סרטן ריאות קשקשי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן ריאות קשקשי
    רינת
    10/10/2011

    סבתא שלי בת85 לפני שנתיים ניתוח שהוצאה חצי מהאונה הריאתית לפני 7 חודשים התפרצות של פעילות לפני חודשיים בשל גנחת דם עברה הקרנות ומתגרדת מאוד . א. איך ניתן להקל את הגירודים להרגיע ... ב. למה תקרא הצלחה בטיפול בהקרנות שעברה ? ג. מה תוחלת חיים איכותית של אנשים עם סרטן ריאות קשקשי מתוך נסיון מקצועי . ד. מהם האינדיקציות להתחיל טיפול ביולוגי בכדורים לאחר הקרנות ולאישה בגילה ? ה. אילו סוגי טיפולים ביולוגיים מומלצים שנוסו והוגדרו כהצלחה מתאימים לאנשים בגילה ,אם בכלל ? מודה להתייחסותך מועדים לשמחה וזמנים וחגים לששון ! רינת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן ריאות קשקשי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן ריאות קשקשי - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    10/10/2011

    אם הגרד הוא באיזור המוקרן - יש להשתמש בקרם כגון אולטרלן או קרם אחר וזה בכל מקרה יחלוף
    כאשר מדובר בסרטן קשקשי - הסיכוי להגיב לטיפול ביולוגי קטן. הייתי מנסה תחילה טיפול כימותרפי ע"י למשל ע"י התרופה אלימטה, אם מצבה הכללי מאפשר זאת. למרות הסיכוי הנמוך להגיב - אפשר ב"כ לנסות תרופה ביולוגית - טרסבה
    כאשר יש הישנות סרטן ריאה הסיכויי לשרוד גרועים ועל פי רוב ההישרדות הממוצעת היא ס"ג של חודשים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו