האם יש מקום לומר את האמת לבת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • האם יש מקום לומר את האמת לבת
    אסתר
    31/05/2025

    שלום, ביתי (בת 30) התגרשה לפני כשנה ובחצי שנה האחרונה יוצאת עם בחור שמגיל 15 לא מדבר עם הוריו, וגדל במשפחת אומנה, הבחור מאוד שקט, לא יוזם שיח אק אם רק אם אנחנו פונים אליו, עובד בעבודה לא משהו- אומנם יציבה, מה גם שהוא מעשן בלי סוף - גם ביתי מעשנת-2 סיגריות ליום ומאז שהיא איתו נראה לנו שעלתה בכמות ואם היה איזה סיכוי קל שהיא תפסיק, עכשיו הסיכוי ירד. אנחנו רואים אותו פעם בשבוע למשך שעה כן חשוב לי לציין שנראה שטוב לה איתו והם מתכננים לעבור לגור יחד, אנחנו לא שלמים עם הבחירה שלה ודי חוששים שלאור הילדות הלא פשוטה שעבר הדברים יצופו למעלה ויהיה לא קשה לנהל יציבות משפחתית. אני לא באה ממקום שופט אך ממקום דואג לבת שלנו ואם אומר בכנות גם אני וגם בעלי היינו רוצים לראות מישהו אחר . אני יודעת שהבת גדולה ועושה את הבחירות שלה, יחד עם זאת מה אנחנו אמורים לעשות? כהוריה אנחנו רוצים רק שהיה לה טוב ושתחייה חיים מסודרים טובים ובאיכות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו