לא יודעת מה עובר עלי ולמה אני ככה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לא יודעת מה עובר עלי ולמה אני ככה
    אנונימית
    19/12/2017

    קודם כל אני חייבת לציין שאף פעם לא הייתי בשום ייעוץ פסיוכלוגי וכו כי חשבתי שזה יסתדר לבד ..
    אבל אולי אני צריכה טיפול תרופתי?
    אז ככה אני יספר ממש בקצרה,אני בן אדם שתמיד נמצא במצב לחץ ,בן אדם שהוא חסר ביטחון .. זאת אומרת שאם יש לי ראיון עבודה נגיד אני ממש נכנסת לסטרס בראיון עצמו יש לי רעידות (מורגשים ונראים) בגוף ,טיפה נבלעות המילים וזה באמת הורס לי את החיים כי איזה מעסיק יירצה מישהי כזאת? הרי תמיד שופטים על הכמה דקות ראיון ומחליטים וזה גם כל מיני מקומות שאין מה להילחץ מהם כמו סתם אצל הרופאה ..ניסיתי רסקיו וכל מיני וזה לא משפיע. מה אתה ממליץ לי לעשות? אני נראת טוב,המשפחה לא מחסירה ממני כלום אבל עדין יש לי מחסום מסויים .אשמח לעצה תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נמצאת בלחץ מתמיד

    טובי פלד
    29/12/2017

    שלום טלי
    לפי התיאור שלך את נמצאת בחרדה כללית.זה הביוי המקצועי לתחושת לחץ מתמדת
    כדאי טיפול תרופתי לאחר שהתייעצת עם רופא וגם טיפול פסיכולוגי
    אם לא תמשיכי לסבול ללא התקדמות.
    בהצלחה מהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו