עזרתכם הדחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרתכם הדחופה
    אור
    22/10/2011

    אמי לקתה בסרטןהשד לפני 10 שנים, עם בלוטותנגועות בבתי השחי, טופלה בכימו והקרנות
    ומאז היא במעקב אצל האונקולוגית. בבדיקות מעבדה שגרתיות שבצעה לפני חודשיים (!) התגלו התוצאותהבאות:
    ca-19.9 4 - התוצאה 4, התוצאה הקודמת כחצי שנה לפני - 3.1 וחצי שנה לפני - 2 .
    כלומר בשנה עלה מ2 - ל4 .
    ca 15/3 - התוצאה האחרונה 17 , הקודמת לה - 14.2 .
    ca 125 במגמת ירידה
    פיקססתי לאונקולוגית את התוצאות והיא שלחה הנחייה לבצע ct גוף כללי - בדיקה שנקבעה רק לעוד שלושה שבועות.
    מה המשמעות של התוצאות? מדוע היא זקוקה לבידקה עם קרינה כ"כ גבוהה והאם יש כאן אינדיקציה לסרטן באברים פנימיים? אנחנו מבוהלים, ומבקשים לדעת האם יש משמעת לכך שהבדיקה רק בעוד שלושה שבועות?
    לתשובתכם המהירה נודה
    אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרתכם הדחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרתכם הדחופה - תגובה

    ד''ר דניאלה כץ
    23/10/2011

    מדובר בשינויים קטנים בתוך טווח הנורמה של הבדיקה
    יתכן והרופאה התרשמה ממצאים או תלונות נוספות
    בכל אופן הקרינה המלווה את בדיקת ה CT שמבוצעת במטרה לאבחן חזרת מחלה זניחה לעומת היתרון הגלום בגילוי מוקדם של מחלה

    רפואה שלמה
    דר' כץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו