מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים בחזה ימיןדני11/08/2011
לפני שנתיים היה לי DVT וכיב כרוני בקרסול שמאל כרגע מטופל בVAC לפני שבועיים אושפזתי עקב צלוליטיס עם MARSA שהתפתח לרגל ימין קיבלתי אנטיבויטיקה וונקומניצין ופיתחתי אלרגיה החליפו לי בצפטריאקטון עקב כך סבלתי מבחילות והקאות הרופאים לא איבחנו כלום לגבי הכאבים באיזור החזה וצלעות שהתלוננתי.
צילום חזה יצא תקין ומאז אני סובל מכאבים חוזרים המתחילים באיזור חזה ימין עוברים לשמאל ומגיעים עד עמוד השידרה במהלך הכאבים אני יכול רק לעמוד לא לשכב לא לשבת ובטח לא לשכב על הצד כמובן קשה לי לנשום
מודאג פניתי לרופא הכללי וזה טען שאלו כאבים בצלעות והמליץ על משכך כאבים.
לקחתי משכך - לירקה אך לשווא רק כאשר אני מזריק מנה של קלונקס האיזור נרגע.
מיותר לציין כי מאז האישפוז מקבל אנטיביוטקה לפה
ההתקפות הללו קורות בעיקר בלילה
מה עליי לעשות?
האם זאת דלקת?
או שעליי לחשוד ממשהו גרוע?
האם יש קשר ל-DVT* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בחזה ימין - תגובה
ד''ר דניאלה כץ12/08/2011DVT שהוא קריש דם בורידי הרגל העמוקים יכול לשלוח תסחיפים לראות. האם אתה מטופל בזקירות קלקסן? ואם כן האם במינון מספק?
לא פרטת מדוע אתה מטופל ב VAC אבל האם יש מחלה בריאות?
בכל אופן כדי לברר את סיבת הכאבים כדאי לבצע CT של הריאות בפרוטוקול PE.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
דני15/08/2011אני מטופל בקלקסאו מינון 120 ע"פ ההומטולוג מינון מספק באופן קבוע
את ה- VAC שמו לי ל- חצי שנה בעקבות כיב ברגל שמאל עקב אוסיומיאליטיס הנמצא מספר שנים בעקבות תאונה
ה-DVT התפתח בזמנו על רגל ימין
הלחץ בחזה עדין נמשך גם בעת כתיבת תשובה זאת עם דקירות.
מי אמור לתת לי אבחנה כי הרופא הכללי שלח אותי לאורטופד וזה שלח אותי לפלסטיקאי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ17/08/2011פנימאי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

