מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עצירות ? גזים?שיר25/10/2011
שלום
תינוקת בת שבועיים. יונקת.
בממהלך היום מספר פעמים נהיית אדומה בפנים כמו עצירות ומתפתלת.
מה אפשר לעשות?
יציאות - יש 4 חיתולים עם צואה בצבע חרדל.
שאלה נוספת - הצואה לפעמים בצבע ירוק צהוב זה תקין?
ועוד שאלה - האם מכשיר אדים קרים עוזר לחרחורים? בינתיים משתמשת במי מלח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות ? גזים? - תגובה
פרופ' יצחק לוי26/10/2011נושא היציאות נראה תקין לחלוטין כולל המאמץ ליציאה.
גם מי מלח וגם אדים עוזרים
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידק או וירוסאמאל'ה25/10/2011
רופאים יקרים שלום
אשמח מאוד אם תוכלו להסבר לי את ההבדל בימן מחלות חיידק ומחלות ויראליות. האם שתיהן מדבקות ? מה השוני מבחינת סימפטומים?
יש לי בן בן 3.5 ותינוקת בת 7 חודשים. הגדול סובל כעת מחו, כאבי בטן עזים ושלשולים כבר יומיים. עבר בדיקת רופאה שקבעה שזה ככל הנראה וירוס אך ממתינים לתצאות בדיקת הצואה.
בהנחה שזה וירוס - האם הקטנה יכולה להדבק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיידק או וירוס - תגובה
פרופ' יצחק לוי26/10/2011וירוס או נגיף בעברית וחיידק הינם מחוללי מחלות מדבקות.
למחלות טויראליות אנטיביוטיקה לא עוזרת.
שתיהן מדבקות
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה אדמדמת או אלרגיה למזון?סאלי24/10/2011
בני בן 8 חד' העלה חום 38 כשלושה ימים הגענו למיון ,מתברר דלקת גרון ואוזניים
קיבל אנטיביוטיקה מוקסיפן 250 ,ולאחר מכן קיבל פריחה בכל הגוף ,הגענו למרפאת הילדים והרופאה אמרה שזה אדמדמת אביבית ובנוסף קבעתי תור למרפאת אלרגיה ,טוב פתאום נעלמה הפריחה של האדמדמת ליומיים ופתאום חזר כסומק ורוד בפנים, בידיים, ברגלים בלי חום אין לי מושג מה זה יש לציין שבישלתי עם אבקת מרק ירקות והשאלה אולי זה אלרגיה לאבקת מרק,כי מדברים אחרים כמו סבון חדש, שמפו, אבקת כביסה,מרכך כביסה וכו' לא נראה לי שזה גרם לפריחה כי לא שינתי כלום מהמוצרים הללו
שאלות ?
האם יכול להיות שזאת המשך של הפריחה כי ממש מוזר שהיא נעלמה וחזרה , יש לציין שהתינוק שלנו צוחק אוכל טוב בלי חום ברוך השם
או שבאמת הוא אלרגי לאבקת מרק
האם אפשר למרוח פנסטיל גל
האם אפשר לתת 6 טיפות פנסטיל
ומה עליי לעשות נראה לי כמו אדמדמת אבל אז לא היה סומק בלחיים מוזר?
תודה סאלי ויום טוב לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה או אדמדמת
סאלי25/10/2011למה לא עונים כאן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם זה אדמדמת או אלרגיה למזון? - תגובה
פרופ' יצחק לוי26/10/2011ללא בדיקה ומראה הפריחה קשה מאוד לקבוע
במיקרה זה אין ברירה אלא להבדק
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלרגיה לקליפת הקישוא?
סאלי29/10/2011דרך אגב כרגע הוא לא נוטל אנטיביוטיקה וזה גם נעלם למרות שרופאת הילדים אמרה שזה אדמדמת ,רציתי לשאול אותך לגבי הקליפה של הקישואים,האם יש אנשים אלרגיים לקליפה כשאני מכינה לתינוק שלנו ירקות מבושלים אני לא מסירה את הקליפה ושמתי לב אחרי שהוא אוכל קישואים באוכל שלו הוא מקבל פריחה ממש חופף זה לזה
אז ברצוני לדעת האם יש קשר אלרגי וקישואים ,גם קראתי מאמר באינטרנט שיש אנשים שרגידים לקישואים וערמונים (אבל אני כאן מתייחסת לקליפת הקישוא)
תודה ושבוע טוב תשובתך בהקדם האפשרי (כמובן שאני לא נותנת לא קישואים עד להבחנה )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה ריפלוקסאריאלה24/10/2011
שלום
יש לי תינוקת בת שנה ו10 חודשים
יש לה תופעה שאני לא יודעת האם זה ריפלוקס או לא ומה עושים עם זה בכלל. היא שותה בקבוק חלב בשכיבה ( על כרית ) ומזרון שלה גם בשיפוע קצת לפני שהיא הולכת לישון ב21:00 וב05:30 בבוקר . אחרי שהיא שותה את החלב ונשכבת לישון , היא מתחילה להשתעל ואז אני שמה לב שהיא משתעלת כי הנוזלים עולים לה בגרון ( אני לא רואה אותם אבל אני שומעת שזה נוזלים ). אני מרימה אותה והיא ממשיכה להשתעל עליי , זה עובר לה רק אחרי איזה 40 דקות השיעול ואז היא ממשיכה לישון בשקט. השיעול החזק והמתריד יותר הוא ב05:30. כשהיא שותה לפני השינה בערב היא משתעלת קצת איזה דקה והולכת לישון . במהלך הלילה היא ישנה טוב. אין לה נזלת שיוצאת מהאף אבל יש לה מאין נזלת אחורית שממש ממש חלשה , אפשר להגיד שכמעט ואין לה נזלת. יש טיפ טיפה. היא לא מסכימה לשתות חלב לא בשכיבה. מה אני אמורה לחשוב , האם זה ריפלוקס או זה רק בגלל שהיא שותה בשכיבה ולא יושבת אחרי זה ולכן זה עולה בגרון. זה עולה לה ככה שהיא טיפ טיפה פולטת מרוב שיעול. מה זה הדבר הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם זה ריפלוקס - תגובה
פרופ' יצחק לוי26/10/2011לא נראה רפלוקס בגיל כזה . זה מתאים לגיל הינקות
לא מומלץ כלל לתת שתיה בשכיבה.
כמו כן ייתכן שזו ליחה המצטברת בזמן שכיבה.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לאזניל 1ענת24/10/2011
שלום רב,
לפני כשבוע בתי בת החמש השתעלה, ניתנה לה תרופת אזניל כסירופ ולאחר שהיא בלעה פעם אחת היא קמה למחרת בבוקר עם פריחה בכל הגוף, חום, חוסר תיאבון ומין נפיחויות בפנים. רצנו לרופאה שאמרה שזו אלרגיה לתרופת אזניל , ביקשתי שתרשום במחשב כדי שחלילה לא יתנו לה זוב את התרופה.
הרופאה אמרה שבדיקת אלרגיה נעשה לה רק עוד חודשיים.
שאלתי היא כאמא - האם חלילה זה יכול לגרום לה לקוצר נשימה אם היא תבוא במגע עם מרכיב של התרופה? האם לא כדאי מיד לעשות בדיקת אלרגיה ואיך אפשר להבטיח שדבר כזה לא יקרה ואם כן מה עושים. אני חוששת שהיא תקבל אנטיביוטיקה אחרת ומרכיב מסויים יגרום לנה לקוצר בנשימה.
אודה על תשובה , בברכה ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לאזניל 1 - תגובה
פרופ' יצחק לוי26/10/2011במיקרה ויש חשד לאלרגיה יש להמנע מהתרופה עד שנעשית הבדיקה לאלרגיה והתייעצות עם אלרגולוג
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התפשטות פריחהשני24/10/2011
שלום, בתי בת חודשיים וכמה ימים לאחר לידה התחילה פריחה מטורפת על כל הגוף והפנים והיא עברה.
בעקבות סירוב לקחת בקבוק אמרתי שאנסה לטפטף את הויטמין D על הפטמה. פתאום אני רואה לאחר כמה רגעים עם הבקבוק בפה שכולה אדומה סביב הפה. נזכרתי שאתמול גם היתה אדמומיות סביב הפה לאחר ניסיון לקחלת בקבוק (אולם בלי הויטמין) שעבר לאחר כמה רגעים. קראתי את ההוראות על הויטמין וראיתי שאסור לטפטף ישירות לפה התינןוק, מה שעשיתי איתה עד עכשיו ומה שעשיתי עם הגדול שלי
1. למה אסור? אז איך אמורים לתת אם היא רק יונקת?
2. מה לפי ניסיונכם יכו לגרום לפריחה מהירה כזו? פטמת הבקבוק? החלב? כי היא כבר שתתה מטרנה ולא היתה תגובה כזו אני חושבת (או שזה היה בתקופת הפריחה?....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד פרט חשוב
שני24/10/2011בנוסף, חשוב לציין שאותה אדמומיות עוברת ממש תוך דקה שתיים. האם זו תופעה מוכרת?...
אני חושבת שאת הפטמה טיהרתי עם טהר טף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשול אצל בת שנהנעמה23/10/2011
שלום,
הבת שלי בת השנה משלשלת כבר 4 ימים. חוץ מזה אין לה שום דבר - לא חום וגם נראה שמרגישה טוב. התייעצתי עם הרופאה שלה, שאמרה שאם אין שום דבר אחר כרגע אין מה להביא אותה לבדיקה כי סביר שלא תציע טיפול כלשהו ממילא. היא לא אוכלת שום דבר חדש שלא אכלה לפני כן ולהיפך, בגלל השלשול נותנת אוכל לא ממש מגוון שכולל הרבה אורז / מי אורז ותפו"א / גזר. ממה זה יכול לנבוע ומה כדאי לעשות חוץ מלחכות שיעבור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשול אצל בת שנה - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`23/10/2011הסבירות הגבוהה ביותר שמדובר במחלה ויראלית במע' העיכול. כעקרון זה יעבור גם ללא טיפול.
בכדי לזרז תהליך הריפוי מומלץ להמנע ממוצרי חלב לכ5-7 ימים (כולל פורמולה, מעדנים וכו')* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון לצהבת Bכנרת23/10/2011
איך אפשר לדעת לפי בדיקת דם האם הילד/נער מחוסן בפני צהבת B?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון לצהבת B - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`23/10/2011ניתן לקחת בדיקת דם לרמות נוגדנים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזעה אצל ילדיםרנית22/10/2011
שלום,
בני בן כ-6.5 ולאחר פעילות ספורטיבית מזיע המון ויש לו ריח זיעה חריף מאוד מבית השחי.
אבקש לדעת האם זה נורמלי או שזה מעיד על בעיה כלשהי?
כמו כן האם בגלו ניתן להשתמש בדאודורנט?
רנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזעה אצל ילדים - תגובה
פרופ' יצחק לוי22/10/2011תופעה רגילה לחלוטין ואין צורך לעשות דבר,
שטיפה ואוורור יעשו את העבודה ובמיקרים קיצוניים גם דיאודורנט.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון פחג'יל לתינוקתמודאגת19/10/2011
לתינוקת של בת 6 חודשים ניתן מינון של פלגיל של 4 מ"ל 3 פעמים ביום 10ימים.
לפי מה שקראתי ברשת המינון המומלץ הינו 7.5 מ"ג לק"ג כל 8שעות זה לפי חישוביי 2מ"ל למנה
האם המינון תקין?
נ.ב מדובר בטיפול בשילשולים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מינון פחג'יל לתינוקת - תגובה
פרופ' יצחק לוי20/10/2011תלוי לאיזה בעייה ספציפית (לאיזה טפיל) ניתן הפלג'יל והוא נע בין 20-30 מ"ג לק"ג ליום מחולק ל 3 מנות.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
מודאגת20/10/2011אז למעשה למשקל של 7 קג' מקסימום זה 3 מ"ל 3 פעמים ביום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה - תגובה
פרופ' יצחק לוי20/10/2011לא ברורה לי הסיבה המדויקת למתן התרופה (האם נמצא טפיל בצואה) ולכן איני יכול להגיב
המינון המקובל ל 7 קג הוא 175 מג ליום מחולק ל 3 מנות.
מציע לפנות מחר לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק שחולה לעיתים תכופותטל19/10/2011
שלום בני בן השנה חולה לעיתים תכופות ביותר. רק במהלך החודש האחרון הוא היה שבוע עם חום ושלשולים והיום החל להקיא
יש לציין שבמהלך השנה האחרונה הוא היה חולה כ 7-8 פעמים
בוירוסים, דלקת אוזנים וכדומה. הוא ילד שלישי שמטופל ע"י מטפלת בבית אבל בנוסף גם אח ל2 ילדים גדולים המבקרים בבית ספר
האם משהו במערכת החיסונית לקוי?
ספירת דם אחרונה היתה תקינה
מדוע הוא כל הזמן חולה? אני ממש מוטרדת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק שחולה לעיתים תכופות - תגובה
פרופ' יצחק לוי20/10/2011מדובר בתחלואה חוזרת קלה יחסית הנגרמת מהדבקה.
אם מתפתח יפה ללא מחלות חמורות קרוב לוודאי שאין בעייה במערכת החיסון.
בכל מיקרה ניתן לבדוק זאת בקלות על ידי בדיקות דם (אימונוגלובולינים בדם).
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת שנחשפה להרפס שפתייםחלי18/10/2011
שלום,
התינוקת שלי, יונקת בת ארבע חודשים נחשפה במגע (נשיקות ומגע ידיים) ממשהי שאינה אני (האמא) וגיליתי שיש לה על השפה פצע הרפס ,בשלב הלבן.
אשמח לדעת אם היא סיכנה את הילדה שלי, ואם כן מה עלי לעשות ולאילו סימנים לשים לב.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת שנחשפה להרפס שפתיים - תגובה
פרופ' יצחק לוי20/10/2011הרפס מדבק במגע הדוק עם הנגעים.
בכל מיקרה כרגע אין מה לעשות.
לשים לב להופעת חום או פצעים בפה.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
חלי23/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם לבן 6לי18/10/2011
שלום, רציתי את עזרתך לגבי תוצאות בדיקת דם בהקשר של חוסר תיאבון ובכלל לגבי תקינות התוצאות. תודה מראש
LIPEMIC INDEX NORMAL
HEMOLYTIC IND. NORMAL
ICTERIC INDEX NORMAL
GLUCOSE 74.00 MG/DL ( 65.00- 100.00) (.*.......)
ALK.PHOSPHAT. 222.00 U/L ( 80.00- 405.00) (...*.....)
ALT(GPT) 15.00 U/L ( 5.00- 45.00) (.*.......)
AST(GOT) 28.00 U/L ( 5.00- 40.00) (.....*...)
BILIRUB.TOTAL 0.66 MG/DL ( 0.30- 1.20) (...*.....)
BUN 16.00 MG/DL ( 3.70- 18.00) (.......*.)
CALCIUM SERUM 10.47 MG/DL ( 8.40- 10.40) (.........)*
CHOLESTEROL 179.00 MG/DL ( 75.00- 170.00) (.........)*
CREATININE SER. 0.39 MG/DL ( 0.30- 0.80) (.*.......)
SODIUM SERUM 136.00 MMOL/L ( 134.00- 145.00) (.*.......)
POTASSIUM SERUM 5.25 MMOL/L ( 3.50- 5.30) (........*)
HDL-CHOLEST. 65.00 MG/DL ( 40.00- 85.00) (....*....)
LDL-CHOLEST. 103.60 MG/DL ( 50.00- 110.00) (.......*.)
IRON 132.00 UG/DL ( 50.00- 120.00) (.........)*
PHOSPHORUS 5.53 MG/DL ( 3.50- 6.10) (......*..)
TRIGLYCERIDES 52.00 MG/DL ( 30.00- 110.00) (.*.......)
URIC ACID 2.84 MG/DL ( 2.30- 7.20) (*........)
CRP 0.20 MG/L ( 0.00- 5.00) (*........)
VITAMIN B12 366.00 PG/ML ( 145.00- 914.00) (..*......)
ESR 14.00 MM/HOUR ( 2.00- 10.00) (.........)*
WBC 8.00 K/UL ( 4.40- 12.00) (...*.....)
NEUTROPHILS 2.90 K/UL ( 1.40- 7.10) (.*.......)
NEUTROPHILS % 36.10 % ( 29.00- 59.00) (.*.......)
LYMPHOCYTES 3.67 K/UL ( 1.60- 5.50) (....*....)
LYMPHOCYTES % 45.70 % ( 28.00- 58.00) (....*....)
MONOCYTES 0.53 K/UL ( 0.22- 1.32) (..*......)
MONOCYTES % 6.60 % ( 5.00- 11.00) (.*.......)
EOSINOPHILS 0.88 K/UL ( 0.00- 0.72) (.........)*
EOSINOPHILS % 10.93 % ( 0.00- 6.00) (.........)*
BASOPHILS 0.05 K/UL ( 0.00- 0.20) (.*.......)
BASOPHILS % 0.58 % ( 0.00- 1.50) (..*......)
RBC 5.03 M/UL ( 3.90- 5.70) (.....*...)
HEMOGLOBIN 14.10 G/DL ( 12.00- 15.00) (.....*...)
HEMATOCRIT 42.20 % ( 33.00- 43.00) (.......*.)
MCV 83.90 FL ( 74.00- 95.00) (...*.....)
MCH 28.10 PG ( 24.00- 32.00) (....*....)
MCHC 33.50 G/DL ( 32.00- 35.50) (...*.....)
PLATELETS 289.00 K/UL ( 190.00- 400.00) (...*.....)
MPV 7.80 FL ( 6.50- 11.50) (.*.......)
RDW 12.30 % ( 11.00- 17.50) (.*.......)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם לבן 6 - תגובה
פרופ' יצחק לוי20/10/2011לא נראה לי כל בעייה מיוחדת בבדיקות למעט כולסטרול מעט גבוה. לרוב נגרם עקב בדיקות שלא נעשו בצום של 12 שעות.
אם בעיית התיאבון לא משתפרת מציע להבדק שוב.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן 5 חודשים עם שיעול וליחהגיא17/10/2011
שלום רב.
לבן שלי בן ה5 חודשים יש כבר כ3 שבועות(!!) שיעול עם ליחה ללא חום.
הלכנו לרופא פעמיים והוא אומר שהריאות נקיות ואין מה לעשות זה יעבור לבד.
האם הגיוני ששיעול יכול להמשך זמן רב כל כך??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בן 5 חודשים עם שיעול וליחה - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`17/10/2011אם זה נמשך , אז זה הגיוני... יתכן וטרם עליתם על מקור הבעיה. ממליץ חוות דעת נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים אדומים מעין פריחה הולכת וחוזרמאיה17/10/2011
שלום,
בתי בת שנה ובשבועיים האחרונים מופיעים לה רק ברגליים ובידיים מעין נקודות אדומות,
מעין פריחה מסוימת ואז הם לקראת הערב נעלמים ושוב למחרת הם חוזרים לפעמים פחות נקודות או יותר נקודות, היא לא אכלה דבר חדש שלא ניסתה לפני כן, ממה זה יכול לנבוע ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים אדומים מעין פריחה הולכת וחוזר - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`17/10/2011לפי תאור יכול להתאים לתגובה עלרגית. אם זה נעלם לקררת ערב ומופיע בבוקר תבדקו אולי מצעים חדשים, פיג'מה, אבקת כביסה חדשה או מרכך כביסה הם הגורמים לכך....
חפשו טוב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)