התענינות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התענינות
    אמיר
    27/09/2011

    ברצוני להודות לפרופסור קוטן על התשובה המהירה והמקצועית ויש לי שאלה אני קורא הרבה על סרטן הערמונית מצד אחד מפרסמים שזהו הגידול השלישי שאנשים מתים ממנו ומאידך מפרסמים שלא מתים מסרטן הערמונית אלא מתים עם סרטן הערמונים אם ניתן לקבל יותר פרטים על כך ומדוע אם כך מטפלים בסרטן ומה הסכנות הטמונות בכך לאן שולח גרורות ומתי כי מדובר בסרטן איטי מאוד לםי כל הדיווחים בפרמוים?



    תודה ושנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התענינות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התענינות - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    27/09/2011

    סרטן הערמונית מאד שכיח - באוכלוסית המבוגרים (מעל גיל 70-75) ניתן למצוא מוקדי סרטן בכ-75% בביופסיה מהערמונית. כאשר הגידול בעל מאפיינים "שקטים" - גליסון 6, PSA פחות מ-10 - המהלך אטי וכאשר מדובר באדם מבוגר - קרוב לוודי שיחיה את כל תוחלת חייו מבלי לסבול מהמחלה ועלול להיות, שיסבול יותר מתופעות הלוואי של הטיפולים השונים.
    כאשר קיימים מאפיינים אלימים - יש מקום לשקול טיפול.
    היות והמחלה מאד שכיחה, יש חולים רבים מאד, ובתוכם קבוצת חולים עם מאפיינים גרועים. זה מסביר את הסטטיסטיקה בדבר היות סרטן זה גורם תמותה חשוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו