שאלה לגבי הקאות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי הקאות
    שרה
    24/07/2011

    אימי בת 73 עם לימפומה, לאחר 3 טיפולי r-chop. לאחר הטיפול השלישי התחילה להקיא, עלה לה חום והספירות שלה ירדו ל-0. היא אושפזה וקיבלה אנטיביוטיקה לוריד. כמו כן היו לה אפטות רבות בפה.
    תוך כדי אישפוז ראו שיש דימום ממערכת העיכול, עשו גסטרוסקופיה שהראה כיב מדמם. ההקאות המשיכו ועקב כך לא יכלה לאכול תקופה ארוכה. היא קיבלה הזנה ורידית ppn כשלושה שבועות. ההקאות פחתו ואז התחילה לאכול לאט לאט.
    כרגע היא בבית מתחזקת, אוכלת אוכל רגיל, אבל התאבון לא חזר לה, (היא לא מרגישה את הטעמים כמו שצריך). כמו כן יש לה בחילות במשך היום ולעיתים היא מקיאה בתחילת ארוחה.
    שאלתי: האם אופייני שיש בחילות והקאות וחוסר תאבון שלא אחרי טיפול כימו? (כרגע היא לא תקבל כימו אלא רק טיפול ביולוגי). כי מבחינת מצב הקיבה הכיב כבר לא מדמם והיא מקבלת לוסק כטיפול. אבל היא לאחר חודש ימים של אישפוז עם ppn וכמעט שלא אכלה בזמן האישפוז אלא לאחריו.
    הרופאים לא מבינים למה יש לה בחילות וחוסר תאבון.
    האם יכול להיות מצב שאחרי תקופה מאוד ארוכה של הקאות - לוקח לגוף זמן עד שהריפלקס הזה של ההקאה מתרפא?
    בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי הקאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד''ר דניאלה כץ
    24/07/2011

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_לוקמיה_המטולוגיה_קרישת_דם_סרטן_הדם' id=link]לוקמיה, המטולוגיה, קרישת דם, סרטן הדם[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו