בעיונת קטנטונת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיונת קטנטונת
    gal
    29/07/2011

    ראשית כל, תודה על המענה. העזרה שלכם היא מצווה גדולה ועל כך תבורכו רופאים יקרים.

    שנית, לפני שנתיים וחצי סיימתי 4 טיפולי AC בלבד והקרנות. אני לא נוטלת טמוקסיפן וגם לא שום דבר אחר. גילי 38.

    בתקופת הכימותרפיה החלה לכאוב לי הציפורן באחת מכפות הרגליים. היא נראתה נורמלית לחלוטין והאונקולוג אמר שאינו רואה דבר. הלכתי לפדיקור, גם הגב' אמרה שהכל נראה לה רגיל ובריא וגם אין ציפורן חודרנית. לאחר מכן החלה הציפורן להיפרד מהאצבע. כל הסיפור עבר אבל מדי פעם היו לי מעט מאוד כאבים.

    בשבועיים האחרונים התופעה חוזרת על עצמה. כאבים והציפורן מתחילה להיפרד שוב.

    האם זו תופעה של הכימותרפיה??? נשמע לי די מוזר אחרי תקופה כזו ארוכה. מצד שני, אמר לי רופא שייתכן שהמדובר בפטריה אם המקום אדום אבל הוא לא! רק כואב.

    מה לעשות?
    לאיזה רופא עליי לפנות?

    יש לציין שאני לא אמות מהכאבים הללו (-: אבל אם יש חשש שזה יעבור לאצבעות נוספות אז כדאי לי לטפל בסיוט הזה מבעוד מועד...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיונת קטנטונת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיונת קטנטונת - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    31/07/2011

    כנראה מדובר בפטריה - תפני לרופא עור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו