אובססיה לאנשים מהעבר שלי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אובססיה לאנשים מהעבר שלי
    אנה
    26/09/2018

    היי!
    אני יוצאת לדייטים והייתי בקשרים רומנטים (כרגע רווקה אבל התופעה ממשיכה גם שאני בזוגיות)
    יש לי עבודה וחברות ומשפחה
    אבל... פיתחתי אובססיה לאנשים מהעבר...
    כל הקשרים שנותקו שלא מבחירתי
    אני כל הזמן מסתכלת להם בפייסבוק ובאינסטגרם לראות מה חדש אצלהם , האם התחתנו, האם הביאו ילדים .
    אני ממלאה את זמני בחוויות , בבני זוג, במשפחה, בספורט
    אבל עדיין אם יש לי טיפה זמן
    כמו כמה דקות לפני שינה, אני עוברת על כל ״הרשימת״ אנשים
    וככה כבר מספר שנים... אני מבינה שזה בגלל שהם ״דחו אותי״
    והשלמתי עם זה שהם כבר לא יהיו בחיי
    אבל עדיין בודקת כל הזמן...
    נסיתי לחסום אותם אבל תמיז מבטלת את החסימה וממשיכה.

    יש שיטות להיפתר מהאובססיה הזאת????
    אני מרגישה כמו זאתי בחיזור גורלי, אני מגעילה את עצמי! ומרגישה רע עם זה
    (כלכלית אין לי אפשרות לפנות לטיפול פסיכולוגי)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אובססיה לאנשים מהעבר שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אובססיה לעבר

    טובי פלד
    29/09/2018

    שלום אנה
    אובססיה זו תכונה שלא נעלמת אם לא מתמודדים אתה.
    הכי טוב שלפני השינה תעסיקי את עצמך בדברים אחרים , דברים שאת אוהבת ספר או סרט או שיחת טלפון עם מישהו.
    וכל פעם תחסמי את האנשים .
    מבחינה פסיכולוגית יש לך פחד נטישה ובגלל זה את חוזרת אליהם.
    תנסי לפתור אותו בעצמך .
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו