מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לא יודע מה עובר עלי?אנדי23/07/2018
שלום ד"ר.
אשמח עם תעזור להבין מה קרה לי.
אני בן 32 ,גובה 1.8 משקל 75 מעשן חצי קופסה ביום, כמעט תמיד עשיתי ספורט כדור סל חדר כושר ,תזונה נכונה בריא בדרך כלל.לפני 5 חודשים מדי פעם התעוררתי בלילה . היה גם לחץ בעבודה ו דאגות על הורים מבוגרים.
ולפני 4 חודשים היתה לי תאונה כלה ללא נפגעים.קצת נלחצתי נבהלתי מזה.היו לי גם תקופות יותר לחוצות בעבודה ובחיים,אבל תמיד הסתדרתי.לאחר מכן הייתי מאוד לחוץ בלי אוטו עד שתיקנו אותו.התחלתי לשים לב שהדופק שלי קצת גבוה מהרגיל הייתי עייף גם,מתעורר בלילה לפעמים בלי סיבה.הייתי דרוך כל רעש קטן היה מבעיל אותי. גם בחורף שמתי לב שהייתי חולה יותר מהרגיל הישתמשתי בספריי לאף אלרין לאורך תקופה ארוכה, כמה חודשים.חודש לאחר התאונה הייתי בחדר כושר אני התעמנתי שמה שנה וחצי.בזמן האימון הרגשתי מין דפיקה שתיים חזקות בבטן עליונה.הפסקתי את האימון .פתאום עלה לי הדופק מאוד חזק ,התחלתי לינשום הדופק התחיל לרדת.נכנסתי לאוטו התחלתי לינסוע בזמן הנסיעה הבטן העליונה התכווצה לי התחילו לי זרמים בידיים ברגלים נימול בלשון בקושי דיברתי.הגעתי למיון צילום חזה תקין ,דם לחץ תקינים אק"ג גם תקין.יום למחרת התחילו לי פעימות מוקדמות במשך שבועיים שכבתי במיטה לא יכלתי לזוז. היו לי רעידות שחרחורות, כאבי בטן ,כאבי ראש, כאב באיזור הלב והשכם שמקרין ליד ואצבעות, תכיפות במתן השתן. יצאתי רק לבדיקות בדיקות דם,שתן ,אקג,אקו במעמץ יצא תקין ,בהולטר הובחנו פעימות מוגדמות. רופא אמר שום דבר לא מסוכן.עשיתי גם בדיקה להליקובקטר יצא שלילי.לאחר שבועיים בבית התחלתי לאט לאט לתפקד לצאת מהבית וחזרתי לעבודה.היה לי קשה מבחינה פיזית תמיד הרגשתי איזה לחץ בבטן העליונה וכובד בנשימה מדי פעם.לאחר שבועיים בעבודה התחלתי עוד פעם להרגיש לא טוב לחץ בבטן עליונה החמיר פעימות מוקדמות התחזקו מתבוליזם התגבר התחלתי להרגיש אי שקט לחץ ו צורך לזוז לא יכלתי לשבת הרבה, הייתי מתעורר בלילה.הרופא המליץ לי לפנות לפסיכיאטר.פניתי לפסיכיאטר שאמר לי שאני בחרדה.נתן לי טיפול תרופתי ציפרלקס בבוקר ו בלילה לוריוון.בטיפול תרופתי אני נמצא כבר חודש.בתחילת הטיפול הרגשתי הקלה למשך שבועיים. ואז התחלתי להרגיש החמרה פעימות מוקדמות מרובות, חוסר שקט, התחיל גם להופיע פחד לאורך כל היום , מתעורר בלילה ,כובד בנשימה דפיקות לב מהירות מדי פעם לחץ בבטן עליונה ידיים רועדות שרירים קופצים שחרחורות כאב קל באיזור הלב ושכם שמאל שמקרין לאצבעות והיד . לא מצליח להבין מה קורה לי ולמה.אני כמו בחלום רע כבר 3.5 חודשים.אני מאוד רוצה לחזור לחיים נורמליים אני אוהב לחיות.רוצה לחזור לעבודה ו שיגרה .האם יש בעיה פיזית או נפשית?מה גורם למה?ומה גרם להתקף חרדה דופק מהיר או חרדה גרמה לדופק מהיר?אשמח מאוד אם תעזור לי להבין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חרדה קשה
טובי פלד24/07/2018יש לך התקף חרדה קשה ןאתה גם לוקח את זה קשה
בדרך כלל עדיף לעשות טיפוןל פסיכולוגי משולב עם טיפול תרופתי.זה הטיפול המומלץ .כדאי לך.בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

