מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חיסון נגד שפעת לפעוטותמורן16/10/2011
שלום
בתי בת שנתיים ו 7 חודשים ואני מתלבטת האם לחסן אותה בחורף הקרוב נגד שפעת.
בשנה הראשונה לחייה היא חלתה ב 3 דלקות ריאות ו 2 דלקות בדרכי השתן.
לאור האנטיביוטיקות הרבות שקיבלה מעולם לא חיסנתי אותה נגד שפעת.
רציתי לתת לגוף מנוחה.
האם מומלץ לחסן? האם לא כדאי שהגוף יתמודד בעצמו?
אשמח לתשובה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון נגד שפעת לפעוטות - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`17/10/2011אכן מומלץ לחסן. החיסון מומלץ החל מגיל 6 חודשים.
חורף רגוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זמן מרגע ההידבקותאנה15/10/2011
שלום רב,
כמה זמן עובר מרגע ההידבקות עד לרגע הופעת הסימפטומים (כמו חום ונזלת) בילדים קטנים, במקרא של מחלות חורף - הוירוסים למיניהם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זמן מרגע ההידבקות - תגובה
פרופ' יצחק לוי15/10/2011בממוצע יומיים עם טווח של 1-4 ימים
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה יש לי?נועה13/10/2011
מצאתי במקום ספציפי בגוף של ביתי בת ה14 מן עקיצות אדומות כאשר אנחנו לא יודעות בדיוק מה זה אם תוכל לתת לי כיוון זה יהיה נפלה תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה יש לי? - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`13/10/2011אינני יכול לדמיין במה מדובר! מה זה עקיצות אדומות? מה זה מקום ספציפי?
ממליץ לגשת לבדיקת רופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דם לילד בגיל שלושרונן12/10/2011
שלום בני עבר לפני חודשיים זיהום ויראלי כנראה שבמהלכוו שלשל מאז הצואה שלו קשה לעיתים ולעיתים מימית . עבר עוד בדיקות צואה התברר שהכל בסדר בבדיקות אך עדיין שלשל . עשה בדיקות דם התוצאות הראו .
(EBNA IGG <5 U/ML = NEGATIVE )
(EBNA IGG 5-20 U/ML = BORDERLINE)
(EBNA IGG >20 U/ML = POSITIVE )
PLT 92 נמוך מאוד הגבול התחתון בנורמה 190 בעבר תמיד היה תקין
לוקציטים גבוהים במקצת .
סידן CALCIUM SERUM 10.80 MG/DL ( 8.40- 10.40) (.........)*
NEUTROPHILS % 23.50 % ( 29.00- 59.00)*(.........)
LYMPHOCYTES % 63.10 % ( 28.00- 58.00) (.........)*
אלו כל התוצאות החריגות . אנא עזור לנו לפענח ולהדריך אותנו מ ה לעשות כולם עכשיו יצאו לחופשת חג ...תודה על העזרה הורים מודאגים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות דם לילד בגיל שלוש - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`13/10/2011לא צויינה תוצאת בדיקת EBNA.
טסיות דם אכן נמוכים!!! יכול להתאים למחלה ויראלית אך בהחלט מצריך מעקב רופא המטפל ובדיקת דם חוזרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עכשיו זה דלקת ריאותמאיה כץ11/10/2011
יש לי ילדה בת שנה ותשע, שבשנה האחרונה, בממוצע, כל חודש היתה חולה והיתה צריכה לקבל אנטיביוטיקה, לרוב מוקיסיפן, לפני כחודש ברונכיט, והשבוע ממש שוב חלתה בדלקת ריאות.
האם יש אפשרות לבדוק אם יש לה איזו שהיא בעיה במערכת החיסונית שכל הזמן היא חוטפת דלקות למינהן? והאם בכלל אפשר לעזור לה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבי השאלה עם הילדה עם הדלקת ריאות
מאיה כץ23/10/2011לא השיבו לי על השאלה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעכשיו זה דלקת ריאות - תגובה
פרופ' חיים ביבי23/10/2011ראשית יש צורך בצילום חזה לאישור דלקת ריאות.
במידה ויש דלקת ריאות חוזרת. יש צורך בבדיקה אצל רופא ריאות ילדים שבודאי גם יבדוק את התגובה החיסונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתן ברזלמירה11/10/2011
שלום רב ותודה מראש על תגובתך,
בגיל שנה וחודש (חודש לאחר הפסקת מתן ברזל) ערכתי לבתי בדיקת דם שהעלתה את התוצאות הבאות:
RBC 4.69 M/ul
HB 10.7 g/dl
MCH 22.8 pg
MCV 67.6 fL
בהמלצת רופא חזרתי לתת לה 6 טיפות ביום ברזל דבר שהוביל לעצירות, כאבי בטן ובכי במתן צואה. רופאה נוספת אף אמרה להעלות את מספר הטיפות ל- 12. מה המינון הנכון ומה לעשות לגבי העצירות? האם יש תכשיר ברזל שאינו גורם לעצירות? (בתי הגדולה סובלת שנים מעצירות מתמשכת ואני לא רוצה שגם עם התינוקת יתחיל מעגל של עצירות)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתן ברזל - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`11/10/2011תנסו תכשיר ברזל בסירופ ולא בטיפות. המינון של הברזל טיפולי ולא מניעתע שנותנים עד גיל שנה הוא 6 מ"ג (מיליגרם) לק"ג משקל. זאת אומרת המינון תלוי במשקל של הילד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימומים מהאף לילד בן שנה וחצי!חנה10/10/2011
שלום,הבן שלי בן שנה וחצי וביומיים האחרונים ירד לו פעמיים דם מהאף מאותו נחיר,הלכתי לרופא והוא שלח אותי לבדיקת דם דרך הווריד(=\).הסבתות לעומת זאת טוענות שזה טיבעי ויכול לקרות בגלל החום.אציין גם שביומיים האחרונים הוא לא אכל טוב ולא ישן בצהריים.אני נורא דואגת אבל עזרה דחופה אם מישהו מבין בעניין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימומים מהאף לילד בן שנה וחצי! - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`11/10/2011אם הדימום פוסק לבדו ומהר אינני רואה סיבה מיוחדת לדאגה. במידה ותופעה חוזרת ממליץ יעוץ רופא אף אוזן גרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום מחזוריעדי10/10/2011
בתי בת ה- 3 אובחנה כמי שסובלת מתסמנות חום מחזורי, לאחר שהבחינו כי היא חולה בתדירות גבוהה כאשר הסימפטומים החוזרים הם חום גבוה ודלקות גרון, כאשר משטחי הגרון הנערכים לה הם שליליים.
לכן, בפעם האחרונה ניתן לה בטנזול ואכן לאחר מספר שעות החום הגבוה ירד והילדה הבריאה.
שאלתי היא האם זוהי האופציה היחידה לאבחון התסמונת והאם מעתה,
כאשר בתי תהיה חולה ויופיעו הסימפומים הנ"ל יהיה צורך לתת לה בטנזול, והאם אין בכך סיכון מסויים או תופעות לוואי במהלך השנים. שאלה נוספת היא באיזה גיל פוסקים ההתקפים האלו והאם לרפואה המשלימה יש מה להציע בנושא.
המון תודה,
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום מחזורי - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`11/10/2011האבחנה של המצב המתואר (PFAPA) היא אבחנה קלינית בלבד. והטיפול הוא אכן מתן בטנזול (סטרוידים) אשר משפרים מצב הילד במהירות מפתיעה. סטאטיסטיקה אומרת שהתופעה נעלמת לקרת גיל 8-10 שנים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן 11 חודשים רועדגיל10/10/2011
ערב טוב,
בני בן ה-11 חודשים החל בשבועיים האחרונים להראות תופעה מוזרה: כשהוא רואה משהו שמרגש אותו (למשל- רואה אותי חוזרת הביתה מהעבודה), וקרה גם כשלא התרגש במיוחד- הוא מזדקף מאוד, הידיים מאוד נמתחות כלפי הרגליים, והוא ממש רועד - רוטט במשך כמה שניות.
שאלתי על זה את רופא הילדים שלו, והוא אמר שאין לייחס לזה שום משמעות.
אציין, כי הוא חולה אסטמה ומטופל בונטולין, פליקסוטייד וסינגולייר.
מה דעתך? האם אכן אין מה לדאוג? האם זה יכול להיות תופעת לוואי של אחת התרופות הנ"ל?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בן 11 חודשים רועד - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`11/10/2011האם הוא ממשיך לתקשר במהלך כל האירועים הללו או שזה מלווה באיבוד הכרה?
ממליץ בדיקת רופא ילדים בזמן האירוע או לחילופין לצלמו בזמן האירוע ולהקרין לרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוק בן 11 חודשים רועד
גיל12/10/2011שלום,
התינוק אכן ממשיך לתקשר תוך כדי ולא מאבד הכרה, הוא מראה שמחה (קורה לרוב כשפתאום מבחין בהפתעה במישהו שהוא אוהב, למשל כשאני מגיעה לקחת אותו מהמשפחתון). הוא מגיב ברעידה, אך גם מחייך ומסתכל בעיניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוק רועד
גיל14/10/2011איך פתרתם את זה? עבר לבד או בהתערבות רפואית? אחרי כמה זמן עבר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום 5 ימים אחרי חיסון לשפעתאיילת10/10/2011
ד"ר שלום,
אני שואלת לגבי ביתי, בת שמונה וחצי.
חוסנה לפני חמישה ימים לראשונה נגד שפעת, בזריקה לזרוע.
היום, לאחר חמישה ימים, התחילו תופעות של חום גבוה 39.2 וכאבי בטן.
האם אילו תופעות כתוצאה מהחיסון או שמדובר במחלה שאינה קשורה לחיסון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום 5 ימים אחרי חיסון לשפעת - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`11/10/2011אין לי תשובה וודאית..... 5 ימים מהחיסון זה די רחוק.... אבל הכל אפשרי.
יתכן ומדובר במחלה כלשהי ש"חטפה" במקביל.
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילדה שמייצרת נוזליםרויטל10/10/2011
אני רויטל אמא לשירז בת שנה ו 9.
מאז גיל חודש הבת שלי "מייצרת נוזלים" דהיינו, ריאות מלאות (חרחורים, אינהלציות, ברונכית) נוזלים באוזניים, צינורית סתומה בעין, פשוט אין מנוחה מכל התרופות.
מאז שגיליתי את הדיקור הסיני, יש שיפור משמעותי, אין כמעט אינהלציות ודלקות באוזניים ובריאות.
הבעיה היא שזה טוב רק בתחזוקה מתמשכת וקבועה של הדיקור, הבעיה לא נפתרת בהפוגה מהדיקור.
באשר לעין, זה סיפור אחר לגמרי, ביצעו לה לחיצת שחרור בגיל 10 חודשים שעזרה פלאים, והדמעות שוב חזרו לפני חצי שנה. המליצו על ניתוח שממש לא בא לי להגיע אליו, אני גם לא חושבת שפה הבעיה והניתוח הוא הפתרון.
אתמול הייתי בחוות דעת נוספת שהפנתה אותי להסתכל על הדברים קצת שונה.
הרופאה טענה כי בגלל שהיא מייצרת נוזלים כרונית, העין זה רק חלק מהשלוחות הנפגעות, וזו לא צינורית סתומה, אלא אולי בעיה ברירית, היא נתנתה לי למשך חודשיים סירופ ארואס שירגיע את כל הנוזלים ולראות איך זה מתקדם.
בינתיים עולות בי מחשבות, שאולי אם יש בעיה בנוזלים, כדי לבדוק לה כליות? אולי נופרולג יעזור, לעשות בדיקת תפקוד?
אני כבר לא יודעת מה לחשוב ולמי לקחת כדי לאתר את שורש הבעיה ולטפל בה, ולא רק בתוצאות.
מה אתם אומרים למי יש/היה נסיון עם בעיה כזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילדה שמייצרת נוזלים - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`11/10/2011יתכן ומדובר בילדה אטופית: דהיינו אלרגית...
ממליץ לפנות בתור התחלה ליעוץ אלרגולוג בקופה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה צודק כי יש לה באמת אטופיק דרמטי
רויטל11/10/2011אטופיק דרמטיטיס בעור ושכחתי לציין!!!! תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צינון ושיעול שנמשך זמן רברוני09/10/2011
הבת שלי בת השנתיים וחצי החלה את הגן לפני חצי שנה, ומאז כל הזמן היא מנוזלת ומשתעלת. אנו שמים לה אדים, טיפות מלח, תופחים לה על הגב וכלום לא עוזר.
לעתים זה מגיע למצב של קוצר נשימה ואז אנחנו עושים לה אינלציות עם וינטולין ומי מלח וזה עוזר לה, במקרים קלים אנו עושים אינלציות עם מי מלח בלבד.
היא הייתה אצל שלושה רופאים שונים שאמרו שהריאות נקיות ואין פתרון לנזלת ולליחה.
האם תוכלו להציע משהו לצינון ולשיעול?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינון ושיעול שנמשך זמן רב - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`11/10/2011יתכן ומדובר בתופעות על רקע אלרגי. תשקלו עם רופא המטפל מתן טיפול תרופתי מונעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
רוני11/10/2011תודה רבה על תשובתך.
גם בעלי ואני חושבים שזה כתוצאה מאלרגיה, אך לא מצאנו את המקור לאלרגיה.
איזה טיפול מונע ניתן לתת לה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאודה על תשובתכם
רוני15/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאודה על תשובתכם - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`15/10/2011בחלק ניכר ממקרי אלרגיה קשה מאוד להגיע לגורם לצערינו.
לגבי טיפול מונעה ממליץ להתייעץ עם רופא המטפל: ישנן אפשרויות רבות. והגישה היא פרטנית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי תרופותמזי09/10/2011
אם נתתי אקמולי להורדת חום והחום לא ירד, לאחר כמה זמן אני יכולה לתת תרופה מסוג אחר, כגון נורופן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי תרופות - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`11/10/2011כעבור שעה.
חשוב לשמור על 4 שעות בין מתן האקמולים ו-8 שעות בין הנורופנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשול לילד בן 3דנה09/10/2011
בני משלשל 5 ימים ביום ה1 שילשול המון איזה 20 פעם ביום ה2 פעמיים ביום השלישי ורביעי בערך 8 והיום עד הצהריים בינתיים 5 פעמים כאשר מתוכם פעמיים יצא מיימי והאחרונה יצאה מוצקה יחסית ובבוקר היה במרקם ג'לי כזה{סליחה על התיאורים} מה לעשות במצב כזה?{אציין שביום ה1 כשהתחיל הלכנו לרופאה אמרה וירוס ולשנות תזונה זהו}מה נכון להיום מומלץ? לתשובה אודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשול לילד בן 3 - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`11/10/2011בזמן מחלת שילשולים חריפה מומלץ להימנע לגמרי ממתן מוצרי חלב.
אם ממשיך תשלימו בדיקת צואה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם בקקיג'ולי08/10/2011
לרופאי הפורום שלום רב.
התינוק שלי בן 4 חודשים.
קודם החלפתי לו חיתול וראיתי שיש לו קצת דם בחיתול, משהו בגודל של גרגיר אורז וזה במרקם צמיגי...
לפני שבועיים גם היה לו ככה...אבל לא התייחסתי לזה כל כך כי זה היה חד פעמי.
עכשיו שזה קרה שוב,
רציתי לדעת האם זה נורמלי?
האם יש סיבה לדאגה?
אילו סיבות יכולות לגרום לזה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא יודעת אם רלוונטי אבל...
ג'ולי08/10/2011הוא יונק.
(התחיל גם טעימות של ירקות לפני כמה זמן, אתמול קיבל תפוח אדמה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדם בקקי - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`11/10/2011אחד מהסיבות יכולה להיות פיסורה: סדק ברירית באיזור פי הטבעת. לעתים זה רקורה כתוצאה מעצירות. גם אלרגיה לחלב יכולה לבוא לידי ביטוי בהופעת דם בצואה.
בכל אופן ממליץ בדיקת רופא מטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)