שאני מכיר הרבה פעמים מסתכלים עליי כאילו הם לא מכירים אותי בכלל.....אתה מבין על מה אני מדבר??כאילו אני בנאדם זר ואחר.....אני אותו בנאדם ואני זוכר הכל......הכל אני זוכר....כל מה שהיה לי בעבר אם זה חגיגת בר המצווה שלי,דברים שהיו ביסודי,חטיבה ותיכון.....שאבא שלי נפטר הכל אני זוכר ויודע..ועכשיו המשפחה שלי ואנשים שמכירים אותי לא מזהים אותי..איך דבר כזה קורה?
    ו"הילד הקטן הזה שבתוכנו"..מי הוא בכלל??אתה יודע על מה אני מדבר??


    מחכה לתשובה והמשך יום טוב..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילד הקטן שבתוכנו וכלליות

    יאיר לוי
    12/06/2017

    היי שלומי, נשמע לא פשוט להרגיש ככה, אם הבנתי, אז אתה מתאר שהאנשים הקרובים אליך לא מזהים אותך בכלל? קצת? מה זאת אומרת לא מזהים? הם לא מזהים, או שאתה מרגיש שהם לא מזהים? אשמח אם תוכל להבהיר טיפה את דבריך. יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילד הקטן שבתוכנו תגובה חזרה

    שלומי כהן
    12/06/2017

    היי יאיר.ערב טוב.

    אהה קודם כל אני שמח שבחרת להגיב ולתת תגובה למה שכתבתי..

    אומנם מתי שכתבתי את זה שזה היה מזמן ורציתי עזרה וחשבתי משהו אחר..
    לא משנה כבר...זה כבר לא רלוונטי..בכל מקרה תודה על הניסיון לעזור....
    ההודעה שכתבתי היא כבר לא רלוונטית...בכל מקרה תודה רבה על העזרה..אם יהיה משהו אחר..

    אני אפנה ואשאל שאלות פה בפורום פסיכולוגיה.

    שיהיה לך המשך ערב מקסים...


    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו