מחפש הסבר לבייתיות יתר, חוסר חשק לצאת לבלות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מחפש הסבר לבייתיות יתר, חוסר חשק לצאת לבלות
    אביחי
    23/12/2019

    שלום,
    אני מתקרב לגיל 40.
    נראה לי שיש לי בעיה נפשית ואני לא מצליח למצוא את ההגדרה מה היא בדיוק.
    כבר כמה שנים שאני מרגיש יותר מדיי בייתי. אני מסתדר עם יציאה לעבודה, למרות שאני מושך את הזמן בבוקר בצורה קיצונית מאוד ומאחר לעבודה בקביעות.
    אחרי יום עבודה אני רק מחכה לחזור הביתה. ואם אני צריך למשל ללכת לראיון עבודה או לראות דירה שאני רוצה לעבור אליה, אני מרגיש כאילו אין לי כוח נפשי לזה, אלא רק רוצה לחזור הביתה.
    ואם מציעים לי לצאת למסעדה או לקולנוע או לבילוי אחר – זה מרגיש לי כמו נטל כבד ואני מרגיש כאילו "נפל עליי תיק" – ואני אפילו מעדיף להסתגר לבד בבית מאשר לצאת, אפילו לבילוי.
    אין לי פחדים או חרדות כשאני נמצא בחוץ, כך שלא ברור לי ממה זה נובע. אני פשוט רוצה להיות רק בבית.
    לפעמים ממש בא לי לצאת לטייל עם האופניים או לעשות הליכה, ובסוף אני מבטל את זה וזה מעציב אותי כי ממש רציתי לצאת – אבל כאילו אין כוח נפשי.
    זה מתסכל אותי מאוד – בעיקר כי אני לא מצליח להגדיר למה אני ככה. האם יש לזה הסבר פסיכולוגי או מונח שיוכל לכוון אותי לקריאה על הנושא?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה מבעלת ניסיון וידע

    גלית
    06/01/2020

    שלום רב,
    אין לי תואר בפסיכולוגיה אך ייתכן שאתה סובל מחרדה חברתית מסויימת, וזה גם גורם לך לדכדוך וחוסר אנרגיה לצאת ולראות אנשים.
    כמובן אפשר להתייעץ ...בצורה מקצועית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין חשק לצאת

    טובי פלד
    15/01/2020

    שלום אביחי יש לך ירידה גדולה במוטיבציה באופן כללי.
    כדאי לעשות גם בדיקה כללית.וגם גדאי מאד להתייעץ באופן מקצועי.
    בינתיים תיהנה ממה שיש.
    יכול להיות יותר גרוע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו