מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הילד הקטן שבתוכנו וכלליותשלומי כהן05/06/2017
שלום רב לפורום פסיכולוגיה ומנהל שלו יאיר לוי.
קודם כל שלום רב לך ולפורום הזה.אני רוצה להגיד שאני לא מכיר כ"כ את הפורום הזה..ולא הייתי בו אף פעם..אבל יש לי משהו שאני חייב להגיד ולפרוץ....ופשוט לא מבין כמה דברים..
אני בחור בן 24 יש לי שני אחים ואני האמצעי אחת קטן ממני והשנייה (אחות) יותר גדולה ממני ואמא ואבא שלי נפטר לפני שלוש שנים..סיימתי 12 שנות לימוד בגרות מלאה,סיימתי י"ב,הייתה לי מסיבת סיום...אח"כ אבא שלי נפטר(ולקחנו את זה קשה מאוד)..לא קשור..בכל מקרה..נכון להיום אני בן 24...
ואני גר וחי בבית עם אחי ואמא שלי ואני לא יודע אבל זה מוזר המשפחה שלי ואנשים שאני מכיר הרבה פעמים מסתכלים עליי כאילו הם לא מכירים אותי בכלל.....אתה מבין על מה אני מדבר??כאילו אני בנאדם זר ואחר.....אני אותו בנאדם ואני זוכר הכל......הכל אני זוכר....כל מה שהיה לי בעבר אם זה חגיגת בר המצווה שלי,דברים שהיו ביסודי,חטיבה ותיכון.....שאבא שלי נפטר הכל אני זוכר ויודע..ועכשיו המשפחה שלי ואנשים שמכירים אותי לא מזהים אותי..איך דבר כזה קורה?
ו"הילד הקטן הזה שבתוכנו"..מי הוא בכלל??אתה יודע על מה אני מדבר??
מחכה לתשובה והמשך יום טוב..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הילד הקטן שבתוכנו וכלליות
יאיר לוי12/06/2017היי שלומי, נשמע לא פשוט להרגיש ככה, אם הבנתי, אז אתה מתאר שהאנשים הקרובים אליך לא מזהים אותך בכלל? קצת? מה זאת אומרת לא מזהים? הם לא מזהים, או שאתה מרגיש שהם לא מזהים? אשמח אם תוכל להבהיר טיפה את דבריך. יאיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההילד הקטן שבתוכנו תגובה חזרה
שלומי כהן12/06/2017היי יאיר.ערב טוב.
אהה קודם כל אני שמח שבחרת להגיב ולתת תגובה למה שכתבתי..
אומנם מתי שכתבתי את זה שזה היה מזמן ורציתי עזרה וחשבתי משהו אחר..
לא משנה כבר...זה כבר לא רלוונטי..בכל מקרה תודה על הניסיון לעזור....
ההודעה שכתבתי היא כבר לא רלוונטית...בכל מקרה תודה רבה על העזרה..אם יהיה משהו אחר..
אני אפנה ואשאל שאלות פה בפורום פסיכולוגיה.
שיהיה לך המשך ערב מקסים...
שלומי כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

