מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נפיחויות תת עוריותדוד א30/08/2011
ד"ר שלום!
שמי מרים ואני בת 58 אני סובלת מ c.o.p.d - אסטמה- ו r.p (מחלת ענייםץ)
אני משתמשת במשאפים- spiriva - seretide - לפעמים אנלציות וינטולין.
כמו כן כדורים לל"ד-דילול דם-שומנים-ומשתנים(דיזותיאזיד).
ליפניי חודש אושפזתי בבית חולים עם סימנים לדלקת ראות, טופלתי באנטיביותיקה ואנלציות ושוחררתי עם המשך טיפול אנטיביותי. כעבור עשרה ימים אושפזתי שנית עם קוצר נשימה בחילות והקאות,בבדיקות במיון ניתגלה אשלגן נמוך,טופלתי באנלציות חמצן וב אומפרדקס 40 ,סלו-ק 600 .שוחררתי כעבור שלושה ימים ולהמשך מעכב אשלגן אצל רופא משפחה.
מיד לאחר השיחרור לפתע החלו להיתגלות נפיחויות במיספר מקומות בגוף, בראש ,
ברגליים,וליד עצם הזנב עם כאבים עזים, פניתי לרופא המישפחה ולא ידע להסביר
וביקש להוריד את האומפרדקס,הכאבים המשיכו ופניתי שוב לבית חולים עקב הנפיחויות ולחצים בחזה, ניבדקתי ואושפזתי במחלקה קרדיאולוגית, בוצע אקו לב דובותמין, c.t ראש וצילום ברגליים בצילומים רואים את הנפיחויות אך לא ניתן מענה,
אקו לב תקין. חזרה לרופא המישפחה לבירור הנפיחויות והופנתי לכירורג,לדברו אלה גושי שומן תת עוריים אך אינם צריכים ליכאוב. כרגע אני עדיין סובלת מכאבים
ומבקשת את עזרתך, או לאיזה תחום רפואה עליי ליפנות. כרגע ישנן שני המלצות לביצוע ביופסיה מרופאים שונים בפורום. האים לדעתך ישנו חשש לגידולים,למרות שבוצעו צילומים וראה אותי כירורג מומחה.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחויות תת עוריות - תגובה
פרופ` אברהם קוטן31/08/2011לא ניתן לתת עצות ספציפיות במקרה שכזה דרך האתר - את צריכה להיבדק ע"י רופא פנימי שינווט את הבירור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנפיחויות תת עוריות
דוד א01/09/2011פרופ אברהם קוטן ,שלום!
בעת אישפוז לפני שבועיים ניראו הנפיחויות וכפי שציינתי קודם בוצע c.t וצילום ,וניראו הנפיחויות אך ללא התיחסות.לאחר כמה ימים הופנתי עי רופא משפחה לכירורג שאיבחן את הנפיחויות כך,מספר גבשושיות תת עוריות בעיקר בירכיים המתאימות לצברי שומן תת עורי ללא סימני דלקת. סכום והמלצות:אין בעיה כירורגית חריפה תלונותיה לא קשורות לממצאי הבדיקה.
אני חייבת לציין שעדיין הנפיחויות כואבות ועדיין יוצאות חדשות.
אני חסרת אונים שאף אחד לא יודע מזה, ואני מבקשת את עזרתך.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

