מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גידול ממאיר בבלוטת התריסשירי17/07/2011
שלום ד"ר
שאלה ברשותך, אני בת 41 . לפני כחודשיים עברתי ניתוח כריתה חלקית של בלוטת התריס (אונה שמאלית) בשל גילוי של גידול ממאיר (פפילרי)
ב us שנערך לפני הניתוח באונה הימנית היה ממצא: מבנה ציסטי עם הסתיידות בתוכה בגודל של כ 0.5 ס"מ . (בוצע ב 22.7.2010 לפני ניתוח של היפר קלצמיה בלוטת יותרת התריס ימין תחתונה ) וב FNA : באספקט הלטרלי קדמי של בלוטת התריס מודגם מוקד היפואקואי בעל גבולות מעט מטושטשים שקוטרו כ 6 מ"מ
בנוסף שני מוקדים ציסטיים זעירים באונה שמאלית ואחת באונה ימנית ללא מאפיינים פתולוגיים ... בעקבות הבדיקה דיקור בוצעה כריתה חלקית .בתאריך 26.4.11
בתאריך 6.7.2011 עברתי us בלוטת המגן והרי הממצאים:
אונה ימנית הודגם פולקול מורחב עד כ 0.5 ס"מ ץ
אונה שמאלית נכרתה לא הודגם ממצא במיטתה ...
השאלה היא : אם יש משמעות לשינוי של הממצאים באונה הימנית ב us שנערך בעבר ובמה שנערך לאחרונה ...
מה עליי לעשות ? ומה הסיכויים לפתח בכלל גידול סרטני בגוף ?האם עליי לעבור בדיקה כמו ממוגרפיה ? אני די מבולבלת ואין לי מספיק מידע אישי
תודה רבה על היחס והתגובות
כל כך טוב שיש פינה לשאלות ונושאים שטרודים בהם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול ממאיר בבלוטת התריס - תגובה
פרופ` אברהם קוטן18/07/2011לגבי הממצאים הדימותיים - יש להיוועץ באנדוקרינולוג שמנהל את המקרה שלך.
לגבי המחלה עצמה - מדובר בגידול ממאיר בעל פרוגנוזה טובה וסיכויי ריפוי ואריכוןת ימים של קרוב ל-100%. הסיכון לגרורות קטן (דרך אגב, חולים חיים שנים רבות עם גרורות של סרטן פפילרי). רצוי לבצע ממוגרפיה כל שנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

