מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהאמיר26/09/2011
בן 57 בריא ללא מחלות רקע לא מעשן מבצע הליכה 50 דקות 5 פעמים בשבוע לפני שנה אובחן סרטן הערמונית ממוקד גליסון 3+4 ללא פריצה הקופסית ס.ט +מיפוי עצמות תקין נותחתי {פ.ס.א. לפני הניתוח 5.6} עקב כישלון ביוכמי פ.ס.א 3 חודשים מהניתוח 0.09 לאחר 6 חודשים 0.19 לאחר התיעצות עם המנתח לדעתו אלה שאריות באיזור הערמונית שלא מזהים אותם בזמן הניתוח דברים אלה נמסרו גם על ידי אונגולוג קיבלתי 10 כדורי קסודקס +2 זריקות לוקרן 11.25 והתחלתי בסדרת הקרנות והשאלה לפורם המכובד1-מה סיכוי ההחלמה לאחר טיפול זה?2- מה מידת הישנות המחלה למרות שני הרופאים שמטפלים בי אופטימים ביותר לגבי חיסול הסרטן?3- מתי ניתן לעשות בדיקת פ.ס.א לאחר ההקרנות?{פ.ס.א לאחר הזריקה בשניה 0.01} .4- תוך כמה זמן אדע שהסרטן מאחורי 5.10 שנים ואם חלילה תהיה הישנות המחלה מה אופציות הטיפול ומה סיכוי ההישרדות?
תודה לכם ויום נעים ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן26/09/2011המקרה שלך מדגים, שאין גישה טיפולית אופטימלית לסרטן הערמונית, ושניתוח רדיקלי הוא לא בהכרח הטיפול המועדף. הסיכוי שלך להיות בחיים בעוד 10 שנים מהיום הוא
כ-100%. הסיכוי שלך לחיות 10 שנים מהיום עם PSA תקין הוא יותר מ-80%, לאחר שתשלים את הטיפול בקרינה ובהורמונים. חוזרים על ה-PSA כ-3 חודשים לאחר ההקרנות ועוקבים 3-4 פעמים בשנה. יש לזכור, שרוב האוכלוסיה לא מתה מסרטן הערמונית, אלא מתה עם סרטן הערמונית, ושפרט לחיים תחת ה"טרור" של ה-PSA החולים בסה"כ משוחררים מסימפטומים ומסבל כלשהו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

