מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לא מוכן לשכב על הגבמלי09/11/2011
שלום
בני בן חודש וחצי, מרגע לידתו לא מוכן לשכב על הגב, לשכב בעגלה או בטרמפולינה, רק על הידיים.
גם לישון, מוכן רק על הבטן, אם שוכב על הגב הוא צורח עד שמחליף צבעים.
האם זו בעיה רפואית? בהתחלה חשבתי שאולי זה ריפלוקס אבל הוא לא פולט, ולא נראה שיש איזו חוסר נוחות בשכיבה על הבטן.
מה אפשר לעשות? אני ממש מ ותשת, אני לא יכולה לעשות כלום בבית, אני לא יכולה לצאת מהבית. אפשר לספור על יד אחת את הפעמים שיצאתי כשהוא ער, אני לחייבת לחכות שישן.
בבקשה תשובה כי אני מאבדת סבלנות, מה גם שזה עולה לי בקשר שלי עם בני הבכור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מוכן לשכב על הגב - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`09/11/2011ריפלוקס לא תמיד נראה לעין. אם פליטות בכמוט קטנה ומספיק שתוכן הקיבה עולה מעט ומגרה את הוושט או בית הבליעה זה יכול לגרום לתופעה המתוארת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאך ניתן לבדוק את זה
מלי09/11/2011אך ניתן לטפל ולהתמודד עם זה?
אך להקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאך ניתן לבדוק את זה - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`09/11/2011"משמעת רפלוקס": גראפס אחרי כל ארוחה, הפסקה באמצע ארוחה לשחרר אוויר, השכבה בשיפוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנקה בלילהשירלי09/11/2011
בתי בת שבועיים ושוקלת 3.3 ק"ג. ישנם לילות שהיא יכולה לישון 5-7 שעות רצוף. האם יש צורך להעיר אותה כל 4 שעות לשם הנקה או שניתן לתת לה להמשיך לישון?
במהלך היום היא יונקת כל 3-4 שעות והיציאות שלה תקינות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הנקה בלילה - תגובה
פרופ' חיים ביבי09/11/2011אם היא עולה במשקל אין מקום לשינוי או לדאגה. יש צורך במעקב רופא מטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימן כחול בעיןצביה07/11/2011
שלום רב,
הבת שלי בת שנה וחודשיים לאחרונה התחילה בצעדייה הראשונים וכמה שאנחנו נזהרים ושומרים לצערי אתמול היא נפלה וקיבלה מכה מפינה של צעצוע באיזור העין בשק הדמעות.
מיד האיזור התנפח והכחיל, ישר רצתי לשים לה קרח על המקום אך לצערי לא עזר.
כרגע יש לה ממש פנס בעין נפיחות ומעין גולה קטנה, מה ניתן לעשות כדי שזה יעבור מהר והאם יש צורך בבדיקת רופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימן כחול בעין - תגובה
פרופ' חיים ביבי08/11/2011אם האזור נפוח או כואב עדיין כמובן שיש צורך בבדיקת רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום יש לי שאל הסיון06/11/2011
ערב טוב יש לי תינוקת בת 3 שנים היא כבר תקופה של שנתיים עם שיעולים עשינו לה סידרה של בדיקות ורופא ריאות אמר לנו שכניראה צריך לעשות לה ניתוח פוליפים עבר לה השיעול לתקופה ושוב חזר לה היינו אצל רופאת אף אוזן גרון ושם היא אמרה לנו שאין לה כלום ושצריך לנסות אולי אריוס ל10 ימים אחרי הטיפול עבר לה השיעול ושוב חזר לה היא משתעלת רק בלילה ובבוקר כשהיא מתעוררת מה זה יכול להיות ?
השיעול מתלווה בשיאול רטוב בהרבה ליחה והליחה עם נזלת בלילה כשהיא משתעלת מתוך שינה היא גם מקיאה מה עילנו לעשות אני ממש מרגישה חסרת אונים לא יודעת מה עליי לעשות ועם מי להתייעץ אנא עזרו לנו לפטור את הבעייה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום יש לי שאל ה - תגובה
פרופ' חיים ביבי08/11/2011אם טיפול מסויים עזר רצוי להמשיך יותר זמן. המשך מעקב רופא א.א.ג ורופא ריאות ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם ילדים.הדס06/11/2011
שלום, אשמח לחוות דעת נוספת לגבי תוצאות בדיקת הדם של הבן שלי, בן 5.
הבנתי שהערכים/הטווח שונה מזה של מבוגרים ולא מצאתי בשום מקום את הטווח של הילדים. יש לו כמה ערכים מחוץ לטווח, הרופא שלו טוען שהם בטווח של הילדים והייתי שמחה לשמוע חוות דעת נוספת, תודה
HYPO% 7.3%
MICRO% 5/1%
NEUT% 62.5%
LYM% 26.8
RBC 5.47M/UL
MCV 75.2fL
MCH 23.3pg
MCHC 31.0 g/dL
ESR 27mm
igm 217 mg/dL
CREATININE 0.32mg/dL
כל יתר המדדים היו בטווח (כולל B12 וברזל), תודה ושבוע נעים
הדס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך שאלה
הדס07/11/2011אני רק רוצה לציין שהבדיקות נעשו, כשהילד בריא (ללא חום) ואחת הסיבות לכך שעשינו אותם זה שהוא חולה המון, לפחות פעם בחודש ואפילו יותר יש לו חום גבוה בערך ל 48 שעות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת דם ילדים. - תגובה
פרופ' חיים ביבי08/11/2011הערכים נראים במסגרת טווח השגיאה או הנורמה של הבדיקה.
תקין או לא נקבע לפי ממוצע האוכלוסיה שנבדקה-מאחר וכל נבדק שונה - הרי שחריגות קלות מה"נורמה" הן במסגרת הבדיקה התקינה. ממליץ על המשך מעקב אצל הרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תולעת מעיים אדומהקארין06/11/2011
שלום
מצאתי תולעת אדומה באסלה. לאחר חיפוש באינטרנט מצאתי תמונה מאוד דומה לה שמקושרת לתולעת מעיים
בנוסף לכדתי אותה (מצורפת תמונה)
הבעייה היא שבכל האתרים מתייחסים לתולעי מעיים כלבנות והיא, כאמור, אדומה.מה שקצת מלחיץ אותי.
היא באורך כ- 5 ס"מ עם ראש מחודד וגוף צינורי.
כיצד ניתן לזהות אותה? בקופ"ח אמרו לי שלא ניתן לשלוח אותה לבדיקה
כל המשפחה תעשה בדיקות צואה אולם עד אז אשמח אם מישהו אולי יכול לומר לי את סוג התולעת מהתמונה המצורפת (לכדתי אותה בכוס של בדיקת שתן...)
ההודעה בפורום של מחלות ילדים כי תולעים הן בעיקר מחלת ילדים ויש ילד בן 4 בבית...
מצטערת על ההודעה המשונה
תודה
קארין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תולעת מעיים אדומה - תגובה
פרופ' חיים ביבי08/11/2011לא נראה כתולעת השייכת לבן אדם. בדרך תולעי אדם הן צהובות או לבנות.
נראה כתולעת מים או תולעת דם שאינה מזיקה. בכל מקרה רצוי להתייעץ עם ונטרינר או מומחה לתולעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיניים אדומותהילה04/11/2011
שלום,
ביתי קיבלה החל מאתמול טיפול באינהלציה (עם טרובולין) ואנטיביוטיקה מסוג אזניל ומהיום בבוקר יש לה עיניים אדומות. רציתי לשאול האם זו יכולה להיות תופעת לוואי?
תודה,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיניים אדומות - תגובה
פרופ' חיים ביבי06/11/2011הכל יתכן, גם תגבוה לתרופה גם תהליך של המחלה הבסיסית שבגללה קבלה האינהלציה.רצוי בדיקת רופא מטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילשוליםורדה03/11/2011
שלום רב,
הנכד שלי סובל מידי פעם משילשול, כנראה נדבק בגן. בעלי חולה בלוקמיה מסוג cml כרגע במצב מאוזן. האם השילשולים של נכדי עלולים להזיק לבעלי ? לא נותנים לבעלי ולי להתקרב לילד.
מחכה לתשובה בהקדם. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילשולים - תגובה
פרופ' חיים ביבי06/11/2011אם מדובר בתהליך זיהומי רצוי שאדם הנמצא במצב של מערכת חיסון לקויה יהיה רחוק מהזיהום. אם אין תהליך זיהומי או אין בעיה חיסונית אז אין בעיה צריך להתייעץ עם הרופא המטפל של הסבא. .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לפרופ' ביבי
ורדה06/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות כרונית - דחוףרונית02/11/2011
בני בן שנתיים וחצי, סובל מזה כחצי שנה מעצירות כרונית. נראה שהוא עוצר את הצואה ובכך מונע ממנה לצאת 5-6 ימים. בהתייעצות עם רופא ילדים אנו נותנים לו נורמלקס שגם זה כבר לא משפיע.
מאחר וראינו כי הוא עושה זאת באופן מודע והוא עוצר את היציאה במודע, ניסינו לדבר איתו. כשראינו שזה לא עוזר ניסינו להתעלם ולא לעשות מזה עניין. שום דבר לא עוזר. הוא פשוט מסרב. זה הופך אותו לחסר סבלנות, לעיתים הוא קם באמצע הלילה ומתלונן על כאבי בטן.
הוא גמול מזה כחודש אך התופעה התחילה עוד קודם. על אף העצירות יש לו תיאבון בריא.
ראשית, אני רוצה לדעת האם עלול להיגרם נזק בריאותי כתוצאה מהעצירות? מהו טווח הימים של עצירות שאפשר לראותו כנורמלי?
שנית, האם כדאי להתייעץ עם פסיכולוגית כיצד לנהוג איתו בנושא זה או שמא זה שלב שיעבור?
אודה על תשובה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות כרונית - דחוף - תגובה
פרופ' חיים ביבי03/11/2011יש צורך בבבדיקה אצלה רופא המטפל. הפניה בהמשך למרכז המטפל בעצירות - יש מרכזים המכילים גם ייעוץ פסיכולוגי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 8אנני02/11/2011
לפני כשבועיים ראיתי על תחתוני בתי בת ה 8 טיפת דם. תהיתי ודאגתי אך נאמר לי שאולי זה ממקור חיצוני.
היום שוב מצאתי על תחתוניה טיפת דם - בתחתון באזור של הפות.
למי עליי לפנות ומה זה יכול להיות? אני בלחץ נוראי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 8 - תגובה
פרופ' חיים ביבי03/11/2011בדיקת רופא ילדים וביצוע בירור בהתאם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצטננות ילד בן 5נטלי02/11/2011
שלום ,
מכיוון שתור לרופא ילדים רק ביום שישי הקרוב, רציתי לשאול ילד בן 5 עם גודש באף, קול קצת צרוד בלי חום עם שיעול לא מתמיד, מתפקד בסדר, אוכל, שותה, האם אפשר לתת לו ברונכו קוד בסירופ, כדי לעקל על הנשימה שלו וגודש באף ?
האם סירופ שנפתח במאי 2011 והשתמשתי בו באותו זמן ועד היום היה סגור בקופסה שלו במקרר האם אפשר להמשיך להשתמש בו ולתת לילד לפי מינון שקיבל במאי 5 מ"ל *3 פעמים ביום?
אודה לתשובתכם המהיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצטננות ילד בן 5 - תגובה
פרופ' חיים ביבי03/11/2011צריך לראות את תאריך היעילות של התרופה.
אם המינון היה מתאים במאי קרוב לודאי שיהיה גם כעת טוב.
לגבי לתת טיפול או לא - לא אוכל לתת תשובה מבלי לבדוק את הילד, לכן רצוי בדיקת רופא ילדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אבה פרופ' חיים ביבי
נטלי03/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה על הטעות, תודה רבה פרופ' חיים
נטלי03/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורתלנה02/11/2011
שלום
ביתי בת שנתיים ועשרה חודשים כרגע חולה עם חום 39 מתלוננת עם סחרחורת וראש מסתובב , האם זה הגיוני עם חום. חוץ מזה היא התלוננה גם בעבר על "ראש מסתובב" בד"כ בשעות הערב לפני שהיתה נרדמת. הייתי רצל רופא עיניים הכל נמצא תקין. מה עלי לעשות, למי לפנות?
תודה לנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורת - תגובה
פרופ' חיים ביבי03/11/2011יש צורך בבדיקתרופא ילדים. יש הרבה סיבות לרובן יש הסבר וטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פליטות מרובתרננה01/11/2011
ביתי בת השבועיים יונקת ואוכל מבקבוק רק חלב שלי שאוב. עד היום היה לה קשה ביציאות והיא היתה מאד מתאמצת דבר שהפריעה לה גם לישון. היום היא אכלה בבוקר חלב שאוב כ-110 ואח"כ הקיאה קצת. בפעם השניה היא ינקה ופלטה קצת. נרדמה, והתעוררה ושוב פלטה. איך אפשר לעזור לה? האם היא צריכה לראות רופא דחוף או שאין מה להלחץ וזה יכול לעבור... אשמח לעזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פליטות מרובת - תגובה
פרופ' חיים ביבי03/11/2011יש צורך בבדיקת רופא בהקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוקסיפן ומחלת הנשיקהאיתי נוימן31/10/2011
בני אובחן לפני כחודש כחולה במחלת הנשיקה.
אתמול היינו אצל הרופאה והיא אבחנה אותו כחולה בסקרלט פיבר והתחילה בטיפול אנטיביוטי של מוקסיפן (טרם הגיעו תוצאות משטח הגרון).
אני יודע שמוקסיפן יכול להיות בעייתי עם מחלת הנשיקה, האם הדבר נכון גם חודש לאחר אבחון המחלה? האם להפסיק את המוקסיפן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוקסיפן ומחלת הנשיקה - תגובה
פרופ' חיים ביבי03/11/2011שילוב של מוקסיפן בזמן מחלת נשיקה פעילה יכול לגרום לפריחה.
עד כמה שהבנתי אין מחלה פעילה כך שרצוי להתייעץ עם הרופאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני בחרדה-האם עליי לעשות משהו בנדוןשרון31/10/2011
שלום,
איכשהו מחוץ לבית לאחר יציאה מהשירותים (שתן בלבד) קרה שנתתי לתינוק שלי בן החודשיים וחצי את המוצץ לפני ששטפתי ידיים (בדר"כ אני מאוד מקפידה). אני די זוכרת שנגעתי גם בפטמה.
הבעייה היא שהבוקר קיבלתי תשובה על תרבית שתן שעשיתי, ומסתבר שיש לי Streptococcus pasteurianus.
אני בחרדה גדולה.
האם עליו להיבדק/ לקבל טיפול מונע/ האם אני צריכה לעשות משהו בנדון או לשים לב למשהו?
אודה מאוד לתשובה מהירה,
בברכה,
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני בחרדה-האם עליי לעשות משהו בנדון - תגובה
פרופ' חיים ביבי31/10/2011להבא שטפי ידיים , לדעתי אין צורך להיות בחרדה. יש צורך לעקוב אחר התינוק אם אין לו חום, תיאבון שמור ומצבו הכללי ללא שינוי - אין מקום לדאגה. במידה ויש חום גבוה, חוסר תיאבון יש שינוי התנהגות -אז רצוי בדיקת רופא ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
