מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פטריהshosh07/10/2011
תינוקת בת שנה עם פטריה בפות,מטופלת כבר 3 חודשים ועדיין הגירוי
קיים - מגרדת
1. מה ניתן לעשות, האם שינוי בתזונה יכול להועיל?
2. יש לה אחות תאומה , האם קיימת סכנת הדבקה?
בתודה,
שוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה - תגובה
פרופ' יצחק לוי08/10/2011לא מדבק אלא במגע הדוק
משחת דקטרין או דרמקומבין בדרך כלל עושות את העבודה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת שנה, שפתי הפות נדבקו,shosh07/10/2011
מה הטיפול וכמה זמן נמשך?
מה הגורם והאם ניתן למנוע מצב דומה בעתיד?
בתודה,
שוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת שנה, שפתי הפות נדבקו, - תגובה
פרופ' יצחק לוי08/10/2011משחת אובסטין למספר ימים
ואם לא עוזר פתיחה כירורגית
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת חוםסאלי06/10/2011
שלום שמי סאלי בני בן שמונה חודשים עוד מעט,שוקל 12,00 , יש לו כאבי שיניים לא ובקושי אוכל ,יש לי סירופ נובימול להורדת חום,הסתכלתי על עלון לצרכן שבתוך הקופסה
ולא הבנתי כמה לתת לו על פי משקלו אז הבאתי לא כנראה מעט יותר ,כי הכמות שבאמת הייתי אמורה לתת על פי המזרק נראתה לי מאוד גדולה
דרך אגב המזרק מתחיל 0.3 ומסתייםב 1.5 ומצויין ש0.15 מ"ל לכל ק"ג
אז איך מחשבים
תודה וצום קל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת חום - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`07/10/2011החישוב הוא פשוט: 0.15*12=1.8 מ"ל.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בפהיובל05/10/2011
הבת שלי קיבלה פצעים לבנים בשקדים בפה ובלשון עם חום גבוה (שירד לאחר שבוע).
לאחר מספר ימים החניכיים שלה התנפחו נעשו אדומות ומדממות במגע של מברשת שיניים.
רופא אחד אבחן זיהום ויראלי עם זיהום חיידקי משני ונתן אנטיביוטיקה.
רופא אחר אבחן זיהום ויראלי - הפה והטלפיים אבל אמר שחניכיים נפוחות מדממות הן סימפטום אופייני ואין צורך לקחת אנטיביוטיקה.
האם חניכיים נפוחות ואדומות הן אכן סימפטום אופייני של המחלה?
האם לפי הנתונים האלה אפשר להפסיק את האנטיביוטיקה? (ברור לי שהתשובה אינה תחליף לבדיקה רפואית).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים בפה - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`05/10/2011לפי הסיפור ובלי לראות את הילדה רושם שאכן מדובר בזיהום חיידקי משני . בכל אופן, אם כבר התחלתם לקחת אנטיביוטיקה מומלץ לא להפסיק באמצע.
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום גוף נמוךדנית05/10/2011
שלום,
לבתי בת 10.5 חודשים עלה החום במשך 3 ימים עד 39.5.נתתי לה אקמולי באותם ימים,ביום הרביעי הופיעו כתמים אדומים נרחבים על הפנים שהולכים ונעלמים וכרגע יש יותר פריחה בגוף.הרופא אבחן זאת כפרוו וירוס.מה שמדאיג אותי שמהרגע שהחום ירד והופיעו כתמים(כבר יומיים)חום הגוף שלה בין36-36.4 והיא קצת קרה בגפיים ובעורף
האם יש בכך סכנה?זה אמור להיות ככה כשיש את הוירוס?
חוץ מזה היא מתנהגת די רגיל רק רוצה לישון הרבה יותר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום גוף נמוך - תגובה
פרופ' יצחק לוי05/10/2011קרוב לוודאי מדובר באדמדמת,
אין כל סכנה כשהחום מעל 36,
תוך מספר ימים תחזור לעצמה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדבר נוסף ברשותך
דנית05/10/2011תודה על התגובה המהירה
הרופא אבחן זאת כפרוו וירוס או בשמה האחר המחלה החמישית
הוא נתן לה פניסטיל שהבנתי שהוא אנטי היסטמין אבל היא לא מתגרדת
לעומת זאת היא בוכה עצבנית וישנונית נראה לי מהפניסטיל אולי?יש צורך לקחת אותה באם אין גרד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליעת מגנטלונה04/10/2011
שלום רב
יש לי חשד קטן שבני בן השנתיים בלע היום מגנט אחד. רוב הסיכויים שלא, אך אני רוצה להיות עירנית ולעקוב אחריו. אילו תסמינים עשויים להופיע שצרכים לעלות את חשדותי?
תודה וצום קל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליעת מגנט - תגובה
פרופ' יצחק לוי05/10/2011חוסר תיאבון
הפרעות בבליעה
וכל שינוי אחר בהתנהגות
אם החשד סביר יש לערוך צילום רנטגן
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בחזהA03/10/2011
בס"ד
שלום, אני סובל בערך תקופה של חודשיים מכאבים בחזה (בעיקר חזה שמאל, בית חזה),
עברתי 2 אק"ג, אקו לב, צילום חזה, כולם יצאו תקינים ברוך השם..(גם דופק ולחץ דם) הייתי כמובן אצל קרדיולוג שבדק אותי ולא מצא שום בעיה, גם 3 רופאי משפחה לא מצאו משו מיוחד, בדיקות דם תקינות, הרופאים עשו לי גם בדיקה של כל האזור חזה ולא מצאו איזה בעיה..
סובל מהליקרובקטור פילורי, עברתי טיפול משולש שסיימתי לפני כמה ימים, אבל לאדע אם לקשר את זה לבעיה גסטרו..
בן 16, מה עוד אפשר לעשות? אולי זה בעיה של מערכת שרירים או שלד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר לענות?
A08/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדמדמתרוני03/10/2011
בתי בת השנה וחודש חלתה באדמדמת, אתמול הופיעה הפריחה על הגוף (בעיקר בבטן וקצת ברגליים ובראש). האם בשלב הפריחה זה מדבק? אני רוצה לקחת אותה לבקר תינוק בן חמישה חודשים ולא הייתי רוצה שיידבק... תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדמדמת - תגובה
פרופ' חיים ביבי03/10/2011אדמדמת בדרך כלל מאופיינת בחום גבוה ירידת החום ובהמשך פריחה.
אין דרך טובה לאבחן בודאות את המחלה כך שיתכן ומדובר גם במחלה אחרת.
אם יש ספק רצוי להמנע ממגע עם תינוק אחר כל זמן שהמחלה פעילה למרות שהסיכוי להדבקה נמוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהענת03/10/2011
בני בן שנה וחודשיים.
מסרב לעבור לאוכל מוצק (רגיל)
מאוד מאוד מאוד אוהב את האוכל הטחון (טחון לא מעוך).
אני כבר חודשיים מנסה לעבור איתו לאוכל רגיל ומה שהצלחתי עד כה לגרום לו לאכול זה:
במבה, פתי-בר, פרוסת לחם ללא הקשה (את כל זה הוא מחזיק ביד ואוכל לבד).
אבל...ברגע שזה מגיע לאורז/קציצה מעוכה/קוסקוס/עגבניה קצוצה וכד'הוא משחק עם זה בפה, מוצץ את המיצים מיזה ואז יורק את זה.
מה הבעיה לפי דעתך? האם זה בגלל שהוא עוד לא יודע ללעוס את האוכל חזק או בגלל שהוא מעדיף אוכל אחד על אחר?
איך אתה ממליץ לי להמשיך?
אני חייבת לציין שגם אם בארוחת הצהריים הצלחתי לגרום לו לאכול 3-4 כפות של קציצה מעוכה עם אורז אז הוא פתאום מפסיק ודורש את הטחון כי הוא רעב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ' חיים ביבי03/10/2011יש מקום ליידע את הרופא המטפל ולשקול פניה למרפאת אכילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום אצל ילדה בת 6אדלה02/10/2011
שלום רב,
בתי כמעט בת 6, יש לך חום 39 מעלות בשעה 13:00 נתתי לה נורופן 10 CC (במזרק של נורופן) החום ירד לה לאחר כשעה אם לא פחות ולפני כשעה עלה לה שוב חום גבוה.
מה ניתן לעשות? (אין לי אקמולי בבית אך יש לי נובימול השאלה אם מתאים לגילה ואם יכול להשפיע), אשמח לקבל תשובה בהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום אצל ילדה בת 6 - תגובה
פרופ' חיים ביבי03/10/2011נורופן אפשר לתת כל 8 שעות למנוע סיבוכים בכל מקרה במקרה המתואר יש צורך באקמול. אם החום הגבוה מתמיד יש צורך בבדיקת רופא ילדים בהקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון גיל שנה והריוןעדי02/10/2011
בני בן שנה ועתיד לקבל את החיסון המשולש (חצבת חזרת אדמת) והמחומשת.
אני בנוסף בשבוע 17 להריוני.
האם הילד מדבק ועליי לשמור מרחק ממנו?
נבדקתי בהריון קודם במרץ 2010 ואני מחוסנת לאדמת ואבעבועות רוח.
תודה רבה ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון גיל שנה והריון - תגובה
פרופ' חיים ביבי03/10/2011לדעתי אין בעיה אבל כדאי להתייעץ עם רופא הנשים שעוקב אחר ההריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול לתולעים בורמוקסשרון א.02/10/2011
לאחר שבועיים בכיתה א' לבני היו גירודים מטרידים וטופל בורמוקס. לידע הכללי- מה פרק הזמן המינימלי בין טיפול לטיפול (כל חודש, חודשיים וכד')? הנחתי היא שנדבק מהשירותים בבי"הס עליהם ישב מאחר ולא שיחק בארגז חול ולכן הפסימיות לגבי הדבקה חוזרת...
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול לתולעים בורמוקס - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`03/10/2011טיפול כולל שני סבבים בהפרש של 10 ימים.
טיפול חדש במידת הצורך: במידה ומזהים תולעים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה מתמשכתשני02/10/2011
שלום,
בתי בת חודש וחצי, ומגיל שבועיים בערך יש לה פריחה בכל הגוף, בפנים, בקרקפת, בבטן ובגב. מדובר במשטחים אדומים וכל מיני כתמים אדומים עם נקודות באמצע.
הייתי אצל שני רופאים שאמרו לי כל אחד בנפרד שזו בטח אלרגיה למשהו שאני אוכלת (הנקה מלאה).
מדדתי לה חום, היום היה לה 37.5 ולפני שבוע היה לה 37.2
לאחיה יש אסטמה של העור קלה.
אני לא רואה שזה עובר, אני כבר לא יודעת מה לאכול מרוב שכל דבר יכול לגרום לאלרגיה. האם אין דבר שניתן לעשות? האם ייתכן שלא מדובר באלרגיה? לא ראיתי אותה עם עור חלק כמעט מעולם...
יש לציין כי היא מתפקדת רגיל, נינוחה, אוכלת וישנה עם יציאות תקינות של שתן וצואה.נולדה 3685 גובה 52.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה מתמשכת - תגובה
פרופ' חיים ביבי02/10/2011רצוי שרופא עור ילדים יראה אותה יש עוד אבחנות חוץ מאלרגיה.
אם את שותה חלב כמניקה רצוי לנסות להפסיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם היא יכולה לעבור חיסון בזמן הזה?
שני04/10/2011במיוחד אני שואלת לגבי הרוטה כי יש לו טווח זמן מוגבל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם היא יכולה לעבור חיסון בזמן הזה? - תגובה
פרופ' חיים ביבי06/10/2011תלוי באבחנה של רופא עור ילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאה אצל תינוקתנעמה02/10/2011
שלום,
הבת שלי בת שנה, מדי פעם מקיאה ארוחה שלמה מיד אחרי שאכלה, בקשת (זה בא בתקופות, כרגע אחת ליומיים-שלושה ולפעמים עוברים שבועות ללא). זה יכול להיות אחרי ארוחת מוצקים או ארוחת מטרנה, או גם קרה בעבר אחרי הנקה, אין הבדל. לא נראה שסובלת מכאבים כלשהם לפני שזה קורה, וגם לא אחרי, דווקא מרוצה תמיד אח"כ... מעבר לזה בריאה ורגועה בד"כ, עולה במשקל/גובה וכו' כמו שצריך.
האם זה יכול להיות ריפלוקס והאם יש צורך בבדיקות כלשהן?
תודה, נעמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאה אצל תינוקת - תגובה
פרופ' חיים ביבי02/10/2011יש צורך בבדיקת רופא ילדים ובהתאם לפי החלטתו בדיקה אצל רופא גסטרו ילדים.
יתכן ומדובר ברפלוקס אבל יש עוד אפשרויות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופהעינב01/10/2011
ביתי בת שנה וחצי עם חום גבוה 38, 36 כל 6 שעות כבר 6 ימים.
התחילה לקבל טיפול אנטיביוטי (מוקסיפן פעמיים ביום) לאחר שהיינו במוקד לרפואה דחופה שם גילו דלקת בינונית באוזן. לאחר כשלוש מנות עדיין חום גבוה מאוד. האם עליי לגשת לבית חולים לבדיקות מקיפות?
לתשובתכם המהירה אודה.
עינב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה - תגובה
פרופ' יצחק לוי01/10/2011אם החום נמשך מעל 38 והילדה מתפקדת בסדר מציע לגשת מחר לבקורת הרופא המטפל
אם משהו מדאיג בהתנהגותה, לגשת למוקד
אם החום לא מגיע ל 38היא כנראה הבריאה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)