מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מאחר ויש לי אוסידיעזרה בבקשה27/11/2017
שלום למר פלד
אני סובלת מאוסידי .לא צעירה.היתי בסופר והקופאית היתה קצת עצבנית.כדי להרגיע אותה .אמרתי לה שהיא נראית טוב.ומה עשתה הקופאית שאגב היא לא צעירה כבת 55.הקופאית בתגובה למחמאה שהיא נראית טוב הרימה את ידה מולי ועשתה לי חמסה .שאלתי אותה למה .היא אמרה שכחה היא מדברת .מאחר ויש לי אוסידי החזרתי לה והיא שוב החזירה לי .אני מרגישה לא נעים.כי היא התחילה .מה דעתך האם יצאתי פראירית ? תודה מראש בבקשה לענות ספציפית למקרה ולא על האו סי די .סליחה ותודה שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אוסידי
טובי פלד28/11/2017היית בסדר גמור .תמשיכי הלאה לנושאים אחרים ,יותר חשובים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך אוסידי
או סיד י28/11/2017סליחה אבל היא התחילה ולא נתנה לי להחזיר לה?אם עוד פען יקרה משהו דומה איך עלי להגיב בכלל איך היה עלי להגיב בתור חולה או סי די או בתור בריאה בבקשה תענה לי שאנוח על דעתי תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתתעלמי
מלי30/11/2017קודם כל את לא אשמה שהיא עצבנית.
ואת לא אמורה להרגיע אותה או לחלק לה מחמאות.
שתשתה כוס מים ותירגע!
דבר שני אם כבר מגיעים לסיטואציה כזאת - עדיף להתעלם ולא להגיב.
שתוריד את העצבים שלה על מישהו אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

