נפיחויות תת עוריות כואבות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפיחויות תת עוריות כואבות
    דוד א
    04/09/2011

    ד"ר שלום!
    שמי מרים ואני בת 58 אני סובלת מ c.o.p.d - אסטמה- ו r.p (מחלת ענייםץ)
    אני משתמשת במשאפים- spiriva - seretide - לפעמים אנלציות וינטולין.
    כמו כן כדורים לל"ד-דילול דם-שומנים-ומשתנים(דיזותיאזיד).
    ליפניי חודש אושפזתי בבית חולים עם סימנים לדלקת ראות, טופלתי באנטיביותיקה ואנלציות ושוחררתי עם המשך טיפול אנטיביותי. כעבור עשרה ימים אושפזתי שנית עם קוצר נשימה בחילות והקאות,בבדיקות במיון ניתגלה אשלגן נמוך,טופלתי באנלציות חמצן וב אומפרדקס 40 ,סלו-ק 600 .שוחררתי כעבור שלושה ימים ולהמשך מעכב אשלגן אצל רופא משפחה.
    מיד לאחר השיחרור לפתע החלו להיתגלות נפיחויות במיספר מקומות בגוף, בראש ,
    ברגליים,וליד עצם הזנב עם כאבים עזים, פניתי לרופא המישפחה ולא ידע להסביר
    וביקש להוריד את האומפרדקס,הכאבים המשיכו ופניתי שוב לבית חולים עקב הנפיחויות ולחצים בחזה, ניבדקתי ואושפזתי במחלקה קרדיאולוגית, בוצע אקו לב דובותמין, c.t ראש וצילום ברגליים בצילומים רואים את הנפיחויות אך לא ניתן מענה,
    אקו לב תקין. חזרה לרופא המישפחה לבירור הנפיחויות והופנתי לכירורג,לדברו אלה גושי שומן תת עוריים אך אינם צריכים ליכאוב. כרגע אני עדיין סובלת מכאבים
    ומבקשת את עזרתך, או לאיזה תחום רפואה עליי ליפנות. כרגע ישנן שני המלצות לביצוע ביופסיה מרופאים שונים בפורום. האים לדעתך ישנו חשש לגידולים,למרות שבוצעו צילומים וראה אותי כירורג מומחה.

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחויות תת עוריות כואבות - תגובה

    ד''ר דניאלה כץ
    06/09/2011

    שאלתך נענת בפורום
    ההחלטה כיצד לפעול בידייך

    דר' כץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו