מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אוירה חדשה מנהל חדש המצב עצוב טיפים לצעוד קדימה ולשכוחאורחת11/07/2019
שלום
כשהתחלתי עבודה חדשה היה לי מאוד קשה הייתי בלחץ תמידי הסביבה הייתה זרה בשבילי למרות כל הקשיים מנהל העבודה היה חביב אליי נתן לי רצון להמשיך לעבוד תמך ועזר לי הרבה עד שממש התאהבתי בעבודה למרות שלא הייתי רואה אותו הרבה ידעתי שהוא מחבב אותי ונתן לי רמז גם ורצה בקשר ואני דחיתי כי הוא היה גרוש עם ילדים ואני לא התעניינתי גם בקשר איתו אז הספיק לי שהוא תומך בי מרחוק אני מצידי כל כך רוצה להמשיך ולעבוד בתנאי שהוא ימשיך להיות מנהל העבודה הוא נשוי עכשיו אז אין סיכוי שהוא יתעניין בקשר איתי ככה לפחות אני חושבת אבל הוא כל כך מעריץ אותי אפילו העובדות הבחינו בזה ואמרו לי הוא לא נמצא בסביבת העבודה הרבה אני רואה אותו ככה לחצי שעה וזהו מידי פעם כל כך מבלבל אותי למה הוא עדיין מעריץ אותי ומוכן לתת לי עזרה בכל דבר למרות שהוא נשוי עכשיו הוא אמור להעריץ את אישתו ולא אותי שמעתי שהוא עוזב את העבודה ועובר לסניף אחר ואני מאוד עצובה בגלל זה הוא בן אדם חביב ונחמד ואין הרבה אנשים כמוהו ככה אני חושבת לפחות קשה לי להיתרגל למנהל חדש ולסביבה חדשה ואיני מבינה למה הוא עוזב הרי רוב העובדים מחבבים אותו והוא נמצא באוירה טובה אני עברתי למחלקה אחרת וכמעט יותר מחצי שנה לא ראיתי אותו אבל מספיק בשבילי שהוא מנהל את כל העניינים הוא נותן תמיכה כמעט לכולם
למה הוא עדיין ממשיך ומעריץ אותי למרות שהוא נשוי ?כל כך מתקשה להבין אני מצידי אוהבת את עבודתי ורוצה להמשיך ולעבוד אבל יהיה לי קשה מאוד מבלי המנהל הנוכחי איך מתגברים בקלות וממשיכים קדימה אשמח לטיפים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זקוקה אבל פוחדת
טובי פלד13/07/2019שלום אורחת
את פוחדת להישאר לבד ויש לך חרדות. זקוקה לתמיכה ועידוד.
הוא נמשך אלייך בגלל זה נמצא בסביבה שלך.
תשתדלי להיות מודעת לחרדות הלבד שיש לך ותעשי דברים כדי להתחזק בהצלחה
השאלה שלך לגבי זה שהוא נשוי מצביעה על זה שאת לא מכירה את הטבע האנושי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת לתשובה
אורחת14/07/2019תודה רבה על המענה כל כך מדוייק תיארת זכותו לכל אדם לבנות חיים חדשים אבל למה הוא עדיין ממשיך להעריץ אותי כמו קודם ומוכן לעזור לי תמיד הרי הוא כבר נשוי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

