פורום רפואת ילדים, מחלות ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריר בצואה וחצ'קונים על הפנים
    מיכל
    21/09/2011

    לרופאים שלום

    הבן שלי בן שלושה וחצי שבועות, יונק חלב אם ובינתיים עולה במשקל יפה (טפו טפו טפו). שמתי לב בשבוע האחרון שהחל לסבול מגזים - אבל זה קורה לאורך רוב שעות היום- בבוקר או בערב - וזה קורה בעיקר כשעה-שעתיים לאחר האוכל, כשהמעיים מתחילים לפעול והוא מנסה להתרוקן אבל לא מצליח, ולפעמים מתאמץ שעות על גבי שעות עד שהגזים/הצואה יוצאים.
    ביומיים האחרונים ראיתי שלמרות שהתאבון שלו לא השתנה, כמות הצואה פחתה, ולעומת זאת יצאה כמות גדולה של ריר צהבהב (בצבע הצואה) בחיתולים האחרונים. האם זה קשור למאמץ הרב/העצירות או שיכול להיות סימן לרגישות כלשהי למשהו שאכלתי???
    כמו כן- הקטנצ'יק סובל בשבועיים האחרונים מפצעונים על הפנים. זה החל מ2-3 קטנים על הלחיים ועכשיו התפשט לו על כל המצח- משהו שנראה יותר כמו חררה. אנחנו שוטפים פנים כל מקלחת (לפי ההוראות) ורוב הזמן נמצאים במיזוג, כך שאין סיבה שזה יגרם מזיעה. האם ניתן לעשות עוד משהו כדי להקל על מצב העור?

    בתודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריר בצואה וחצ'קונים על הפנים - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    21/09/2011

    יציאה צהובה נמרחת - יציאה תקינה לגיל. טווח היציאה אצל ילד יונק -מכל ארוחה עד פעם בשבוע. אם עולה במשקל אין מקום לדאגה.
    פצעים על הפנים ברוב המקרים תופעה שפירה במידה ויש ספק יש צורך בבדיקת רופא ילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורות כאבי בטן ובחילות
    אמא לחוצה
    20/09/2011

    הבת של בת כ13 מקבלת מחזור -עדיין לא סדיר -מתלוננת כי לפעמיים יש לה כאבי בטן המלוות בבחילות סחרחורות הפה שלה מתמלא ברוק עם טעם של ברזל והיא טוענת כי היא חייבת באותו הרגע לשבת אם לא היא מרגישה כי היא עומדת להתעלף, יש לי תור לבדיות דם אך אשמח לקבל תשובה מיידית מה זה יכול להיות, אני מאוד לחוצה ולא מצליחה לחשוה בהגיון!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורות כאבי בטן ובחילות - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    21/09/2011

    רצוי בדיקת רופאת נערות - נשים יתכן ומדובר במצב תקין האופייני למחזורים ראשונים אבל יש צורך באבחנה במדוייקת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בפענוח בדיקות לתינוק בן 6 שב'
    אבי
    20/09/2011

    | WBC-Leucocytes | 9.8 | 10*3/micl |
    6 (------*---------------) 17.5
    |
    | RBC-Red Blood Cells | 3.64 | 10*6/micl |
    3 (-----*----------------) 5.4
    |
    | Hemoglobin | 10.5 | g/dl |
    10 (-*--------------------) 18
    |
    | Hematocrit | 30.8 | % |
    31 *(----------------------) 55
    |
    | MCV-Mean Cell Volume | 85 | fl |
    80 (-----*----------------) 99
    |
    | MCH-Mean Cell Hemoglobin | 28.8 | pg/cell |
    24 (---------*------------) 35
    |
    | MCHC-M.Cell Hb cont. | 34.1 | g/dl l |
    32 (--------*-------------) 37
    |
    | RDW-Red Cell Distri.Width | 14.1 | % |
    11.6 (---------------*------) 15
    |
    | Platelets | 474 | 10*3/micl |
    150 (----------------------)* 450
    |
    | MPV-Mean Platelet Volume | 11 | fl |
    8.5 (-----------*----------) 12.9
    |
    | ןוכדעל בל םיש 4.11.08-מ לחה |
    | .סוחייה יכרע |
    | Neutrophils % | 14.3 | % |
    17 *(----------------------) 48
    |
    | Lymphocytes % | 55 | % |
    67 *(----------------------) 77
    |
    | Monocytes % | 14.1 | % |
    3 (----------------------)* 13
    |
    | Eosinophils % | 16 | % |
    0 (----------------------)* 3
    |
    | Basophils % | 0.6 | % |
    0 (------------*---------) 1
    |
    | Neutrophils # | 1.41 | # |
    1 (-*--------------------) 8.5
    |
    | Lymphocytes # | 5.41 | # |
    4 (---*------------------) 13.5
    |
    | Monocytes # | 1.39 | # |
    0.6 (----------------------)* 1.1
    |
    | Eosinophils # | 1.57 | # |
    0.3 (----------------------)* 0.5
    |
    | Basophils # | 0.06 | # |
    0 (------*---------------) 0.2
    |

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בפענוח בדיקות לתינוק בן 6 שב' - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    21/09/2011

    נראה תקין לגיל. יש צורך בהצגה לרופא המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול מתמשם לתינוק בן חצי שנה
    שרית
    20/09/2011

    שלום רב
    בני בן חצי שנה ומזה כחודש משתעל בלילות בעיקר
    בהתחלה היה שיעול יבש לקחתי אותו לרופא שבדק ואמר כי הריאות נקיות ונתן לי לעשות אנילציה עם בריקלין במינון 0.5CC
    האחות שהסבירה לי איך לעשות את האנילציה אמרה לי שזה מינון למבוגר ולעשות במינון 0.2 CC
    לאחר שאני עושה לו אנילציה הוא ממש מתעורר כאילו שתה קפה... לא רוצה לישון
    בשבוע האחרון הוא היה חולה , וירוס עם חום גרון אדום ושילשולים והשיעול התחזק בתדירות, הוא משתעל גם ביום וגם בלילה עם ליחה , 2 רופאים שבדקו אותו בשבוע שהיה חולה אמרו כי הריאות נקיות ואין מה לעשות נגד השיעול ושבגילו לא נותנים אפילו סירופ להקלה,
    יש לי כמה שאלות:
    1. באיזו כמות לשים את הבריקלין?
    2. עד מתי להמשיך את האנילציה, שיפור אין מזה
    3. האם יש קשר לאנילציה ולהתעוררות אצלו
    4. האם אכן אין מה לעשות נגד השיעול, הרי לא ייתכן שהוא ימשיך להשתעל בלי סוף ובלי לקבל תרופה...

    מה עלי לעשות?
    מודה לכם מראש
    שרית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול מתמשם לתינוק בן חצי שנה - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    21/09/2011

    1. המינון המקובל הוא 0.5 אם כי לעיתים עקב תופעות לוואי מקובל להוריד את המינון.
    2. ייתכן קשר בין האי שקט לבריקלין ואם הוא מקבל גם בודיקורט הרי שגם הוא עלול לגרום לאי שקט. נראה לי יותר הגיוני שהמחלה שלו גורמת לכל התופעות מאשר האינהלציה.
    3. אם כעבור מספר ימים אין כל שיפור ואת עושה את האינהלציה כראוי-כלומר צמוד לפה-אף. אפשר לשקול לאחר בדיקת רופא להפסיק בעיקר אם הרופא מוצא שהריאות נקיות.
    4. סירופים לשיעול גודש ונזלת לא כל כך עוזרים ולכן לא צריך לתלות בהם תקוות. אני אישית לא חסיד שלהם ורק לעיתים רחוקות רושם אותם.
    5. בגיל הזה בעיקר אצל ילדי מעון נזלת ושיעול מאוד שכיחים

    בכל מיקרה מציע לך להגיע לבקרת ולהתייעץ עם הרופא שלך
    תודה
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה יישר כח

    שרית
    21/09/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מטרנה צימחית
    שלומית
    19/09/2011

    שלום רב בני בן חצי שנה סובל מריפלוקס אך לאחר כ- 4 חודשי שימוש באינפמיל חל שיפור בפליטות לעומת זאת כבר שבוע שבני סובל משלשולים חריפים וגם כאבי בטן (לציין שסובל מכאבי בטן עוד לפני השלשולים מכיוון שכל הלילה היה מתהפך במיטתו) השבוע הוחלט יחד עם רופאת הילדים לנסות לו תחליף חלב צימחי (מטרנה צימחית) ואכן התחלתי לו אומנם הוא אוכל יפה את האוכל אך חזר לפלוט (כמויות קטנות) כמו כן קראתי שהמטרנה הצימחית לא מומלצת לצריכה והיא אינה עונה על כל צרכי התינוק הדרושים להתפתחות ואת האמת שכבר ממש כואב לי להחליף לו תמ"ל כל כמה חודשים כבר ניסינו הכל !!! ...שאלתי היא האם אכן המטרנה לא מומלצת ? או האם להמשיך איתה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מטרנה צימחית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מטרנה צימחית - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    21/09/2011

    במידה ואין הרעה במצב ואפילו שיפור אפשר להמשיך עם כלכלה על בסיס סויה (צמחית) תקופה ולנסות לעבור בגיל בוגר יותר לכלכלת בית. כלכלת סויה מכילה את כל מרכיבי המזון החשובים לתינוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום כבר 5 ימים
    הדר
    19/09/2011

    ד"ר שלום,
    בני בן שנה וחודשיים ומיום חמישי (רביעעי לפנות בוקר) התחיל לו חום עד היום, יום שני. החום נע בין 38.5-39.5 אנחנו רואים שיוצאות לו 3 שיניים תוכנות ואין ספק שיש זה קשר אך אני טועה כמה עוד ימים זה יכול להימשך אני מאוד מודאגת כי הילד ניזון מאקמולי ונורופן וברגע שההשפעה מפסיקה אז החום עולה חזרה ידוע שכול האמצעים הללו להורדת חום יש להם גם מינוסים במיודח שהוא די תלוי בהם כול הימים האלו.יחד אם זאת חשוב לי לציין שהוא אוכל, ופעיל. היום בבוקר עשינו ספירת שם והרופאה ציינה שאם יהיה משהו היא תתקשר ולא התקשרה.
    מה עוד עליי לעשות האם יש בדיקות מקיפות יותר שעליי לבקש?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חום כבר 5 ימים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום כבר 5 ימים - תגובה

    ד``ר אנדריי וולביץ`
    21/09/2011

    בדיקת רופא ילדים וספירת דם ברוב המקרים מספיקים בכדי לדעת איך לנהל את המחלה. ממליץ להיות במעקב רופא המטפל במידה והחום ממשיך
    רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רירית ודם בצואה של ילדה בת 5
    אורי
    19/09/2011

    שלום ד"ר,
    הבת שלי מתלוננת מיום שבת על כאבי בטן חזקים ..היה לה חום גבוה במשך יומיים שירד.
    עשיתי לה היום תרבית צואה , בהפרדת הדגימות ראיתי צואה רירית ודם שנראה טרי .
    אנא עזרתך .
    הבת שלי בדר"כ בריאה מאוד ואנרגטית.
    אנחנו לפני טיול של 3 שבועות ביום ב הקרוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רירית ודם בצואה של ילדה בת 5 - תגובה

    ד``ר אנדריי וולביץ`
    21/09/2011

    יתכן ומדובר במחלה חיידקית במערכת העיכול. לפי תוצאות תרבית צואה הרופא יחליט על צורך באנטיביוטיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף! תחליף חלב נוטרמיגן
    רומי25
    18/09/2011

    שלום לכולם,
    כבר כמה ימים אני מחפשת מענה למצוקתי ובמקרה מצאתי את הפורום הזה. מקווה שפה אמצא מענה...
    מתנצלת מראש על ההודעה הארוכה...
    בתי בת ארבעה חודשים בעוד שבוע. מאז לידתה ועד היום אנו עוברים מסיכת ייסורים קשה שמתאפיינת בסבל רב הנובע מכאבי בטן קשים (עברה את תקופת הגזים בצורה קשה ביותר) ומעצירויות חמורות (לעיתים ללא יציאות במשך שבוע וחצי!).
    בתקופה זו תזונתה התבססה על חלב אם שאוב (לאור קשיים בהנקה ורצון שלי להאכילה בחלב אם). בגיל חודשיים ניסיתי לשלב סימילאק (על מנת להקל על עצמי מעט עם מספר השאיבות ביום). לאחר כשבועיים של מתן בקבוק אחד עד שניים ביום של סימילאק, ניכר היה כי בתי סובלת מעצירות ומכאבי בטן קשים עוד יותר. לאור זאת, החלטתי להפסיק עם הסימילאק ולחזור לחלב אם בלבד. לאחר כחודש של הפסקה, בגיל ניסיתי לשלב מטרנה, בקבוק אחד ביום. גם כאן, תופעות דומות לסימילאק. רופאת הילדים שלחה אותנו לבדיקות דם ולאולטרסאונד בטן - התוצאות תקינות.
    לאחר התייעצות עם רופאת הילדים (כרגע ממתינים לתור אצל גסטרו ילדים) הוחלט לנסות להאכילה בפורמולת נוטרמיגן. לצערי, בתי איננה מוכנה לאכול את הפורמולה (ידוע כי טעמה אינו מוצלח במיוחד...)
    הבנתי כי ניתן להמתיק מעט את הפורמולה. באיזה ממתיק מומלץ להשתמש? ובאילו כמויות (כרגע אוכלת בקבוק בכמות של כ-120 סמ"ק).
    אודה לכם על תשובתכם לשאלותי. אשמח לתגובות גם לגבי מצבה הכללי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף! תחליף חלב נוטרמיגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף! תחליף חלב נוטרמיגן - תגובה

    ד``ר אנדריי וולביץ`
    18/09/2011

    הסיפור שאת מתארת אכן יכול להחשיד שמדובר ברגישות לחלב פרה. ונוטראמיגן זה מענה די מוצלח שיש היום בשוק התמ"לים. ניתן להמתיקו בסוכר ענבים: נמכר בבתי המרקחת ללא מרשם רופא.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרשי לי ליעז לך מנסיון....

    נטלי
    18/09/2011

    גם ביתי אכלה נוטרמיגן מסיבות דומות וגם אחרות והטעם של הפורמולה בהחלט לא משהו ולכן סירבה לאכול... יש פורמולה שניקראת נאוקייט גם פורמולה מפורקת יותר טעימה אבל יותר יקרה וצריך לקבל אישור של רופא גסטרו.
    תעשי נסיון תני לה זמן לפחות כמה ימים עד שתיתרגל לטעם.

    שוב אני לא רופא אבל רק שתדאי שזה קיים.

    בהצלחה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזלת, שיעול והקאות
    אמא מודאגת
    18/09/2011

    ילדתי בת ה10 חודשים מנוזלת זה שבוע, במהלך השבוע התווסף לנזלת שיעול רטוב, ועכשיו גם שלשול והקאות. היתה גם אדמומית בעין שמאל. היינו אצל הרופא שרשם טיפות לעין ושלח אותנו לדרכנו. אין חום. הילדה חסרת שקט ובוכה מעט אבל לא בצורה חריגה. שותה ואוכלת מעט מן הרגיל. האם יש סיבה לדאגה? אני קצת חוששת עקב ההקאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נזלת, שיעול והקאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזלת, שיעול והקאות - תגובה

    ד``ר אנדריי וולביץ`
    18/09/2011

    התסמינים שאת מתארת יכולים להתאים למחלה ויראלית.
    כל עד הילדה נראת ומתנהגת פחות או יותר בסדר ואין לה חום , לא נראה לי שיש מקום לדאגה. במידה ותמשיך להקיא ממליץ לפנות למרפאה להערכת מצב ההתייבשות וטיפול בהתאם.
    רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה

    אמא מודאגת
    18/09/2011

    האם לדעתך זה יחלוף מעצמו? האם מותר להוציא אותה החוצה לטיול בפארק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד שאלה אחת

    אמא מודאגת
    18/09/2011

    הרופא המליץ לתת אקמול אפילו שאין חום כשהיינו אצלו שבוע שעבר ואני לא נתתי. לא מרגיש לי נוח לתת אקמול- לא נראה לי שזה פתור את הבעיה רק מתעסק עם הסימפטום. האם לדעתך טעיתי?
    מודה לך מאד על תשומת הלב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד שאלה אחת - תגובה

    ד``ר אנדריי וולביץ`
    18/09/2011

    אני גם לא אוהב לתת תרופות שלא לצורך. אלא אם כן את מתרשמת שמשהו מציק לה או כואב.
    אגב אקמול יכול להסוות את התמונה במידה וחום עולה.... לכן אני ממליץ להימנע מתרופות מיותרות....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה - תגובה

    ד``ר אנדריי וולביץ`
    18/09/2011

    כן וכן :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום נמוך והזעה בלילה לתינוקת בת שנה
    יאיר
    17/09/2011

    שלום.ביתנו בת שנה ובימים האחרונים אנו שמים לב כי היא מזיעה מאוד בלילה.
    בדקנו לה חום ויש לה 34.7 בכל פעם.
    היא מתנהגת כרגיל ללא סימנים מיוחדים.
    בדיקות דם שעברה לפני כשבועיים יצאו תקינות.
    אציין כי הטמפרטורה בבית נעימה ומאווררת
    האם מצב זה מצריך המשך בירור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום נמוך והזעה בלילה לתינוקת בת שנה - תגובה

    ד``ר אנדריי וולביץ`
    17/09/2011

    ערב טוב!
    חשוב לדעת באיזה מד חום אתם משתמשים ובאיזה מקום וכמה זמן בוצעה המדידה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת חניכיים מפרישה בגיל 2
    מירי
    16/09/2011

    שלום,
    אצל בני בן ה-2 הבחנו הבוקר בדלקת חניכיים עם הפרשה מוגלתית בשיניים הקידמיות), רופאת השיניים לילדים שראתה אותו רשמה מרשם ל"אריתרומיצין", אך מסתבר שהתרופה כבר אינה קיימת בביהמ"ר. בינתיים, יום שישי בערב, לא הצלחנו למצוא חוו"ד עיניינית ובינתיים הילד סובל.
    רופאה שהתייעצנו איתה טלפונית טענה באופן נחרץ שמדובר במחלה ויראלית, והזכרתי שלילד לפני כחודשיים הייתה מחלת הפה והגפיים עם פצעים פנימיים בפה ועכשיו מדובר במשהו אחר לגמריי, הילד שיחק עם המסרק שלו ו"העביר" אותו בפראות מס' פעמים על שתי לסתותיו, ואני מאמינה שמדובר בחבלה בחניכיים.
    לעצם העניין, איזו אנטיביוטיקה יכולה להתאים לטיפול? ומה המינון ל-12 ק"ג בגיל שנתיים.? לא אוכל להשאיר את הילד מורעב וחסר מנוחה בגלל הנפיחות וההפרשה המוגלתית במשך 10 ימים, (לטענת הרופאה איתה דיברתי, המחלה הוויראלית אורכת 10 ימים...) אודה לתשובתך המהירה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת חניכיים מפרישה בגיל 2 - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    17/09/2011

    לא ניתן לאבחן מבלי לראות ולבדוק את הילד
    לא ניתן לקבל אנטיביוטיקה ללא מרשם
    לכן אין ברירה אלא לקחת אותו לבדיקה במוקד הקרוב
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת עיניים לתינוק
    מוריה
    14/09/2011

    שלום
    לבני בן השנה התחילה לפני כ4 ימים המון נזלת, מאז זה התפתח לשלשולים בריח נורא! שיעולים חזקים והמון הפרשות בעיניים. היינו כבר פעמים אצל הרופא. הוא אומר שזה וירוס ואין מה לעשות. מה שהכי מדאיג אותי זה העיניים. אני מנקה לו את העיניים במים חמים וחיתול בד ואפילו ניסיתי לשים לו חלב אם על העיניים. אבל ההפרשות רק מתגברות. כשהוא ישן תוך שעתיים הוא לא יכול לפתוח את העיניים.
    הגיוני לא לעשות כלום כמו שאומר הרופא?
    אשמח לתשובתכם המהירה

    אמא שדואגת..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת עיניים לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת עיניים לתינוק - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    15/09/2011

    רצוי בדיקת רופא ילדים פעם נוספת ובדיקת רופא עיניים בהמשך לפי הצורך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפטות או הפה והטלפיים בגן.
    גליה
    14/09/2011

    שלום
    בגן שלי יש ילדים עם אפטות. חשבנו שיש הפה והטלפיים אך רופאת ילדים אישרה את בואם לגן .האם זה באמת לא מדבק?
    אשמח לתגובתכם המהירה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפטות או הפה והטלפיים בגן. - תגובה

    ד``ר אנדריי וולביץ`
    14/09/2011

    אפטות בחלל הפה נגרמות ע"י וירוס וכמו כל מחלה ויראלית היא מדבקת. במיוחד בקבוצת גיל של גן כאשר אינטראקציה בין הילדים הדוקה מאוד: צעצועים משותפים, בקבוקים, מוצצים (זה לא סוד שהדברים האלה נודדים בין הילדים).
    לא ממליץ להכניס לגן ילד עם אפטות.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוגי ספורט ואסטמה
    טניה
    14/09/2011

    מה הוא חוג הספורט המומלץ לילד הבן 8 שסובל מאסטמה בדרגה חומרה בינונית,לעיתים מקבל אינהלציות (ונטוליו) ובנוסף סובל מעודף משקל? בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוגי ספורט ואסטמה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוגי ספורט ואסטמה - תגובה

    ד``ר אנדריי וולביץ`
    14/09/2011

    ממליץ התייעצות עם רופא ראות ילדים ולקבל החלטה בהתאם לתוצאות בדיקת תפקודי ראות. רק לציין שישנם רצי מרטון אולימפיים אשר סובלים מאסטמה. הם לומדים להשתמש במשאף וונטולין בהתאם לשינוי מאמץ גופני.
    הרבה הצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טבור
    כנרת
    14/09/2011

    שאלה נוספת,

    בתי בת כשנתיים וחצי, הטבור שלה חיצוני, כלומר, יוצא החוצה, האם זה סביר? האם אני צריכה לעשות משהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טבור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טבור - תגובה

    ד``ר אנדריי וולביץ`
    14/09/2011

    יתכן ומדובר בבקע טבורי. ממליץ להתייעץ עם כירורג ילדים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום