שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אמיר
    26/09/2011

    בן 57 בריא ללא מחלות רקע לא מעשן מבצע הליכה 50 דקות 5 פעמים בשבוע לפני שנה אובחן סרטן הערמונית ממוקד גליסון 3+4 ללא פריצה הקופסית ס.ט +מיפוי עצמות תקין נותחתי {פ.ס.א. לפני הניתוח 5.6} עקב כישלון ביוכמי פ.ס.א 3 חודשים מהניתוח 0.09 לאחר 6 חודשים 0.19 לאחר התיעצות עם המנתח לדעתו אלה שאריות באיזור הערמונית שלא מזהים אותם בזמן הניתוח דברים אלה נמסרו גם על ידי אונגולוג קיבלתי 10 כדורי קסודקס +2 זריקות לוקרן 11.25 והתחלתי בסדרת הקרנות והשאלה לפורם המכובד1-מה סיכוי ההחלמה לאחר טיפול זה?2- מה מידת הישנות המחלה למרות שני הרופאים שמטפלים בי אופטימים ביותר לגבי חיסול הסרטן?3- מתי ניתן לעשות בדיקת פ.ס.א לאחר ההקרנות?{פ.ס.א לאחר הזריקה בשניה 0.01} .4- תוך כמה זמן אדע שהסרטן מאחורי 5.10 שנים ואם חלילה תהיה הישנות המחלה מה אופציות הטיפול ומה סיכוי ההישרדות?

    תודה לכם ויום נעים ושנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    26/09/2011

    המקרה שלך מדגים, שאין גישה טיפולית אופטימלית לסרטן הערמונית, ושניתוח רדיקלי הוא לא בהכרח הטיפול המועדף. הסיכוי שלך להיות בחיים בעוד 10 שנים מהיום הוא
    כ-100%. הסיכוי שלך לחיות 10 שנים מהיום עם PSA תקין הוא יותר מ-80%, לאחר שתשלים את הטיפול בקרינה ובהורמונים. חוזרים על ה-PSA כ-3 חודשים לאחר ההקרנות ועוקבים 3-4 פעמים בשנה. יש לזכור, שרוב האוכלוסיה לא מתה מסרטן הערמונית, אלא מתה עם סרטן הערמונית, ושפרט לחיים תחת ה"טרור" של ה-PSA החולים בסה"כ משוחררים מסימפטומים ומסבל כלשהו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו