אספרגר מבוגר עם הפרעות התנהגות- חייב אבחון

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אספרגר מבוגר עם הפרעות התנהגות- חייב אבחון
    נעמה
    08/04/2018

    שלום,
    נשואה +3
    בעלי בן 42.
    לא מאובחן אך פסיכיאטרית ופיסכולוגית כתבו שהוא על על ה האוטיסטי (אספרגר) עם אבחנה לא ברורה של אולי הפרעת אישיות ואולי דכאון.
    בעלי חכם. עם תןאר ראשון
    אך לא עובד!
    אני מרוויחה 3700 שח בחודש...
    כדי שיקבל תמיכה מהמדינה וגם תמיכה וסיוע במציאת מקומות עבודה לאספרגרים אקדמאיים עלינו לעבור אבחון.

    אין לנו כסף לעבור אבחון..
    יש לנו ילדים רגילים ואני חייבת שבעלי יקבל תמיכה וסיוע כדי שילדיו יגדלו עם אבא תומך עד כמה שאפשר..
    אני חורקת שיניים כדי לייצר סביבה בריאה לילדים אל אין לי יכול לממן אבחון שכזה שיבדוק אוטיזם / הפרעת אישיות/ דיכאון וכו.

    עירייתהרצליה לא מוכנה לסייע...
    פנינו שם לרווחה.
    מישהו יכול לעזור ולומר לי אם יש לנו דרך לעלות על דרך המלך ??
    יש דרךצלקבל אבחון חינם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אספרגר אצל מבוגר

    טובי פלד
    12/04/2018

    שלום נעמה
    לגבי האבחון ,כל פסיכיאטר יכול לאבחן.אל תהיי בטוחה שזה מה שיצא באבחון ואל תהיי בטוחה שהמדינה תעזור בהרבה.
    לא אמרת מדוע בעלך לא עובד. גם אספרגר יכול לעבוד
    עליכם לפנות גם לביטוח לאומי. אול הם יעזרו
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו