תגובה לא ברורה לפיטורי עמיתה לעבודה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • תגובה לא ברורה לפיטורי עמיתה לעבודה
    אלון
    07/07/2017

    שלום רב.
    אני עובד במקום עבודה במחלקה קטנה-היינו 4 עובדים(מנהל מחלקה, 2 עובדות ואני-בסה"כ 2 גברים ו-2 נשים).
    לאחרונה פיטרו את אחת העובדות.אומנם מנהל המחלקה פיטר אותה אך לחצו עליו מלמעלה לעשות זאת.
    המפוטרת בת 48.אני צעיר מימנה בשנתיים וחצי.שנינו נשואים ובעלי משפחות.כשהייתי מגיע לעבודה בבוקר והייתי רואה את הרכב שלה בחניה-הייתי עולה למשרד בכיף ובהרגשה טובה ואחרי פיטוריה-אני מגיע לעבודה רק כי "צריך לעבוד"ללא כל הרגשה טובה.ראיתי את אותה מפוטרת בתור דמות של"אחות בוגרת"במובן הזה שאפשר לשוחח איתה כמעט על כל דבר-כולל על דברים אישיים,ולקבל תמיד מענה ואוזן קשבת.כמוכן-אולי חיבבתי אותה גם על רקע זה שמסתבר שהייתה לנו הסטוריה משותפת-למדנו באותו בית ספר תיכון.כשהייתי בכיתה י',היא היתה ב-יב'.הפיטורים האלה גרמו לי לקחת את זה מאוד קשה ובמשך שבועיים להיות עצוב מאוד ואף לפגוע לי(בעיקר בימים הראשונים)בתפקוד בעבודה.אני כמובן מאוד אהבתי אותה ומאוד חיבבתי אותה.למרות שברור שלא יכול להיות בינינו משהו רומנטי או מיני(כי אנחנו כאמור בעלי משפחות)-איך יתכן שכך הרגשתי והגבתי?האם יש לכך הסבר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת מידע להודעה הקודמת.

    אלון
    07/07/2017

    אחרי שבועיים מהפיטורין הצלחתי לקבוע איתה פגישה בקפיטריה של מועדון ספורט שם לשנינו יש מנוי-ונירגעתי במובן הזה שהתברר שאוכל לשמור איתה על קשר ידידותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לא ברורה לפיטורי עמיתה לעבודה

    יאיר לוי
    10/07/2017

    היי אלון,
    ראשית, אני שמח לשמוע שהוקל לך כשהתברר שתוכלו לשמור על קשר ידידותי. שנית, מדוע הגבת כך לפיטוריה? מתיאוריך נשמע שהייתם באמת קרובים בעבודה, ציינת אפילו שהיא הייתה כמעין "אחות בוגרת" עבורך. כך שהתגובה שלך לפיטוריך נשמעת לי דווקא מאד תואמת את הסיטואציה.
    בברכה,
    יאיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו