מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיה בגביההיובל17/11/2011
בני בן שנה וחמישה חודשים. ינק עד 6 חודשים, ואחר יניקה עם אוכל עד 9 חודשים. נחשף למוצרי חלב ופיתח הקאות בסיום ארוחות עם תפריט חלב פרה, והרופאה החליטה על הפסקה במוצרי חלב עד גיל שנתיים. הוא החל לרדת באחוזונים של משקל מתחת לאחוזון 3 כבר בגיל 6-9 חודשים, ושקל היה אחוזון 10 עד לאחרונה שירד לאחוזון 3. הוא כעת 76 ס"מ. שני ההורים בעלי גובה ממוצע, אני האב 176 והאם 165. בדיקות דם לצליאק היו תקינות. הוא מתפתח בסדר- מדבר כבר מספר מילים, הולך. נכנס לפעוטון כבר לפני חודשיים. האם יש בדיקות כלשהן שכדאי לבצע ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה בגביהה - תגובה
פרופ' יצחק לוי18/11/2011מציע מעקב משקל גובה ובדיקות כלליות
אם יורד מתחת לאחוזון 5 מציע ייעוץ גסטרו ואנדוקרינולוג של ילדים
שבת שלום
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון כיתה א' mmrv וטיקים !! דחוף בחגית לוי17/11/2011
שלום
האם יכול להיות קשר בין מרכיבי החיסון לבין טיקים , כלומר האם משהו במרכיבים עלולים
להגביר טיקים קיימים
בתי בת 6 וחצי עם טיקים באים והולכים למעלה משנה ואני די חוששת מהחיסון או מהתגובה שלה לחיסון
ועוד משהו קטן , בתי קיבלה לפני שנתיים בערך חיסון נגד האבעבועות האם זה תקין שתקבל שוב עם החיסון ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון כיתה א' mmrv וטיקים !! דחוף ב - תגובה
פרופ' יצחק לוי18/11/2011אין קשר בין טיקים לחיסון
ניתן לחסן שוב
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שיער לילדה בת 6שרון15/11/2011
בתי רק בת 6 אבל היא מאד שעירה, לצערי. הילדים מתחילים לצחוק עליה והיא לוקחת את זה מאד קשה. היא לא מוכנה בקיץ ללכת עם בגדים קצרים. אני מרגישה שאני חייבת לפעול בנושא למען הדימוי העצמי שלה. האם הבהרת שיער /הרחקת שיער עם קרם יכולה להיות מסוכנת בגיל כזה? האם ישנן שיטות נוספות בגיל זה? הרבה תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת שיער לילדה בת 6 - תגובה
פרופ' יצחק לוי17/11/2011מציע להתייעץ עם רופא עור
הם הכי מעודכנים
שלך
דר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי שעלת.רותי15/11/2011
האם עכשיו כל המשפחה שלי צריכה להיבדק / לקבל טיפול?
מה עושים עכשיו? יש לי שלושה ילדים קטנים.
מה עם אנשים שהיו אצלי בבית בימים האחרונים (אורחים, מנקה...)? האם גם הם צריכים להיבדק?
מאוד מודאגת...
אשמח לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי שעלת. - תגובה
פרופ' יצחק לוי17/11/2011בני הבית אמורים לקבל טיפול מונע באזניל
דרך הרופא המטפל
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון שפעת בעת מתן אנטיביוטיקהאני14/11/2011
שלום
ביתי בת שנה ושמונה חודשים מקבלת אנטיביוטיקה (רספרים) עקב דלקת בדרכי השתן.
ביום השביעי והאחרון של הטיפול אמורה לקבל מנה שנייה של חיסון לשפעת.
האם ניתן לחסן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון שפעת בעת מתן אנטיביוטיקה - תגובה
פרופ' יצחק לוי17/11/2011בהחלט אם אין חום
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רספרים ומעייםאני14/11/2011
שלום
לביתי בת השנה ושמונה חודשים יש יציאות רכות מזה חצי שנה (פעם-פעמיים ביום). לפני מספר חודשים היתה חולה וקיבלה רספרים ובאותו שבוע היו לה יציאות רגילות. יומיים לאחר תום הטיפול חזרו להיות רכות. כעת שוב מטופלת ברספרים עקב דלקת בדרכי השתן ושוב היציאות נורמליות.
האם זוהי תופעת לואי של התרופה או שיתכם שסובלת מחיידק הרגיש לאנטיביוטיקה אך לא זוהה בבדיקות מעבדה?
מה לעשות אם בתום הטיפול יחזרו היציאות הרכות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רספרים ומעיים - תגובה
פרופ' יצחק לוי17/11/2011נראה לי צירוף מיקרים
בכל מיקרה טוב שכעת יציאות תקינות
לא הייתי עושה דבר בשלב זה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר הטיפול
א24/11/2011שלום שוב,
להזכירך-שאלתי על ילדה בת שנה ושמונה חודשים עם יציאות רכות פעם ביום כבר חצי שנה. בעת שני טיפולים ברספרים עקב דלקת בדרכי השתן היו לה יציאות רגילות אבל פעם ביומיים-שלושה. כעת לאחר תום הטיפול השני שוב יש יציאות רכות. אני חוששת שזוהי גם הסיבה לדלקות החוזרות (היא עדיין בחיתול) כי האולטרסאונד יצא תקין.
טיפול של שבוע בפלג'יל במינון נמוך לא עזר.
כיצד היית ממליץ להתקדם בעניין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטרפטוקוקוס A חוזרגלית13/11/2011
שלום רב,
בני בן 4 וחצי. לפני כשלושה שבועות חום+כאב גרון+משטח חיובי לסטרפ A.
10 ימים טיפול במוקסיויט. 4 ימים לאחר סיום האנטיביוטיקה התחיל הסיפור מחדש. שוב משטח חיובי ושוב 10 ימים אנטיביוטיקה - הפעם אוגמנטין.
4 ימים לאחר סיום האוגמנטין שוב מרגיש לא טוב ושוב משטח חיובי לסטרפ A. אנחנו שלושה ימים מאז ביצוע המשטח. הילד מרגיש טוב, חיוני ושמח וללא כאבי גרון.
האם לתת לו שוב אנטיביוטיקה? הרופא רשם אזיניל למקרה שהמשטח יצא חיובי שוב אך מאז עריכת המשטח הילד נראה בריא לחלוטין. אני חוששת מההשפעות השליליות של אנטיביוטיקה כה מרובה בזמן כה קצר.
מה דעתכם?
האם הילד נשא של סטרפ A?
תודה מראש !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטרפטוקוקוס A חוזר - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`13/11/2011לא כל כך הבנתי האם מצמיח STREP במשטח אחרון....
הייתי נותן AB בזריקה חד פעמית.
כמו כן ממליץ על ביצוע משטח לוע לכל בני משפחה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - עדכון
גלית13/11/2011אכן משטח אחרון הצמיח סטרפ A למרות שמאותו יום ועד היום (3 ימים) הילד מרגיש מצויין וללא חום.
לכן ההתלבטות האם לתת אנטיביוטיקה או לא.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - עדכון - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`14/11/2011אם ילד חלה ( שיעול, נזלת, חום או קר חלק מהתמונה) ובעקבות זה נלקח משטח לוע אני תמיד מעדיף לטפל. וזה מחשש ש-STREP יכול לפגוע בלב או בכליות. אומנם התופעה זו לא כל כך נפוצה, אך אף אחד לא רוצה להיות אותו אחוז בודד. רק לציין שאני בדרך כלל מאוד "קשה במתן אנטיביוטיקה" ולא מעט הורים בשלב ראשון לא מקבלים זאת :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 4 חודשים - הפחתה בכמויות האוכלשי12/11/2011
שלום רב
בן 4 חודשים, משקל לידה 3400 בשבוע 40. בריא לגמרי. בסיום החודש השלישי שקל 5800ועכשיו בן 4 חודשים שוקל 6500
ינק לחלוטין עד גיל חודשיים. מאז במשך חודש פעם ביום בקבוק. בחודש האחרון פשוט לאט לאט מסרב לינוק ואוכל יותר תמל עד שמגיע למצב שהיום יונק רק בבוקר ובשאר הזמן פשוט מסרב לינוק...
בשבוע ומשהו האחרון כל פעם נכנס לימים רעים מאוד באוכל...
יש שילוב של כמה דברים - גם לא אוהב לאכול - קשה מאוד להאכיל אותו, באמצע האוכל או לפעמים בהתחלה או באמצע, בוכה בטירוף, שום דבר לא מצליח להרגיע אותו. זה קשור רק לאוכל, מלבד זאת - חייכן וחמוד.
כמויות - עד לפני שבוע-שבועיים היה אוכל 5-6 ארוחות של 130-160 בארוחה. ביומיים האחרונים יש הדרדרות וממש אוכל בארוחה לפעמים 70-80 או יונק 10 דקות ומתחיל ישר לבכות בטירוף בלי שליטה.
אנחנו מודאגים, למרות שעושה פיפי וקקי, למרות שכן עולה במשקל בחודש האחרון - אנו מרגישים שיש בעיה רצינית עם האוכל. פשוט נראה שהוא לא אוהב לאכול בכלל. נכנס להתקפי בכי מטורפים, ובעיקר - הכמויות שלו יורדות...בגלל שהוא מסרב לינוק חוץ מבבוקר, אז אנחנו רואים וסופרים בדיוק כמה הוא אוכל, ורואים שהכמויות ירדו...
כמו כן - בכלל בשבוע האחרון מרגישים שיותר עצבני, לפעמים גם התקפי צרחות בלתי נשלטות ללא קשר לאוכל, אבל לרוב כן יש קשר - או שמתחיל לאכול ואחרי 60-80 מתחיל לצרוח ולא רוצה יותר, או שלפעמים רק בתנוחה של האוכל או רואה בקבוק ומתחיל לצרוח.
האם צריך לברר משהו בכלל אם עולה במשקל, משתין ומחרבן ? אם כן - איך ? נראה שהוא סובל בכל מה שקשור לאוכל....תמ"ל - מטרנה, סימילאק, חלב שאוב והנקה...
תודה
שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 4 חודשים - הפחתה בכמויות האוכל - תגובה
פרופ' חיים ביבי13/11/2011יש צורך בבדיקת רופא ילדים ונסיון לברר במסגרת זו מה הסיבה. יש הרבה אפשרויות שרק בעזרת בדיקה גופנית ובדיקות עזר אפשר לברר אותן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף חיסון גיל שנהסימה12/11/2011
דחוף.....שלום בני בן שנה קיבל לפני שבועיים חיסון לדלקת ראות וMMRV לאחר יומיים התחיל עם פליטות והפרעעות בעיכול, אח"כ התווסף חום ופריחה בבטן ובפנים. היום אחרי שבועיים עדיין משלשל מס' פעמים ביום עדיין פריחה בבטן ובידיים ונוספה גם פריחה שנראית כמו אבעבועות ברגליים. אני מאד מוטרדת נראה לי כי התגובה חריגה מאוד . מה עושים? עלי לציין שהוא בד"כ בריא אך הוא עם תסמונת דאון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף חיסון גיל שנה - תגובה
פרופ' חיים ביבי13/11/2011יש צורך בבדיקת רופא ילדים. אם התופעות החלו סמוך לחיסון כדאי גם שטיפת חלב יידעו על התופעות. הסיכוי שמדובר ביבוך של החיסון קיים אך הוא לא סביר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהו חום גוף תקיןשחר11/11/2011
יש לי ילדה בת שנתיים וחודש ותינוקת בת 8 חודשים
מהו חום גוף תקין עבורן וממתי כבר נחשב חום כסימפטום למשהו?
לגדולה מודדים חום בגן בבית השחי הייתי רוצה לדעת את ערכי חום הגוף התקין לפי מדידה בבית השחי, ולקטנה לפי מדידה דרך פי הטבעת.
תודה מראש ויום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מהו חום גוף תקין - תגובה
פרופ' יצחק לוי12/11/2011חום תקין נחשב עד 38 מעלות, מעל זה מדובר בחום
המדידה המדויקת היא רקטלית,
במדידה בבית שחי יש להוסיף חצי מעלה עד מעלה.
הערכים נכונים לכל גיל הילדות
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפטות בלשוןרוית10/11/2011
שמי רוית והילדה שלי בת שנתיים במוצאי שבת עלה לה החום והילדה התחילה לשחק בפה משהו הציק לה , היה לה קשה לאכול ון התאבון לא ממש היה , היתי אצל הרופא לפני כשלושה ימים והוא לא אמר רק שזה יעבור יש לה הרבה פצעים לבנים על הלשון , עולה לה החום 2 ל 3 פעמים ביממה , בוכה שכואב לה ...החום כבר 5 ימים ואני לא רואה אור , מה אתה ממליץ לי לעשות ? האם לגשת לרופא לבדיקות נוספות , מה אפשר להקל על הילדה והכי חשוב לפתור את הבעיה ,אשמח לתגובה אני אובדת עצות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפטות בלשון - תגובה
פרופ' יצחק לוי12/11/2011ממליץ טיפול להורדת חום, ומאכלים שיהיו קלים לבליעה כגון מעדני חלב, גלידות וכו
הרופא צדק שמדובר במחלה שעוברת תוך מספר ימים קטן
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב חד בלבשני10/11/2011
ביתי בת ה 8 סובלת לעיתים רחוקות מכאב חד מאוד וקצר בלב, זה מלווה אותה כבר שנתיים. האם יש לך מושג מה זה יכול להיות? ומהן הבדיקות שהיית ממליץ לעשות? בתודה מראש. שני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב חד בלב - תגובה
פרופ' יצחק לוי12/11/2011בשלב ראשון להבדק אצל רופא הילדים
בשלב הבא ייעוץ קרדיולוגי עם אקו לב
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שני12/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמישהי10/11/2011
שלום
מה אפשר למרוח בפי הטבעת כשהוא אדום, לילדה בת שנתיים וחצי?
התלוננהה קצת שזה מגרד..
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ' חיים ביבי10/11/2011יתכן ומדובר בתולעים או תהליך עורי אחר.
אפשר למרוח כל משחה המיועדת לגירוי עור.
יש צורך בבדיקת רופא מטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום ד"רשני10/11/2011
תינוקי בן שנה ונשלחנו ע"י אחות טיפת חלב לבדיקת ספירת דם להערכת ברזל.
הכל תקין מלבד ערכים מסוימים מחוץ לנורמה שאשמח אם תאמר לי מה פשרם (טרם ראינו רופא)
Neutrophils [%] confirm=11 כאשר הנורמה בין 17 ל-48
Atypical Lymphocytes [%]=8 כאשר הנורמה עד 5
Eosinophils #=0.24 כאשר הנורמה בין 0. ל 0.5
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ד"ר - תגובה
פרופ' חיים ביבי10/11/2011יתכן ומדובר בס.דם תוך כדי מחלה וירלית. יש צורך בעדכון הרופא המטפל שישקול בהתאם למצב אם יש טעם בבדיקה חוזרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת שנתיים כל הזמן רוצה לישוןשרון09/11/2011
שלום הבת שלי בת שנתיים ילדה פעילה מאוד בדרך כלל ואני ממש לא יודעת מה קרה לה בשבוע האחרון היא כל הזמן עייפה לא רוצה לקום בבוקר ולא משתוללת כמו שהיתה בגן ישנה טוב הגננת אומרת והיא חוזרת ממש עייפה מהגן כרגע היא קצת מקוררת ומשתעלת ויש לה קצת הפרשה צהובה מהעיניים
השאלה ממה יכולה להיגרם העייפות הזאת כי אני ממש מוטרדת כי היא ילדה שלא מסוגלת לשבת לרגע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת שנתיים כל הזמן רוצה לישון - תגובה
פרופ' חיים ביבי10/11/2011יש צורך בבדיקת רופא ילדים בהקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
שרון10/11/2011למה מה יכולה להיות הסיבה לדעתך
אשמח אם תענה לי כי עכשיו אני ממש לחוצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
שרון12/11/2011ההינו אצל הרופא והוא בדק את האוזניים שלה ואמר שיש לה דלקת אוזניים ונתן אנטביוטיקה האם יכול להיות שהתסמינים שיש לה זה בגלל דלקת האוזניים כי אין לה גם תאבון והיא ממש חיוורת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמישהוא מהרופאים יכול לענות לי בבקשה
שרון13/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא רופאה אבל...
רותי15/11/2011עייפות כרונית היא סימפטום עיקרי של מחלת הנשיקה. אולי אפשר לבקש בדיקת דם שתבדוק זאת.
אבל יכול להיות שדלקת האוזניים עייפה אותה ושזה יעבור כי היא כבר מטופלת.
שתהיה בריאה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שרון16/11/2011ההינו היום אצל הרופא והוא אמר להפסיק את האנטיביוטיקה כי האוזניים שלה בסדר והוא לא יודע למה היא ככה הוא אמר להמתין עוד מס ימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
